Mij doet het ook denken aan van die Afrikanen die zo'n zak lijm aan het snuiven zijn de hele dag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar hoor, beetje in de lijn van lijm snuiven.
Ja, nee, heel iets anders dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar hoor, beetje in de lijn van lijm snuiven.
Het wordt nog steeds in de medische wereld gebruikt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mij doet het ook denken aan van die Afrikanen die zo'n zak lijm aan het snuiven zijn de hele dag.
En als ik de bijwerkingen lees, dan snap ik er helemaal niks meer van. Vooral dat tijdelijke zuurstoftekort lijkt mij griezelig.
Ik heb er heel wat ballonnen door zien gaan op feestjes waar de gemiddelde leeftijd zeker boven de 30 ligtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik ook leuk vind, is dat je veel berichten leest van lui die in de auto aan een ballonnetje lurken. Dat betekent dus dat je volwassen kerels hebt die dit doen, je zou denken dat het een typisch puberdingetje is.
En de vervuiling niet te vergeten. Al die ballonnen en patronen die ze op straat laten liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:40 schreef Gunner het volgende:
Het zou grappig zijn als wij niet met z'n allen voor de zorgkosten van dit soort sukkels mochten opdraaien.
In zulke hoeveelheden vermoed ik dat ze gasflessen hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ze 100 patronen of 100 ballonnen bedoelen.
Je kan zo 2/3 patronen in 1 ballon stoppen. Nogal een verschilletje.
Maargoed, dan nog ben je echt wel lang bezig met 100 stuk op een dag.
Zeker als je dit vaker doet, want dit zal echt niet eenmalig zijn geweest.
Komen deze jongens over als slimme mensen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
In zulke hoeveelheden vermoed ik dat ze gasflessen hebben gebruikt.
Moet je daar slim voor zijn dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Komen deze jongens over als slimme mensen?
Dat ook, maar dat is een groter maatschappelijk probleem. Zag laatst op straat een nog open en bijna vol colablikje liggen in m'n straat. Ik zei tegen m'n vrouw dat het niet in me zou opkomen om het daar achter te laten. Blijkbaar denkt de jeugd zo dat dat een prima plek is om je afval te dumpen. En dat voorbeeld is helaas geen incident.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
En de vervuiling niet te vergeten. Al die ballonnen en patronen die ze op straat laten liggen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:01 schreef LazyDave het volgende:
Bizar, hopelijk raken ze er weer bovenop. Veel vitamine B12 slikken.
Het is vakantie. Zal wel gewoon hele dag in het parkje of op het strand zitten met een ballon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je er voor het gemak van uit gaat dat die gozer een normaal waak/slaapritme heeft is ie dus zo'n beetje elke 10 minuten aan een ballon aan het lurken. Wat kost dat wel niet, en een dergelijk extreem verbruik/verslaving lijkt me toch lastig te combineren met andere activiteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |