Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopenquote:
Mooi tijd om nuchter te wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopen
geen mensen die geen alcohol drinken en met de auto gaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopen
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen mensen die geen alcohol drinken en met de auto gaan?
Gezellig tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vorige wedstrijd was ik ook ineens in een harde kern cafe belandWas bijzonder
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadionquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef SoS87 het volgende:
Ik woon 15 min fietsen van de Galgenwaard, ging altijd met de fiets
Zo, de persoon die naast zo'n lekkertje mocht zitten had wel echt gelukquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadion
Of parkeren op de uithof en dan bus. 5 euro combiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadion
Haha dat heb ik nooit gedaan 😅quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Of parkeren op de uithof en dan bus. 5 euro combi
Leuk man. Propvolle bus altijd. UUUUUUUquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat heb ik nooit gedaan 😅
Niet te hard aub.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga denk morgen wel heel de dag SCUM GANG gillen
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leuk man. Propvolle bus altijd. UUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |