Vele 4/10 mannen gingen u voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergelijk het alsof je Myrr voor het eerst mag aanduwen. Heel veel zin, spannend, maar ook de angst op een kink in de kabel en daardoor teleurstelling.
Op Anfield ja, 10 jaar niet gewonnen en dan het huidige Liverpoolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal gaat winnen makker.
Heb je dit nagetrokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vele 4/10 mannen gingen u voor.
Eens moet die cirkel doorbroken worden. Dat gaat vanavond gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op Anfield ja, 10 jaar niet gewonnen en dan het huidige Liverpool
Gelijkspel zal als winst voelen
Ik denk dat Frans Bauer dit ook nog wel zou snappen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja die mensenkennis van jou ook, dom
stop met deze act prof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij probeer je de boel wat te lijmen maar dan zal toch echt jouw gedrag wat moeten veranderen
Is denk geen hele domme man, oogt alleen zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Frans Bauer dit ook nog wel zou snappen.
En een prima piemel voor zijn doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stop met deze act prof.
We weten allemaal dat je een hart van goud hebt.
Is zo, als jij je wat minder debiel infantiel gedraagt is de sfeer meteen een stuk prettigerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stop met deze act prof.
We weten allemaal dat je een hart van goud hebt.
Ander voorbeeld dan,quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is denk geen hele domme man, oogt alleen zo
Wie ben jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Nootjes en @:zosk ik kwam even hoi zeggenliefjes.
Ugh echt een hekel aan die ventquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander voorbeeld dan,
Ik denk dat Xander de Buisonjé dit ook nog wel zou snappen.
Ik ook maar goede kaak en gezichtsbeharing wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ugh echt een hekel aan die vent
🤨quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar goede kaak en gezichtsbeharing wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |