abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7803792
Hello allemaal, was ik weer!
De vorige keer hebben jullie me ontzettend geholpen, vooral diegene die weten wat ik bedoel en er ervaring mee hebben.
Ik zit nu een aantal maanden in de ziektewet ivm paniekaanvallen / agorafobie.
Nu heb ik een oproep gekregen van de ziektewet waar ik niet onderuit kan, anders wordt mijn ziektegeld stopgezet. Ik moet dus morgen naar een andere plaats toe om met een arts te praten, en ik zit me nu alweer helemaal druk te maken om morgen.

Aan de ene kant denk ik, mietje, je gaat gewoon, maar aan de andere kant zie ik weer allemaal rampscenario's gebeuren.
Daarom kan ik wel even wat steun gebruiken voor morgen!
Zijn er ook mensen op fok die ook paniekaanvallen gehad hebben en die er zonder medicijnen uitgekomen zijn? Het is altijd fijn om ervaringen te horen

Alvast bedankt voor het lezen!

Altijd blijven lachen
pi_7803832
Oh, komop meiske
Heel veel succes morgen..
Het gaat vast goed, maak je niet druk.
Helpt het niet om je telefoon dicht bij je te houden?

pi_7803843
Mijn zus had last van paniekaanvallen en straatvrees. Maar zij is er (met hulp van famillie, zonder medicijnen) uitgekomen.
Nu doet ze weer alles wat ze vroeger ook deed.

Je zult alleen wel die eerste stap moeten zetten. En waarom dat niet morgen ?

Succes in ieder geval!

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7803865
Misschien een idee dat je iemand meeneemt die je vertrouwd ?? Dat maakt de stap minder groot dan dat je helemaal alleen gaat en degeen kan ook ingrijpen als het niet goed gaat .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7803872
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:09 schreef Wolkje het volgende:
Oh, komop meiske
Heel veel succes morgen..
Het gaat vast goed, maak je niet druk.
Helpt het niet om je telefoon dicht bij je te houden?

Dank je wel wolkje! Tja, dat is het hele probleem, mijn vriend gaat morgen wel mee, maar als je zo'n aanval hebt, helpt niks, behalve heel positief denken!
iig bedankt voor je steun!
Altijd blijven lachen
pi_7803884
sterkte hoor meissie ... je gaat hoogstwaarschijnlijk nerveus blijven maar het is zoals alles in het leven hoor .. eenmaal je er bent loopt het wel vlotjes ...
probeer te relaxen en aan andere zaken te denken voor zover het mogelijk is...
sterkte ...
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7803888
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 09-01-2003 20:40]

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7803907
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:11 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
anders blijft deze ook staan
Hoezo? Heb jij er ook last van gehad?

[Dit bericht is gewijzigd door Femke13 op 09-01-2003 23:39]

Altijd blijven lachen
pi_7803920
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 09-01-2003 20:40]

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7803948
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:10 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Dank je wel wolkje! Tja, dat is het hele probleem, mijn vriend gaat morgen wel mee, maar als je zo'n aanval hebt, helpt niks, behalve heel positief denken!
iig bedankt voor je steun!

Wat fijn dat je vriend mee gaat
Dan voel je je vast een stuk veiliger..
Ik hoop dat het morgen goed gaat..
pi_7804060
Kop op meis, wat kan er morgen gebeuren? Je vriendje behoedt je van alle gevaren op de weg, de arts is iemand die proffessioneel opgeleid is om te zien dat het ernst is. Morgen blijft het droog, weliswaar koud, maar daar kan je je op kleden. De rest van de dag hoef je ook niets te doen, dus daar hoef je ook geen stress voor te hebben.

Wat kan je nog gebeuren? voor jou, heel veel succes morgen

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7804247
Dag meis,
Heel veel sterkte en succes mogen, probeer je op je ademhaling te concentreren, rustig in en uitademen vanuit je buik dus niet vanuit de borst.
Je vriend is bij je, dus prent jezelf goed in dat je op dat moment veilig bent. Spreek met jezelf af dat je een mooi cadeau voor jezelf mag kopen na afloop en laat die mensen maar een poepie ruiken want hier komt Femke13 aan!
pi_7804340
Wat een lieve reacties allemaal! Ik krijg weer een beetje hoop van jullie!
Altijd blijven lachen
pi_7809368
Ik laat morgen nog wel even weten hoe het gegaan is (voor diegene die interesse hebben?)
Iig bedankt, het doet weer goed om effe steun te krijgen, voel je je direct beter!
Thanx!!
Altijd blijven lachen
pi_7814301
Ben erg benieuwd
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7815403
Nou, ik ben dus geweest! Het is allemaal perfect gegaan (gelukkig sprongen alle stoplichten direct op groen, heel fijn)

Ik heb het wel effe moeilijk gehad toen ik in het gebouw was, de receptioniste schoot niet echt op, dus ik was al in staat haar over de balie heen te trekken, maar ja!

Ik ben heel blij dat ik geweest ben, en ook wel trots! Bedankt iedereen voor de support, heeft echt geholpen!

Altijd blijven lachen
pi_7815523
yeehaaa heel mooi voor je. Ik kan nu wel beginnen met zie je wel, maar dan lijk ik wel heel erg op mijn moeder. Ik ben blij dat het goed gegaan is, Bravo
burgerweeshuis
pi_7815624
Klasse meid!
En weet je, probeer dit bezoekje voortaan te onthouden als je weer ergens heen moet, want van dit bezoekje weet je nu, dat je er ongeschonden uit bent gekomen en op jezelf kan vertrouwen dat je het kan!!!!!
pi_7826802
hee dame. goed om te horen dat het beter gaat met je! wanneer hang je weer eens op msn rond? qua andere dingen ook alles ok?
Immer nur Filme machen!
  zondag 12 januari 2003 @ 10:02:32 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7851406
Ah, het is goed gegaan.. Verder, kan ik je niet helpen uit ervaring, ik kan je wel sterkte wensen en zeggen dat ik je altijd wel symphatiek vind overkomen (serieus)... Zeker voor iemand die normaliter auto's verkoopt...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7851430
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ah, het is goed gegaan.. Verder, kan ik je niet helpen uit ervaring, ik kan je wel sterkte wensen en zeggen dat ik je altijd wel symphatiek vind overkomen (serieus)... Zeker voor iemand die normaliter auto's verkoopt...
Bedankt voor het compliment!
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')