abonnement Unibet Coolblue
pi_188591100
Wat zijn ze allemaal lief en leuk met elkaar...
pi_188591125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:04 schreef Lelie68 het volgende:
Wat zijn ze allemaal lief en leuk met elkaar...
misschien is er voor een keer genoeg gekookt?
Make trouble not war
pi_188591139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
Vind eigenlijk niemand Utopiaan van het jaar waardig, ook Brandon de beunhaas niet,die bouwt krotten, garantie tot aan de poort! En A3 die heeft zijn reputatie weken geleden al naar de kloten geholpen, en door hem zal ik nooit vegan worden, sterker nog, heb er een hekel aan gekregen.
Jessie van de mislukte plannetjes, Merel die alles bij elkaar rooft, Hiske die ook draait en liegt.
Mariska die helemaal matteklap is. Shelley met haar misplaatste arrogantie, Andrea die een Shelley wil zijn, roddelsmurf. Gerrit die nooit moe wordt die doet ook geen werk waar hij moe van wordt.
Jens rare knul die wel werkt maar niks laat zien.
Jordy die er als de kippen bij is met zijn grote mond, als hij maar denkt dat hij in beeld komt.
Lex de overjarige Barbie in de grondverf, die als ze het niet meer weet om de eendjes roept, Franny ach Franny gek op piemels,Mylaine, vreemd kind, is net een spin met die lange armen en benen.
Dylan zaffeltje eerste klas, dus denk ik toch dat de dieren favoriet zijn voor de titel *O* *O* *O*
Denk ook niet dat ik ga stemmen op het einde.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:06:41 #129
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188591147
Merel is al bezig met het schrijven van een kinderboek _O- het idee bestaat net 4 uurtjes
Make trouble not war
pi_188591150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dus posten dat ieder pondje door het mondje gaat, is ok, maar als ik zeg dat aan de magere kant ook niet altijd een pretje is, is het niet ok?
wie zegt dat dat niet ok is?? Dat probleem is net zo groot
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_188591158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel is al bezig met het schrijven van een kinderboek _O- het idee bestaat net 4 uurtjes
Al twee hoofdstukjes af...... :+
pi_188591172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:06 schreef schizolientje het volgende:

[..]

wie zegt dat dat niet ok is?? Dat probleem is net zo groot
was ff bijdehante Muis, is al weer over, denk ik
Make trouble not war
pi_188591187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel is al bezig met het schrijven van een kinderboek _O- het idee bestaat net 4 uurtjes
ze heeft het inlevingsvermogen van een bunker dus dat zal wel heel mooi emotioneel worden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:09:50 #135
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188591200
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
Vind eigenlijk niemand Utopiaan van het jaar waardig, ook Brandon de beunhaas niet,die bouwt krotten, garantie tot aan de poort! En A3 die heeft zijn reputatie weken geleden al naar de kloten geholpen, en door hem zal ik nooit vegan worden, sterker nog, heb er een hekel aan gekregen.
Jessie van de mislukte plannetjes, Merel die alles bij elkaar rooft, Hiske die ook draait en liegt.
Mariska die helemaal matteklap is. Shelley met haar misplaatste arrogantie, Andrea die een Shelley wil zijn, roddelsmurf. Gerrit die nooit moe wordt die doet ook geen werk waar hij moe van wordt.
Jens rare knul die wel werkt maar niks laat zien.
Jordy die er als de kippen bij is met zijn grote mond, als hij maar denkt dat hij in beeld komt.
Lex de overjarige Barbie in de grondverf, die als ze het niet meer weet om de eendjes roept, Franny ach Franny gek op piemels,Mylaine, vreemd kind, is net een spin met die lange armen en benen.
Dylan zaffeltje eerste klas, dus denk ik toch dat de dieren favoriet zijn voor de titel *O* *O* *O*
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188591227
Misschien is Merel wel Pestkop voor Dummies aan het schrijven
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_188591233
Wat hoop ik toch dat Merel er als eerste uitvliegt.. ik gun dat kind helemaal niets meer
pi_188591247
Ga je eens douchen bunzing..


pi_188591264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:12 schreef Lelie68 het volgende:
Wat hoop ik toch dat Merel er als eerste uitvliegt.. ik gun dat kind helemaal niets meer
Mariska is de eerste die gaat
Twinning = boring
pi_188591269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:12 schreef schizolientje het volgende:
Misschien is Merel wel Pestkop voor Dummies aan het schrijven
ze wil kinderen vertellen, dat het leven niet zo leuk in elkaar zit, ze heeft zelf nl een trauma opgelopen toen haar ouders gingen scheiden toen ze 21 was, en ze behoeden dat ze hetzelfde overkomt als haar 8)7 dat zomaar de geldstroom opraakt, dat laatste is mijn eigen invulling
Make trouble not war
pi_188591314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze wil kinderen vertellen, dat het leven niet zo leuk in elkaar zit, ze heeft zelf nl een trauma opgelopen toen haar ouders gingen scheiden toen ze 21 was, en ze behoeden dat ze hetzelfde overkomt als haar 8)7 dat zomaar de geldstroom opraakt, dat laatste is mijn eigen invulling
En als papa weer eenkindje krijgt bij een ander dan je mama, gadievooral haten. :'(
pi_188591324
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:17 schreef eskil het volgende:

[..]

En als papa weer eenkindje krijgt bij een ander dan je mama, gadievooral haten. :'(
precies, schrijft ze dat ook in haar boekje?
Make trouble not war
pi_188591335
Vieze griezel moet ver van kinderen vandaan bljven
Make trouble not war
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:19:23 #144
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188591336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze wil kinderen vertellen, dat het leven niet zo leuk in elkaar zit, ze heeft zelf nl een trauma opgelopen toen haar ouders gingen scheiden toen ze 21 was, en ze behoeden dat ze hetzelfde overkomt als haar 8)7 dat zomaar de geldstroom opraakt, dat laatste is mijn eigen invulling
Mooi streven. Je kan ze niet vroeg genoeg duidelijk maken dat het leven kut is.
En later als ze groot zijn, het allemaal nog kutter wordt. :)
pi_188591339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ze wil kinderen vertellen, dat het leven niet zo leuk in elkaar zit, ze heeft zelf nl een trauma opgelopen toen haar ouders gingen scheiden toen ze 21 was, en ze behoeden dat ze hetzelfde overkomt als haar 8)7 dat zomaar de geldstroom opraakt, dat laatste is mijn eigen invulling
dan generaliseert ze het al bij voorbaat. Voor ieder kind is die beleving anders, net als de omstandigheden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_188591347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

precies, schrijft ze dat ook in haar boekje?
Dat zal wel niet.
pi_188591355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Vieze griezel moet ver van kinderen vandaan bljven
Wie?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188591363
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Mooi streven. Je kan ze niet vroeg genoeg duidelijk maken dat het leven kut is.
En later als ze groot zijn, het allemaal nog kutter wordt. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Mooi streven. Je kan ze niet vroeg genoeg duidelijk maken dat het leven kut is.
En later als ze groot zijn, het allemaal nog kutter wordt. :)
daar zijn sprookjes voor, stiefmoeder heks, voorbeelden te over, hebben we Merel niet voor nodig, sprookjes zijn heel gemeen hoor
Make trouble not war
pi_188591364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Mooi streven. Je kan ze niet vroeg genoeg duidelijk maken dat het leven kut is.
En later als ze groot zijn, het allemaal nog kutter wordt. :)
deels waar, het leven is niet altijd leuk en dat kun je van jongs af aan best mee geven.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_188591371
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')