abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 18:24:44 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188559756


Hallo! Welkom in dit nu al legendarische topic over een toekomstige wereldster. In dit topic gaan we de grandioze carrière van het nieuwe Belgische wonderkind volgen. Nee, ik heb het niet over Remco Evenepoel, de Belgen hebben nog iets veel beters in de aanbieding. Een buitengewoon aardige boerenzoon, die zonder kapsones en arrogantie een aardig potje hard kan rijden. Ik heb het over Mauri Vansevenant, de zoon van Wim Vansevenant.

Wim Vansevenant was een van mijn eerste culthelden. Vooral omdat Wim er geen reet van kon. In de Tour werd hij bijna ieder jaar laatste. Na twee mislukte pogingen in 2004 en 2005 om de rode lantaarn te veroveren slaagde hij in 2006 wel in zijn opzet. De eerste rode lantaarn was een feit, er zouden er nog twee volgen. Drie jaar achter elkaar werd Wim laatste in de Ronde van Frankrijk. Een prestatie waardoor hij met enige regelmaat in de schijnwerpers kwam te staan, iets waar hij zichtbaar niet op zat te wachten. Met de nodige schroom nam hij dan maar weer voor de zoveelste keer een echte rode lantaarn van de schijtlollige equipe van de NOS in ontvangst, binnensmonds mompelend dat hij het echt niet bewust deed. Nee, die aandacht komt hem gestolen worden, hij deed ook maar gewoon zijn werk.

Terwijl Wim ieder jaar op jacht ging naar de laatste plaats groeide Mauri in alle rust op. Hij liep een beetje rond op de boerderij, zonder ooit een fiets aan te raken. Aanvankelijk leek Mauri geen enkele interesse te hebben in het wielrennen, ofschoon hij naar een wielrenner is vernoemd en een wielrenner als vader heeft. Werken op de boerderij sprak hem veel meer aan. Toch besloot hij ooit op de fiets te stappen en de rest is geschiedenis. Als junior viel Mauri niet echt op, mede omdat hij het met oud materiaal van zijn vader moest doen. Vorig jaar, tijdens zijn eerste jaar als belofte, liet hij de eerste tekenen van talent zien. Zo werd hij 10e in de lastige Valle d'Aosta en wist hij aan het eind van het jaar vijfde te worden in de kleine Ronde van Lombardije. Zijn vader moest altijd strijden om de rode lantaarn en kwam nog geen heuvel over, Mauri daarentegen heeft zich ontpopt als een begenadigd klimmer.

Dit jaar is Mauri zijn definitieve doorbraak aan het beleven. Hij werd vijfde in de Vredeskoers, reed in een amateurkoers in de Pyreneeën de nummer twee op meer dan vier minuten en daarna won hij ook nog eens Valle d'Aosta, daar waar hij vorig jaar tiende werd. En nu? Nu rijdt Mauri in Frankrijk de Tour de l'Avenir. De Ronde van de Toekomst, een ronde die hij misschien wel gaat winnen. De komende dagen gaan we de bergen in, het terrein van Mauri. Wie gaat hem van de zege houden? We gaan het volgen, in dit memorabele topic. Vader Wim won drie keer de rode lantaarn, zoon Mauri gaat drie keer de gele trui winnen. Minstens.

Hieronder kunt u twee geweldige interviews lezen van het gouden koppel, Mauri en Wim. Een absolute aanrader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het in dit topic ten strengste verboden om over TB500 te beginnen. Dat was natuurlijk niet voor Gilbert he, of voor Jelle Vanendert, of voor Thor Hushovd ofzo. Nee, dat was allemaal voor Wim zelf, omdat hij niet meer zo hard kon fietsen als vroeger en toch nog graag dat niveau wilde behouden. Bovendien is die partij TB500 nu al lang en breed over de datum! En ze hadden hem dan verdorie ook nog eens het verkeerde product opgestuurd, die arme Wim werd gewoon opgelicht! Daar gaan we Mauri niet meer belasten. WLR staat voor de volle 150% achter Mauri. En achter Wim. En achter Vicky, laten we Vicky niet vergeten. Wij staan ook volledig achter zijn aanstaande overstap naar de boevenbende van Lefevere, dan kan hij mooi in alle rust gedijen in de schaduw van Evenepoel. Dat zou een droomscenario zijn voor ONZE Mauri.

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 18:34:27 #2
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188559913
Ik zou die rechter rondemiss wel doen. En die linker vast ook wel.
Mauri heeft nu al meer zoenen mogen ontvangen dan zn pa.
pi_188559944
tvp
pi_188560247
Die kerel is een streek genoot van me. En ik ken mensen die hem kennen.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 22:11:17 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188563794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kerel is een streek genoot van me. En ik ken mensen die hem kennen.
Wow wat goed van je
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 22:32:24 #6
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_188564264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kerel is een streek genoot van me. En ik ken mensen die hem kennen.
Sow, dan komt het wel dichtbij :o
pi_188564304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Sow, dan komt het wel dichtbij :o
Gemeenschappelijke vrienden op facebook :@ toch met ze vader :')
  woensdag 21 augustus 2019 @ 22:43:26 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188564483
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Gemeenschappelijke vrienden op facebook :@ toch met ze vader :')
Mogen we jou dan uitmaken voor boer?
pi_188564535
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Mogen we jou dan uitmaken voor boer?
Als ik buiten kijk zie ik uitgestrekte mais velden. oordeel zelf :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 22:47:41 #10
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188564593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als ik buiten kijk zie ik uitgestrekte mais velden. oordeel zelf :P
Zeg me niet dat jij de zoon bent van de beroemde boer Joel.
pi_188575054
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 18:38:14 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188575170
Mauri zorgt voor een fantastisch begin van zijn eigen fantopic. _O_

Meteen de eerste keer dat het bergop gaat de macht grijpen, dit wordt een grote.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:50:25 #13
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188588950
Vandaag ging het iets minder. Gelukkig hebben we de beelden nog.

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:38:36 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188721359


Vanaf juli 2020 te bewonderen bij Deceuninck-Quickstep, tot eind 2023.

quote:
"It is fantastic to know that I've signed for Deceuninck - Quick-Step. It's a big team and I am hoping that I can progress with them and learn their methods and have a beautiful future. I spoke to Patrick and it was a good conversation. I had a few teams to speak to, but I know I made the right choice and I had made my mind up. Deceuninck - Quick-Step are well known for having a good service and staff, as well as the best equipment and I know it is a perfect squad for me, and all this played a big part in signing the contract", said the first Belgian in 36 years to win the prestigious Giro della Valle d'Aosta.

"I come from a cycling family - my father was a professional rider for 14 years, so it is in my blood. He has been retired for ten years now, so I don't remember too much about him racing, but cycling was always on the television in the house and I do remember it being really special when he came back from the Tour de France - there was always a party. For sure he has been a massive influence on me and gives me some good advice and the value of this experience. The family loves cycling and even my name is after the Spanish rider and La Vuelta winner Melcior Mauri. My grandfather wanted me to be named Morris, but my father didn't like it, so he changed it to Mauri."

"This love of cycling was passed to me and I started riding cyclo-cross at the age of 12, with the last four years being just on the road. I have some good people around me at the team now - EFC-L&R-Vulsteke - who have also helped me to develop and help me to progress this far. I have really enjoyed my season this year, especially winning the Giro della Valle d'Aosta on a very hard course and being up against the best of my generation. It was the same at the Tour de l'Avenir, where I spent one day in the yellow jersey, which was a fantastic feeling and I kept 6th place on the overall GC, after ten days of hard racing. It was fantastic to ride such beautiful events and race hard, which was a boost for my confidence."

"For the rest of the year I will try to grow and get stronger, as well as finish my education. I know the first year with the team will be difficult, where I will have to learn, but I am looking forward to it. The team has always worked with young riders and improved them, which is important for me for the long term", Mauri concluded.

Deceuninck - Quick-Step CEO Patrick Lefevere was delighted to have captured the young Belgian talent, one of the most impressive riders on the U23 scene: "The signing of Mauri is excellent for us. We have a big focus on developing young talent and he is one of the best. Mauri's results this season speak for themselves and we knew there would be competition for his signature, so we are delighted to get him. He has to work hard, which I am sure he will, and we will try to guide him through what looks to be a very promising career."
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188751140
quote:
'Project Mauri'. Patrick Lefevere won nu ook de strijd om de handtekening van Mauri Vansevenant. Het 20-jarige klimtalent tekende voor 3,5 jaar. "Een ploeg die een jonge renner zo'n lang contract aanbiedt, geeft blijk van een langetermijnvisie", zegt vader en ex-prof Wim Vansevenant.

