Die dame van de kermis? Kan die zwanger worden?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zoals het feit dat Siswet zwanger is?
[..]
Wuyts en José hebben gewoon een hartsgrondige hekel aan elkaar. Dat bleek achteraf ook snel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
De dynamiek met José is dan nog prima (al had Wuyts dat ook gewoon op een iets andere manier) en zijn stemgeluid is inderdaad niet vervelend, maar dan houdt het al snel op
T. Dekker zou echt een topcommentator kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:34 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand op Twitter suggereert dat Thomas Dekker en Michael Boogerd samen commentaar zouden kunnen geven
Denk niet dat ze samen uren in een hokje willen zitten maar op zich best een interessante suggestie
Ik vind Thomas Dekker eigenlijk nog de beste van de twee
Eens. Hij neemt geen blad voor de mond, is intelligent en heeft een fijne stem.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
T. Dekker zou echt een topcommentator kunnen zijn.
Dat wil niet zeggen dat je geen goed commentaarduo kunt vormen en vice versa, dat wordt nu pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wuyts en José hebben gewoon een hartsgrondige hekel aan elkaar. Dat bleek achteraf ook snel.
Het was gewoon een puur professionele relatie toch?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen goed commentaarduo kunt vormen en vice versa, dat wordt nu pijnlijk duidelijk.
Enorme hekel vind ik trouwens sterk overdreven, al die interviews gelezen hebbende.
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was gewoon een puur professionele relatie toch?
Dat werkte met Murray Walker en James Hunt ook prima. Walker vond Hunt een flierefluitende dronkenlap, Hunt ergerde zich dat hij steeds Murray moest verbeteren.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:18 schreef Beregd het volgende:
De spanning was toch vaak te snijden. Met Boonen klikt dat beter, werkt verrassend goed. Net als dag de klik tussen Renaat en José veel beter is.
Alsjeblieft niet, gaat ie Jose de hele dag kwisjes voorleggen zoals welke renners wonnen in hetzelfde jaar in 2 grote rondes minstens 3 etappes, en waarop Jose net als Karsten geen antwoord heeft.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop ooit dat ze eens jeroen naar de vrt halen. Jeroen en Jose zouden een gouden duo zijn.
Alsjeblieft niet, nu is het regelmatig genieten van Karsten en Jeroen samen, die het tenminste niet zo onnodig serieus nemen allemaal. Karsten met een andere commentator klikt veel minder.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop ooit dat ze eens jeroen naar de vrt halen. Jeroen en Jose zouden een gouden duo zijn.
Dan gooi ik mn tv uit het raamquote:Op zondag 17 juli 2022 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ah zonde dit zeg. Fijne stem om te luisterenquote:Op maandag 25 juli 2022 13:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ator-aan-bij-de-nos/
Hij vond Joris juist geweldig omdat hij met de term ‘misselijkmakend rijden’ kwam.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:02 schreef hhh38 het volgende:
Maarten is een bandje wat wel heel erg is blijven hangen, maar hij heeft een fijnere stem dan Clement.
Zou hij Joris ook onuitstaanbaar vinden?
Ze zijn weer aan het linkeballen !quote:Op maandag 25 juli 2022 15:01 schreef Dutch_view het volgende:
Vind het ook jammer dat Ductrot vertrekt![]()
Hele fijne commentaarstem, die van Stef kan ik niet verdragen![]()
Verder vond ik het fijn dat hij vaak vanuit het perspectief van de renner vertelde.
Joris verteld gewoon wat hij in beeld ziet.
De humor en de bekende termen van Maarten vond ik ook altijd wel prettig, kon er wel om glimlachen
Termen als 'achterstevoren op de fiets zitten' , 'aan de ene kant van de fiets opstappen en er aan de andere kant weer aflazeren' , 'om zijn moeder roepen', 'met de vingers tussen de deur zitten' , 'mijnwerker', 'op het rooster liggen' , 'dit geitenpad is aangelegd door een vat teer uit de helikopter te kieperen' en 'afgepiert' zijn van die dingen die we niet meer gaan horen
Ergens heb ik toch de indruk dat de NOS van hem af wilde, of de omstandigheden zo veranderde dat hij hier voor heeft gekozen.
Ik ga alvast uit het raam hangen!quote:Op maandag 25 juli 2022 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan het linkeballen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |