Nu weet Tom Egbers inmiddels ook waar hij aan toe is. Als Danny niet meer kan terugkomen, dan hij ook niet meer..quote:Op maandag 17 april 2023 08:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eerst weg bij eurosport vanwege de dopingperikelen.
Nu weg bij de NOS. Er blijft Danny weinig bespaard.
Die heeft vast gewoon een doorlopend contractquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nu weet Tom Egbers inmiddels ook waar hij aan toe is. Als Danny niet meer kan terugkomen, dan hij ook niet meer..
Laten we toch hopen van niet.quote:Op maandag 17 april 2023 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer terug naar Eurosport, als veroordeeld dopingzondaar Contador er kan zijn dan kan Danny ook gewoon weer terug.
Of nog meer drinken net als papa?quote:Op maandag 17 april 2023 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu moet Danny echt gaan werken. In een fabriek ofzo.
Oom bedoel je?quote:Op maandag 17 april 2023 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of nog meer drinken net als papa?
Eens. En dan Martijn Berkhout als co.quote:Op maandag 17 april 2023 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer terug naar Eurosport, als veroordeeld dopingzondaar Contador er kan zijn dan kan Danny ook gewoon weer terug.
Ja neequote:Op dinsdag 18 april 2023 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, nooit geweten, dacht altijd zoon van
Bij Eurosport is altijd zijn dopingverleden als reden gegeven maar als ik me goed herinner was de echte oorzaak gewoon een meningsverschil of verstoorde werkrelatie.quote:Op maandag 17 april 2023 08:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eerst weg bij eurosport vanwege de dopingperikelen.
Nu weg bij de NOS. Er blijft Danny weinig bespaard.
De Cauwer kan er ook niks meer van.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar gewoon SPORZA. Die hebben in ieder geval één goede commentator.
Niet wat het geweest is, dat zeker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 06:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Cauwer kan er ook niks meer van.
Kan me niet voorstellen dat de NOS hem lang bij de vrouwen houdt. Van wat ik heb gehoord veruit de prettigste commentator bij de NOS op het moment.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:19 schreef DiegoFuser het volgende:
De vrouwen kijken we bij de NOS vanwege Andries Lamain, de beste commentator van Nederland. Jammer dat Rox naast hem zit, dat is dan weer de slechte co-commentator van Nederland.
Ik vind Nick Stöpler beter dan 3s, in ieder geval bij de vrouwen. Samen met Jip vind ik dat het gouden duo bij de vrouwen. Als Tim de Vries en Iris Slappendel hem bij Eurosport doen ga ik ook naar de NOS.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Toch maar via Sporza. Ondanks dat Renaat alleen nog maar fatsoenlijk commentaar geeft wanneer er over houten planken gereden wordt en José thuis hoort in een gesloten afdeling van een rusthuis.
De vrouwen kijken we bij de NOS vanwege Andries Lamain, de beste commentator van Nederland. Jammer dat Rox naast hem zit, dat is dan weer de slechte co-commentator van Nederland.
Dat is ook mijn plan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga een beetje heen en weer zappen denk ik, ook afhankelijk van welke renner goed presteert en hoe goed ik de chauvinistische tour trek.
En Boogerd blijkbaar: https://over.nos.nl/wp-co(...)r-de-France-2023.pdfquote:
Wat is dit nou weer? Als ik een koers terugkijk wil ik juist niet weten of, wanneer en hoeveel hoogtepunten er zijn. Dat is juist de hele charme van de sport: je kunt 5 uur lang naar niks kijken of vanaf kilometer 0 alleen maar actie hebben.quote:De Hoogtepunten-functie op de stream
Een belangrijke demarrage of sprint gemist? Geen punt. In de NOS-app en op NOS.nl kan je nu in een
livestream eenvoudig terugschakelen naar bepalende momenten in een etappe. Dat gaat via markers;
een streepje in de livestream geeft aan wanneer zo’n moment heeft plaatsgevonden. Door daar op te
klikken ga je terug naar het spannende moment, zodat je dit alsnog kan zien. Vervolgens klik je op ‘live’
en ben je weer helemaal bij. De hoogtepunten-functie geldt voor alle etappes in de Tour.
Werd bij het WK voetbal ook gebruikt, inclusief benaming wat er gebeurde. Met name dat laatste was erg jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Als ik een koers terugkijk wil ik juist niet weten of, wanneer en hoeveel hoogtepunten er zijn. Dat is juist de hele charme van de sport: je kunt 5 uur lang naar niks kijken of vanaf kilometer 0 alleen maar actie hebben.
Ach, alsof we niet gewoon via Eurosport kijken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Als ik een koers terugkijk wil ik juist niet weten of, wanneer en hoeveel hoogtepunten er zijn. Dat is juist de hele charme van de sport: je kunt 5 uur lang naar niks kijken of vanaf kilometer 0 alleen maar actie hebben.
De Tour toch nog maar via Sporza, ondanks Renaat, Carl, Christophe en Sven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, alsof we niet gewoon via Eurosport kijken.
Dit ga ik waarschijnlijk ook doen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga een beetje heen en weer zappen denk ik, ook afhankelijk van welke renner goed presteert en hoe goed ik de chauvinistische tour trek.
Huh? Het is precies andersom!quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stef heeft niet het fijnste geluid, maar is 100x beter dan Joris.
Over smaak valt niet te twisten, maar schreeuwer Joris kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Huh? Het is precies andersom!
Als Stef commentaar geeft wordt het heel snel zappen.
Maar Joris heeft nul inhoud. Naar die doremifasol van hem is eigenlijk niet te luisteren.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Huh? Het is precies andersom!
Als Stef commentaar geeft wordt het heel snel zappen.
Ja als je wielrennen een beetje goed volgt is Joris echt irritant om aan te horen. Stef weet tenminste nog waar hij het over heeft,quote:Op maandag 26 juni 2023 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Joris heeft nul inhoud. Naar die doremifasol van hem is eigenlijk niet te luisteren.
Stef heeft alleen geen fijne commentaarstem, maar wat hij zegt slaat in ieder geval ergens op.
Geen idee, maar ze zien het bij de NOS wel zitten met hem als hij wielrennen, shorttrack én atletiek mag doen. Bij geen van de sporten klinkt het alsof hij er verstand van heeft.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat echt niet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om iets van de sporten te begrijpen die hij becommentarieert. Een keer een foutje mag best, maar Joris vind ik qua niveau echt heel matig. Zou het een vriendje van Maarten Nooter zijn geweest of whatever?
Jan Roelfs komt ook bij iedere derde sport voorbij. Dat zegt niets.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zien het bij de NOS wel zitten met hem als hij wielrennen, shorttrack én atletiek mag doen. Bij geen van de sporten klinkt het alsof hij er verstand van heeft.
Vooral voetjebal toch? Tennis doen ze nauwelijks en paardensport is geen sport.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Roelfs komt ook bij iedere derde sport voorbij. Dat zegt niets.
Die heeft in ieder geval wel kennis van hoe je de namen van Braziliaanse sporters uitspreekt!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Roelfs komt ook bij iedere derde sport voorbij. Dat zegt niets.
En het bleef nog lang onrustig in Beloe Horizontsj.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval wel kennis van hoe je de namen van Braziliaanse sporters uitspreekt!
Langlaufen! (En vast nog een aantal andere wintersporten, in samenvatting)quote:Op maandag 26 juni 2023 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral voetjebal toch? Tennis doen ze nauwelijks en paardensport is geen sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |