quote:dus daarom moet ik altijd boeren op de brommer
Op donderdag 9 januari 2003 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Flink naar links leunen. Klinkt misschien gek maar dit is een serieuze reactie.
quote:klinkt als een professioneel boerder
Op donderdag 9 januari 2003 19:27 schreef Jappr het volgende:
Weet je hoe je gewoon moet boeren? Als het goed is wel tog, want iedereen laat wel es een boer, nou gewoon als je er eentje aan voelt komen flink kracht vanuit je maag zetten, buikspieren aanspannen en lucht uitademen, dan moet het wel lukkenAls je het zonder cola wil leren moet je lucht inslikken, oftewel inplaatvan in te ademen de lucht in je slokdarm laten komen. dat gaat gepaart met een paar "klokjes" en dan weer dezelfde kracht zetten waar ik het eerst overhad, hoe meer "klokjes" je inademt, hoe harder en langer de boer!
Succes
quote:* Glacius ook.
Op donderdag 9 januari 2003 19:18 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan op commando boeren, gewoon lucht afslikken en deze weer keihard retourneren..
.
Ik nam ze vroeger zelfs op op een cassettebandje. .
quote:ROFLMAO!!!
Op donderdag 9 januari 2003 19:34 schreef Glacius het volgende:Ik nam ze vroeger zelfs op op een cassettebandje.
.
Ik had juist een probleem bij boeren. Lucht inslikken kan ik wel, maar dan komt het niet meer eruit voor een kwartier. Zit je daar met een overvolle maag voelt echt niet lekker aan. Dan wacht ik tot eindelijk het moment komt van verlossing, de boer. Als ik die inhou, dan moet ik weer een kwartier ofzo wachten
Ik wil op commando kunnen boeren!
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:40 schreef flippie_flink het volgende:
ja het lukt mij ook nooit, ik ook al geen echte scheten laten die van mij zijn meer van die "sissers"
oja, een soort zoefjes zeker
iemoe <- (iemoe wel dus..)
En dat is soms erg lastig bij een overmaat van lucht in je maag. (Voornamelijk na stevig bieren )
[Dit bericht is gewijzigd door TMoose op 10-01-2003 16:34]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |