Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat haar bij Jeugdzorg geen punten opleveren zullen we maar zeggen en dat is voor de stabiliteit van haar kinderen dan weer prima, eigenlijk (hoe triest het ook allemaal is voor ze).
Gek he? Dat heb ik ook vaak op haar account....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:17 schreef Fokkie83 het volgende:
Die lelijke pruik heeft ze dus nog steeds niet bij het vuil gegooid, hippie was weer in the house.
Bedoelt ze nu dat die gast waar ze mee op de foto staat , een fan van haar is? Zo staat het er wel maar het lijkt eerder andersom. Geen idee wie het is ook.
Mijn Instagram weigert nu echt te swipen met haar foto's
Aan de roze nagels te zien, houdt ze gewoon zelf die pruik vast.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Pippi het volgende:
Liefdeis... samen een boottochtje maken en vriendlief die je pruik vasthoudt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Pippi het volgende:
Liefdeis... samen een boottochtje maken en vriendlief die je pruik vasthoudt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
![]()
Ze doet me daardoor aan die vent met z'n Viper denken trouwens.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:38 schreef vencodark het volgende:
Aan de roze nagels te zien, houdt ze gewoon zelf die pruik vast.
Is qua houding sowieso logischer.
Als ze nou slim was geweest, had ze alleen die klacht ingediend en verder haar mond gehouden. Wilt ze de kinderen eigenlijk niet terug ofzo? Ze beseft echt niet dat alles in haar nadeel is wat ze doetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:09 schreef Annagh het volgende:
Barbie boos op Jeugdzorg
Dat vooral haar kinderen, Angelina en Milano de dupe van Barbie’s ellende zijn, moge duidelijk zijn. Maar Barbie is clean en strijdlustige. En ze is boos op Jeugdzorg en de gezinsvoogd.
,,Ik heb het gevoel dat ik aan alle kanten wordt tegengewerkt. Ik heb zoveel stress gehad het kan niet anders dan dat stress mijn (recente) miskraam heeft veroorzaakt.”
,,Michael en ik hadden afgesproken niet over elkaar te praten. Dat is met Bureau Jeugdzorg overlegd. En ineens praat’ ie met anderen openlijk over mijn zelfmoordpogingen,” aldus een gefrustreerde Barbie tegenover Story.
Waarschuwing
,,Daarop heb ik met Jeugdzorg gebeld en gevraagd hoe dat zat. Ze zouden hem een waarschuwing geven. Laten ze mij ook maar een waarschuwing geven voor dit interview. Ik pik het niet langer. Iedereen mag weten hoe alles in elkaar steekt.”
Klacht
Ze gaat een officiële klacht in te dienen over Bureau Jeugdzorg Haaglanden, het bureau dat verantwoordelijk is Barbie’s gezin. ,,We worden allemaal in de gaten gehouden, onze hele familie, maar niemand die naar Michael kijkt.”
Barbie ziet de toekomst ondanks de klap van de miskraam wel rooskleurig tegemoet. Ook als moeder voor haar twee kinderen. ,,Ik ben negen maanden clean en van alle medicatie af.”
In de laatste soap begon haar eigen haar weer langer te worden. Weet nog wel dat ze iets zei dat ze bij Rolf lekker zo kon rondlopen ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels waarschijnlijk omdat er van haar eigen haar niets meer over is door alle extensions.
Sja, wat moeten we er verder nog van zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Fokkie83 het volgende:
Dat nieuwe filmpje op haar insta![]()
![]()
Is ze echt wel helemaal clean?
Die super opgespoten lippen ook
https://www.instagram.com/p/B1wSnc8Fz0m/quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Fokkie83 het volgende:
Dat nieuwe filmpje op haar insta![]()
![]()
Is ze echt wel helemaal clean?
Die super opgespoten lippen ook
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef Annagh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 augustus 2019 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Die lippen :’)
Het lijkt net een bek van een algeneter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |