Heb het net gezien, prima, valt mij reuze mee. Iemand die anders beweert is jaloers en niet objectief. But what else is new.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef goldback het volgende:
[..]
Het viel mij mee vind het niet slechter dan de gemiddelde Nederlandse film.
Goodmoring Jumbo, dat zit er dik in. Neem het er maar van. Het duurt niet lang meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Goedemorgenwe gaan elkaar waarschijnlijk weer zooo tegen spreken vandaag
Begin was aardig maar inderdaad de hele oorspronkelijke opzet is niks meer van over. Qua zinloosheid en luchtig tijdsverdrijf/amsument vind ik de cos wel leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hebben zelf het programma om zeep geholpen. Teveel sturing en daarin teveel eenrichtingsverkeer wie geholpen wordt. Mensen worden het zat.
En wéér niemand die zich beklaagd over het weggegooide geld voor dat laserapparaat. Is het ook terugverdiend? Alles wat de baas onderneemt kóst alleen maar geld dat een ander moet verdienen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het hele apparaat teruggeven, hebben ze per maand 500 euro meer om in de pot te stoppen
Ja. smerig. Een ander niets gunnen, daar is een woord voor.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:03 schreef Poezewoes het volgende:
Dan moet je toch echt even met een psychiater praten of zoiets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gepikt van FB, toekomst van Lexie
Zo is het.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:11 schreef goldback het volgende:
[..]
Begin was aardig maar inderdaad de hele oorspronkelijke opzet is niks meer van over. Qua zinloosheid en luchtig tijdsverdrijf/amsument vind ik de cos wel leuk
Ja vind ik ook alleen de hoepels slaan nergens op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb het net gezien, prima, valt mij reuze mee. Iemand die anders beweert is jaloers en niet objectief. But what else is new.
slechtttttttttttttttttt - misschien de stem van sjeldel door echte actrice opnieuw laten inspreken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:07 schreef goldback het volgende:
[..]
Van de trailer ja op de shop website
Voor je HUIS kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat later blijft dat het eigenlijk slecht is voor je huis. Bijvoorbeeld voor het bindweefsel. Loop je straks met een uitgezakt masker.
Hij heeft gisteren half Utopia behandeld. Als ze dat hadden laten doen bij een ander waren ze 10 keer meer kwijt geweestquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het hele apparaat teruggeven, hebben ze per maand 500 euro meer om in de pot te stoppen
Oh verrek, ik heb niet eens meer door dat er een SL is. Heb alleen geluid en dus al een tijdje niets. Mis het niet eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik denk dat John de Mol zelf op visite is, even uitleggen hoe het verder moet.
Och Gezoes, wat ben je dreigendquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goodmoring Jumbo, dat zit er dik in. Neem het er maar van. Het duurt niet lang meer.
Oja... inderdaad. Is mij ook niet duidelijk wat dat moet voorstellen. Waarschijnlijk gewoon toevallige bedrijvigheid en ze hadden hoepels, dus dan doen we dat; alsof het vooral in deze tijd normaal is dat volwassenen in een soort park aan het hoelahoepen zijn. Staat inderdaad een beetje raar. Misschien was het in Amsterdam. Daar is alles mogelijk, maar .... nou ja.... het is vaag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:12 schreef goldback het volgende:
[..]
Ja vind ik ook alleen de hoepels slaan nergens op.
ze hadden ook gewoon niet behandeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren half Utopia behandeld. Als ze dat hadden laten doen bij een ander waren ze 10 keer meer kwijt geweest
Nu je het over een telefoon hebt, de telefoon is nog steeds zoek daar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:14 schreef goldback het volgende:
[..]
Telefoon met automatische aanvulling probleem heb ik ook altijd
Houden zo, tot december.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:16 schreef formule het volgende:
[..]
Nu je het over een telefoon hebt, de telefoon is nog steeds zoek daar.
Meen je dat nou? Zo was het zeker niet bedoeld. Dacht juist dat ik heel lief was. Nu snap ik waarom sommige mensen mijn bloed wel kunnen drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:13 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Och Gezoes, wat ben je dreigend
Ja, ze hadden ook gewoon geen kleding kunnen kopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden ook gewoon niet behandeld kunnen worden.
Ook nageaapt uit 1. Ben benieuwd hoe lang die pesterij gaat duren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:16 schreef formule het volgende:
[..]
Nu je het over een telefoon hebt, de telefoon is nog steeds zoek daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |