quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou een mooie kompilaasie kunnen maken van jouw posts over Jan Hermsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het ook wel in een bepaalde context plaatsen. Foss deed hier al mee in 2016. Dat was het jaar van Egan, Gaudu, Geoghegan Hart en Schachmann. Hij is al 22 en in zijn vierde jaar als belofte, dan ben je wel behoorlijk in het voordeel tegenover jongens als Van Wilder en Aleotti die net uit hun tienerjaren zijn of er zelfs nog middenin zitten.quote:
Toen werd Egan wel aardig uit de wielen gereden door Gaudu overigensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet het ook wel in een bepaalde context plaatsen. Foss deed hier al mee in 2016. Dat was het jaar van Egan, Gaudu, Geoghegan Hart en Schachmann. Hij is al 22 en in zijn vierde jaar als belofte, dan ben je wel behoorlijk in het voordeel tegenover jongens als Van Wilder en Aleotti die net uit hun tienerjaren zijn of er zelfs nog middenin zitten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadverdamme, waar is ONZE Cor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja joh ga jij er nog ff serieus op in ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet het ook wel in een bepaalde context plaatsen. Foss deed hier al mee in 2016. Dat was het jaar van Egan, Gaudu, Geoghegan Hart en Schachmann. Hij is al 22 en in zijn vierde jaar als belofte, dan ben je wel behoorlijk in het voordeel tegenover jongens als Van Wilder en Aleotti die net uit hun tienerjaren zijn of er zelfs nog middenin zitten.
Ik breng graag nuance in een wereld met IQ-loze schreeuwers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja joh ga jij er nog ff serieus op in ook.
We weten toch allemaal dat @Rellende_Rotscholier maar net doet alsof hij achterlijk is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik breng graag nuance in een wereld met IQ-loze schreeuwers.
Die Belgjes zoeken wel graag de gracht op he, merkwaardige valpartij weer.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Belgjes zoeken wel graag de gracht op he, merkwaardige valpartij weer.
Raspat mag wel op mijn sympathie rekenen. De immer saai kale rasautist Daniel Larsson, nou, niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verloren van een op de brommer zijnde Razma.
Jij bent af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Belgjes zoeken wel graag de gracht op he, merkwaardige valpartij weer.
Als ik Marko Kantele zeg wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raspat mag wel op mijn sympathie rekenen. De immer saai kale rasautist Daniel Larsson, nou, niet.
Droadjesvlees.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Marko Kantele zeg wat zeg jij dan?
Weinig mis met Zimmerman. Blijft toch vreemd dat ie niet bij Bora mag (wil?) rijden volgend jaar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Een mooie derde plek voor de zeer sympathieke Georg.
Precies op tijd, miljoenen voor een Hongaarse profploeg liggen klaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ritwinst en in totaal drie Hongaren in de top 20. Wel leuk voor de verandering, die zie je normaal echt nooit voorbij komen.
Je zal maar door het leven moeten zonder de PLAYER.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:40 schreef showtimer het volgende:
5 koersen vandaag live op de Player en dan rijden er ook nog meisjes ergens
Als WLR zijnde zou FOK! daar iets mee moeten doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal maar door het leven moeten zonder de PLAYER.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |