Het leven zelf is ook puur vergif. Vuur bestrijd je met vuur tochquote:
Van mijn vader en moederquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wees dan eens eerlijk van wie je een kloon bent?
De keus is aan jou mopquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het leven zelf is ook puur vergif. Vuur bestrijd je met vuur toch
Af en toe op een feestje maar heb er altijd wel spijt van de next dayquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je drinkt zelf geen alcohol dan?
Jeetje, wat braaf van je zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef ZippZapp het volgende:
Af en toe op een feestje maar heb er altijd wel spijt van de next day
Je kan uit toch gaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik sla de komende maanden weer even over. Tenzij ik kaarten weet te krijgen voor groepsfase.
En van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Israel mag ik niet in geloof ik.
Dit klinkt nu net of je 70 bent ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:17 schreef ZippZapp het volgende:
Ik ben niet braaf ik ben gewoon wijs maar dat komt de jaren
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Israel mag ik niet in geloof ik.
Maar waarom denk je dat ik dan wel een kloon ben?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van helemaal niemand. Ik ben wel eerlijk.
Beetje overdreven hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit klinkt nu net of je 70 bent ofzo
Dat wordt van alle redelijk nieuwe FOKkers gedachtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:21 schreef ZippZapp het volgende:
Maar waarom denk je dat ik dan wel een kloon ben?
Visum krijgen is daar nog best lastig hoor geloof ik. Al weet ik niet helemaal hoe het zit met die uitwedstrijd daar, vooral omdat het een risico gebied is.quote:
Omdat je tweede post in DTS was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:21 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat ik dan wel een kloon ben?
24quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:22 schreef ZippZapp het volgende:
Beetje overdreven hoe oud ben jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |