Ja ach achteraf gezien hebben ze daar best vaak gelijk gekregen, maar dat gezeik over reptillians en de hollow earth of flat earth enzo, of dat de farmaceutici ons dood willen hebben en dat de codex allimentarius ontworpen is om alle vitamines te verbieden enz gaat me toch net even ietsjes te ver.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, dat is een dunne lijn af en toe he
Je hebt het over die 2 blauwe die met elkaar aan het chatten waren waarvan jij der een wasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 3.5 uur geleden niet.
Je punt is?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt het over die 2 blauwe die met elkaar aan het chatten waren waarvan jij der een was
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ging ook om 04.51
Danny lepelt Fok! Leeg !!!!quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Danny lepelt Fok! Leeg !!!!
Ik denk dat @:Danny misschien meer BABES op Fok! Moet plaatsen want tieners willen dat namelijk.
Veel BABES.
Moet nog steeds er om lachenik zie dan echt zo’n micheal van gerwen achtig figuur achter zo’n computertje zitten
Altijd fijn als een vrouw een zwarte band in pijpen heeft en dat in het openbaar draagt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een beginnetje dan!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
Dit is mijn laatste post in dit laster topic![]()
Ik voel me vies en besmeerd. Vieze, leugenachtige TT.
Te weinig tiet !quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauw-zwartquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan ging het ook vet los in klb SC want @:chevycaprice en ik waren daar met zijn 2en.
![]()
Sowquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel goed geopereerd hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:55 schreef Roepstand het volgende:
Die heeft de bolle kant naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |