is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betraptequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lelijke kussende jongens.
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betrapte
Incest is wincestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.
sislovesmequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zus de beurt van haar leven geven is wel een beetje awkward
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?quote:
Neuken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn wij geen familie wink wink
De actual fuck?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Hoe kun je nou geen tijd hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
Nooit van mijn levenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |