Wie verklaart dat verschil? En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
Ik zie trouwens ook nooit een vrouw bier drinken in de reclames. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
quote:jij hebt echt van die rare topic`s
Op donderdag 9 januari 2003 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat me opvalt is dat in Nederland meisjes die bier drinken vaak als ordinair worden bestempeld.... In het buitenland... (buiten Europa) is het vaak juist erg chiq voor meisjes bier te drinken (vaak heineken export)Wie verklaart dat verschil? En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
quote:sommige wel, maar dat is ook zo als ze geen bier drinken
En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
dus NEE, een meisje wat bier drinkt hoeft niet ordi te zijn
Zijn hier in dit land ook best vreemd af en toe .
Ze vinden het niet erg als je als vrouw een biertje drinkt maar als je ook nog eens Pints gaat drinken kunnen ze nog wel eens raar kijken.
In Ierland is dat soms nog erger maar is meestal in de kleinere dorpjes.
Hoegaarden bijvoorbeeld wordt hier als een vrouwen biertje gezien.
quote:Samen een krat doen is inderdaad gunstig voor je portemonnee!
Op donderdag 9 januari 2003 20:00 schreef Darth.Vader het volgende:
Ze moeten juist bier drinken!
Al die dure zoete troep kost me klauwen met geld!
quote:Je hebt ook vrouwen die wijn prefereren
Op donderdag 9 januari 2003 20:03 schreef Mastermaus het volgende:
sja meeste vrouwtjes vinden bier juist goor en prefereren van gemixte CoCkTaiL-drankjes (BreezaHJeugD)
quote:Nee.
-knip-En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
Dit maakt denk ik dat meiden in het buitenland met een biertje in beter aanzien staan dan hier. Maar dat is niet alles. Ik bedoel, de hele setting hier is ook wel bepalend. Als ik een meid een longneck zie drinken in een beetje klasse omgeving doet het me meer, dan een meid met drie plastic wegwerp glazen, waarvan ze er al 2 naar achter heeft geslagen.
Hiet in NL wordt geen bier gedronken maar zowaar gezopen. Dan vind ik het al gauw ranzig worden.
Zowiezo vindt ik bier niet te zuipen.
maar dan nog...ligt aan de persoon of het ordinair is of nie...op één of andere reden die ik nie uit kan leggen...
In landen waar vrouwen bier drinken zijn heel erg veel sletjes.
In andere landen (China bijvoorbeeld) drinken vrouwen geen bier en daar barst het van de maagden. Als je daar een vrouw bier ziet drinken weet je zeker dat het echt een gigantische slet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |