Nou, ik moet je teleurstellen. Zo opofferend ben ik niet hoor. Ik drink gewoon bijna geen alcoholquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wereldvrouw ben je, meestal wil niemand bobben 😜 jij offert je op voor onze veiligheid 👏
ciao bellaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga weer zal later weer aansluiten voor de afterparty 🙆🏻♀👻 daaaaaaaaag
Helemaal prima tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou, ik moet je teleurstellen. Zo opofferend ben ik niet hoor. Ik drink gewoon bijna geen alcohol
Doe daar sws niet aan buiten alcoholquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Alleen maar beter, ik denk ik wel anders zou ik de muziek niet leuk vinden 🐣
Beter welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe daar sws niet aan buiten alcohol
Doe daar sws niet aan buiten alcoholquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Alleen maar beter, ik denk ik wel anders zou ik de muziek niet leuk vinden 🐣
Daaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga weer zal later weer aansluiten voor de afterparty 🙆🏻♀👻 daaaaaaaaag
Nee hoor. Vind het ook primaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Helemaal prima tochniks mis nee
Dat vind ik wel aantrekkelijk, ik kijk ook treurig.quote:
Ah okayquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat vind ik wel aantrekkelijk, ik kijk ook treurig.
Ik lach nooitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:13 schreef eNGine10 het volgende:
Ah okaymaar toch niet als je glimlacht?
quote:
Soms lach ik wel hoor. Je wil niet weten hoe vaak ik tijdens het stappen al niet te horen heb gekregen dat ik moet lachen. Heb nogal een resting bitchface. Mensen denken ook altijd dat ik boos ben.quote:
ik zit thuis.quote:
Zolang je maar niet altijd boos bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms lach ik wel hoor. Je wil niet weten hoe vaak ik tijdens het stappen al niet te horen heb gekregen dat ik moet lachen. Heb nogal een resting bitchface. Mensen denken ook altijd dat ik boos ben.
Ja jaoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker: De aanhouder wint. Whaaha
Ja had gescoordquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:28 schreef eNGine10 het volgende:
Zolang je maar niet altijd boos bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |