Hij heeft toch afscheid genomen op het WK? Al deed hij nog het veldritseizoen daarna, geloof ikquote:Op maandag 11 juli 2022 23:15 schreef Stoner12 het volgende:
Wuyts is de laatste jaren overigens ook vaak afgemaakt, heb dat nooit zo begrepen. Enige irritatie was dat de Cauwer wel vaak werd onderbroken. Hij leek daar zelf niet zo mee te zitten, dus ook dat was op den duur niet echt een issue meer. Jammer dat hij niet op een mooie manier afscheid heeft kunnen nemen, plotseling een verdwaald berichtje dat ie naar VTM ging. Afscheid na de Tour of WK was stijlvoller en gepast geweest.
Overigens vond ik Renaat in de Giro periode wel een aangename commentator, tijdens de Tour past het allemaal nog niet zo in elkaar. Wellicht is het wennen en dat de commentaar cabine in Brussel staat draagt daar ook niet aan bij.
Dit inderdaad. Kwalitatief kan Renaat natuurlijk lang niet tippen aan Wuyts, maar de chemie met José is erg fijn. Die lekkere onbenullige gesprekjes.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik stoor me niet zo aan Renaat, maar ik ben zelf ook heel slecht in het herkennen van renners dus daar til ik niet zo zwaar aan. Hij heeft een fijne manier van praten en goeie dynamiek met José.
Ik stoor me meer aan alle interviews, schakelen met Carl/Maarten op de motor en het blokje met die babbelzieke mannen van de radio.
Hij heeft sowieso nog MSR gedaan op VTM dit jaar met Boonen samenquote:Op maandag 11 juli 2022 23:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft toch afscheid genomen op het WK? Al deed hij nog het veldritseizoen daarna, geloof ik
Ducrot komt morgen terug, geloof ik, Dijkstra deze Tour sowieso nietquote:Op maandag 11 juli 2022 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ducrot en Dijkstra komen die definitief niet meer terug bij de NOS voor het wielrennen?
Dacht dat hij afscheid bij de VRT bedoelde. Maar afscheid als commentator nog niet inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2022 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso nog MSR gedaan op VTM dit jaar met Boonen samen
Renaat heeft vooral geen overzicht over het wedstrijdverloop. Als er ook maar iets gebeurt of er een onverwachte schakeling van de regie komt is hij de draad al volledig kwijt.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik stoor me niet zo aan Renaat, maar ik ben zelf ook heel slecht in het herkennen van renners dus daar til ik niet zo zwaar aan. Hij heeft een fijne manier van praten en goeie dynamiek met José.
Ik stoor me meer aan alle interviews, schakelen met Carl/Maarten op de motor en het blokje met die babbelzieke mannen van de radio.
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ducrot komt morgen terug, geloof ik, Dijkstra deze Tour sowieso niet
Ducgodquote:Op maandag 11 juli 2022 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komt Dijkstra überhaupt nog wel terug of zitten we voorgoed met Joris opgescheept?quote:Op maandag 11 juli 2022 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De combo Joris en Staf werkt best goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt Dijkstra überhaupt nog wel terug of zitten we voorgoed met Joris opgescheept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De combo Joris en Staf werkt best goed.Ja, prima combo, omdat ze allebei niet te pruimen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar Sierd de Vos en Maxime Hartman als commentatoren. Dat wordt vuur.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, prima combo, omdat ze allebei niet te pruimen zijn.
Geef mij maar Sierd de Vos en Maxime Hartman als commentatoren. Dat wordt vuur.
[..]
De combo Joris en Staf werkt best goed.Joris en goed past en kan niet in 1 zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja alleen bij 'is niet goed snik'Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
[..]
De combo Joris en Staf werkt best goed.Ik vind Staf prima om naar te luisteren. Joris probeert véél te hard de nieuwe Mart Smeets te worden met vage uitspraken en non-stop 'grappige' opmerkingen en dingetjes, allemaal op een toontje die van begin tot eind suggereert dat je naar een urenlange samenvatting kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik wielrennen kijk wil ik zeker op de momenten dat er gewoon niet zo veel gebeurt - wat in het wielrennen natuurlijk het gros van de tijd is - gewoon luisteren naar lekker wat keuvelen tussen twee commentatoren met een goede klik, die niet constant proberen zichzelf te overtreffen. Gewoon lekker Jeroen en Karsten, beetje over de koers lullen, dan weer eens over wat anders, heerlijk.
Verschil is ook dat Jeroen en Karsten allebei erg intelligent zijn en ze gaan ook met hun tijd mee. Karsten heeft technische natuurkunde gestudeerd. Jeroen heeft ook een universitaire studie gedaan in zowel Rome als Gent. Dat hoor je ook terug in het niveau van hun gesprekken. Over Joris kan ik niet terugvinden wat zijn achtergrond is. Maar het lijkt me geen man van de wereld. Meer zo iemand die heel trots is op wat hij allemaal heeft bereikt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Staf prima om naar te luisteren. Joris probeert véél te hard de nieuwe Mart Smeets te worden met vage uitspraken en non-stop 'grappige' opmerkingen en dingetjes, allemaal op een toontje die van begin tot eind suggereert dat je naar een urenlange samenvatting kijkt.
Als ik wielrennen kijk wil ik zeker op de momenten dat er gewoon niet zo veel gebeurt - wat in het wielrennen natuurlijk het gros van de tijd is - gewoon luisteren naar lekker wat keuvelen tussen twee commentatoren met een goede klik, die niet constant proberen zichzelf te overtreffen. Gewoon lekker Jeroen en Karsten, beetje over de koers lullen, dan weer eens over wat anders, heerlijk.
Ik luister ook vanwege Clement, Joris neem ik op de koop toe.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Staf prima om naar te luisteren. Joris probeert véél te hard de nieuwe Mart Smeets te worden met vage uitspraken en non-stop 'grappige' opmerkingen en dingetjes, allemaal op een toontje die van begin tot eind suggereert dat je naar een urenlange samenvatting kijkt.
Jeroen en Karsten waren eerst ook niet echt geweldig samen, volgens mij, maar je merkt wel echt dat ze door de jaren heen heel erg naar elkaar toe gegroeid zijn en dat het nu juist goed werkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik luister ook vanwege Clement, Joris neem ik op de koop toe.
Blijft toch een raar iets dat commentaar geven, Jeroen en Karsten worden nu opgehemeld terwijl Jeroen eerst afgebrand werd.
Dat begin van Jeroen en Karsten was juist het leukst, toen werkte Jeroen nog echt op de zenuwen bij Karstenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeroen en Karsten waren eerst ook niet echt geweldig samen, volgens mij, maar je merkt wel echt dat ze door de jaren heen heel erg naar elkaar toe gegroeid zijn en dat het nu juist goed werkt.
Ik kan me Jeroen's begin niet echt meer herinneren, behalve dat ik het wat vreemd vond om hem in de zomer ook te horen in plaats van bij de noordse combinatie (waar ik hem nog steeds erg mis).
Vanwege de lange uitzendingen mag het bij wielrennen ook over andere zaken gaan dan de sport zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:16 schreef 297534 het volgende:
Bij de meeste commentatoren heb ik het liefst zo zakelijk en normaal mogelijk. Dat is al lastig genoeg.
Dus het bespreken van broodjes e.d. hoeft van mij niet zo. Zeker niet als het een dagelijks ding wordt en ze er zo bewust van zijn dat bepaalde kijkers dat hilarisch vinden.
Zoals het feit dat Siswet zwanger is?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de lange uitzendingen mag het bij wielrennen ook over andere zaken gaan dan de sport zelf.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |