abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 augustus 2019 @ 16:38:00 #1
486976 Felix1988
Fitness and health!
pi_188573596
Hi all,

Ik haal al een tijdje eiwitpoeder van body en fit maar heb onlangs gelezen dat uit laboratoriumtesten gebleken is dat deze een lager eiwitgehalte hebben dan dat zij zeggen. Zou graag horen welke merken/producten jullie gebruiken en wat jullie er van vinden

Alvast bedankt!
pi_188573611
Pure Whey Protein Isolate van Powersupplements

Echt een geweldig bedrijf. Zeer kundige eigenaar die altijd extreem uitgebreid de tijd neemt om vragen te beantwoorden, altijd met goede onderbouwingen.

Hun Whey Isolate is ook super goed, en relatief goedkoop. Zeker als je het in zakken van 15 kilogram koopt. Het eiwitgehalte ligt op 93%

En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf, ik maak ook niet zo snel 'reclame' voor iets, maar dit is echt een goede toko. :)

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 16:43:39 ]
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:36:41 #3
486976 Felix1988
Fitness and health!
pi_188585143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:39 schreef Hamzoef het volgende:
Pure Whey Protein Isolate van Powersupplements

Echt een geweldig bedrijf. Zeer kundige eigenaar die altijd extreem uitgebreid de tijd neemt om vragen te beantwoorden, altijd met goede onderbouwingen.

Hun Whey Isolate is ook super goed, en relatief goedkoop. Zeker als je het in zakken van 15 kilogram koopt. Het eiwitgehalte ligt op 93%

En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf, ik maak ook niet zo snel 'reclame' voor iets, maar dit is echt een goede toko. :)
Hmm, dat is inderdaad een hoog eiwitgehalte. Ik zat zelf te kijken op https://infofitness.nl/vergelijken/eiwitshakes/ waar op prijs per kg de whey elite van Myprotein als één van de goedkoopste naar boven kwam. Heb je toevallig ervaring met de eiwitten of producten van Myprotein? Overweeg sterk om hier mijn supplementen te gaan halen maar kan geen informatie vinden over de eiwitgehaltes van deze whey.
pi_188585234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:36 schreef Felix1988 het volgende:
Overweeg sterk om hier mijn supplementen te gaan halen maar kan geen informatie vinden over de eiwitgehaltes van deze whey.
En waarom zou dat zijn?

Ik koop nooit supplementen zonder dat er een rapport van betrouwbare laboratoria bij zit.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:44:31 #5
486976 Felix1988
Fitness and health!
pi_188585288
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En waarom zou dat zijn?

Ik koop nooit supplementen zonder dat er een rapport van betrouwbare laboratoria bij zit.
Ik lees en zie veel goede dingen over het bedrijf en de producten zijn zeer scherp geprijsd, vandaar. Of ze inderdaad de eiwitgehaltes hanteren die op de verpakkingen staan is inderdaad de vraag.
pi_188587544
https://www.supplementlab(...)aten-en-suikers-door

Is al wel een wat oudere test. Ik koop zelf ook altijd by Myprotein.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:53:40 #7
486976 Felix1988
Fitness and health!
pi_188588298
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:42 schreef zazabez het volgende:
https://www.supplementlab(...)aten-en-suikers-door

Is al wel een wat oudere test. Ik koop zelf ook altijd by Myprotein.
Bedankt voor het delen! Met 75% best een prima resultaat lijkt me. Alhoewel de whey van powersupplements rond de 90% ligt, nog wel een aanzienlijk verschil.
pi_188828277
Is aflevering over van keuringsdienst van waarde.. Conclusie was: Whey is whey.. Enige verschil is smaak
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:49:47 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188830735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:49 schreef hugecooll het volgende:
https://www.bodylab.nl/whey-3x-voordeel-deal-3x1000gram.html
gaat qua prijs/kwaliteit nie veel beter worden
The F... hoe kan het zo goedkoop?
pi_188830760
Een potje spiru lina van de Aldi.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188987744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:38 schreef Felix1988 het volgende:
Hi all,

Ik haal al een tijdje eiwitpoeder van body en fit maar heb onlangs gelezen dat uit laboratoriumtesten gebleken is dat deze een lager eiwitgehalte hebben dan dat zij zeggen. Zou graag horen welke merken/producten jullie gebruiken en wat jullie er van vinden

Alvast bedankt!
Klopt inderdaad dat de whey van Body & Fitshop een aantal jaar geleden slecht uit onderzoeken is gekomen. Inmiddels heeft Body & Fit een andere eigenaar en ik geloof dat de kwaliteit zeer verbeterd is. Tijdje terug is er geloof ik weer getest en bleken de eiwitwaardes wel te kloppen met wat op de verpakking staat.

Qua kwaliteit vind ik XXL Nutrition en Power Supplements inderdaad erg goed. Betrouwbare merken!
pi_188994836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:39 schreef the_critic het volgende:
Is aflevering over van keuringsdienst van waarde.. Conclusie was: Whey is whey.. Enige verschil is smaak
Dit dus. Maakt geen flikker uit welk merk whey je koopt, het is hetzelfde als met kaas/melk/yoghurt. Whey is whey.

De enige verschillen zijn smaak en marketing.

Body & Fit, MyProtein, XXL Nutrition, Optimum Performance etc. 1 pot nat.

Maak een beslissing op basis van smaak en de voedingswaardes per maatschep. Als je geen speciale exotische smaken neemt zoals Cookies and Cream e.d. zit je overal wel goed.
pi_188994866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:41 schreef MarvinG het volgende:

[..]

Klopt inderdaad dat de whey van Body & Fitshop een aantal jaar geleden slecht uit onderzoeken is gekomen. Inmiddels heeft Body & Fit een andere eigenaar en ik geloof dat de kwaliteit zeer verbeterd is. Tijdje terug is er geloof ik weer getest en bleken de eiwitwaardes wel te kloppen met wat op de verpakking staat.

Qua kwaliteit vind ik XXL Nutrition en Power Supplements inderdaad erg goed. Betrouwbare merken!
Ik ben zelf fan van de Body en Fit Isolate Perfection banaansmaak. 22 gram eiwitten per schep. De klantenservice is ook zeer coulant en netjes a la Coolblue :Y
pi_189085841
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:45 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Dit dus. Maakt geen flikker uit welk merk whey je koopt, het is hetzelfde als met kaas/melk/yoghurt. Whey is whey.

De enige verschillen zijn smaak en marketing.

Body & Fit, MyProtein, XXL Nutrition, Optimum Performance etc. 1 pot nat.

Maak een beslissing op basis van smaak en de voedingswaardes per maatschep. Als je geen speciale exotische smaken neemt zoals Cookies and Cream e.d. zit je overal wel goed.
Was dat dezelfde aflevering als waarin beweerd werd dat je net zo goed chocolademelk kunt drinken om aan je eiwitten te komen na het sporten? :p

Denk dat er wel degelijk verschillen bestaan tussen merken eiwitshakes. Aantal jaar terug veel sprake geweest van amino spiking. Dit is het kunstmatig toevoegen van minder waardevolle aminozuren in eiwitpoeders om het eiwitgehalte op te krikken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')