Een achttal ploegen, zes uit de WorldTour, toonden concrete interesse in Mauri Vansevenant. Maar net als bij Remco Evenepoel wist Patrick Lefevere de jonge Belg en zijn entourage te overtuigen. "Mauri is één van de grootste talenten bij de U23 en het is geweldig dat hij voor ons kiest", aldus Lefevere. "Hij zal hard moeten werken en wij zullen hem begeleiden bij de uitbouw van zijn carrière."

Tot twee jaar geleden reed Vansevenant zijn koersen nog op de oude Ridley-fiets van zijn vader. En tot dit seizoen droeg hij nog de tien jaar oude koersschoenen van Wim. Vanaf volgend seizoen zal de jongeling dus het materiaal van Deceuninck-Quick.Step kunnen gebruiken. "Ach, als het met oud materiaal niet lukt, dan zal het met nieuwe spullen ook niet lukken", lacht Vansevenant. "Het plaatje klopt gewoon. Ik had meteen een goed gevoel toen ik met Lefevere om de tafel zat."

Vansevenant maakte de voorbije weken indruk. Hij won de Giro della Valle D'Aosta, een lastige en prestigieuze rittenkoers voor beloften, en ook in de Ronde van de Toekomst toonde hij zich. In juli 2020 zal hij aansluiten bij Deceuninck-Quick.Step, eerst zal Vansevenant zijn bacheloropleiding elektromechanica afwerken. "En daarna wil ik me nog aan een masteropleiding tot industrieel ingenieur wagen, eventueel gespreid over verschillende jaren."

Dat de ploeg van Lefevere deels een West-Vlaams bastion is, speelde ook een rol bij de beslissing van Vansevenant. "Hij moet zich op zijn gemak voelen en het zal hem goed doen dat hij nog vaak West-Vlaams zal kunnen spreken", legt vader Wim uit. "Ik kijk ernaar uit om aan te sluiten bij de ploeg", gaat Mauri voort. "Remco Evenepoel ken ik niet persoonlijk. Maar het parcours dat hij al afgelegd heeft bij de ploeg, doet wel dromen."
pi_190361169
quote:
Voor zijn officiële overstap naar de profs is het nog wachten tot 1 juli, maar het echte werk is vandaag al begonnen. Mauri Vansevenant, twintig jaar en één van Belgiës grootste wielertalenten, is vanochtend op stage vertrokken met Deceuninck-Quick Step. “Of hij zenuwachtig was”, zegt Wim Vansevenant, vader en ex-prof. “Waarom zou hij dat zijn?”

Gisteren reed hij zijn wedstrijden nog veelal tussen tieners, vandaag nam Mauri Vansevenant het vliegtuig naar het Spaanse Calpe om er aan de zijde van Yves Lampaert, Zdenek Stybar en Julian Alaphilippe te fietsen. Daar, aan de Spaanse kust, werkt Deceuninck-Quick Step de komende twaalf dagen de eerste stage van het nieuwe seizoen af. Mét een twintigjarige debutant dus. Want Vansevenant mag dan wel pas echt prof worden na het schooljaar, trainen met al die ronkende namen kan al wel. “Een grote stap”, weet vader Wim Vansevenant, zelf een vaste waarde in het profpeloton tussen 1994 en 2008. “De voorbije weken zag ik dat al. Niet dat hij overdreef met zijn trainingen, maar hij heeft toch ietsje meer gedaan. Zo’n eerste stage is niet niks. Hij wilde duidelijk al een beetje niveau hebben om met die jongens mee te kunnen. Al heb ik hem al verwittigd: trainen is geen koersen. Nu, dat weet hijzelf ook: ik heb geen schrik dat hij direct gaat overdrijven.”

Beginnen van nul

Het verschil is nochtans immens. Vansevenant is officieel nog een scholier. En na zijn eindwinst in de hoog aangeschreven Ronde van de Aostavallei mag hij sinds dit jaar dan wel de status van toptalent bij de beloften hebben, fietsen naast Alaphilippe is nog wat anders. “Dat weet hij zelf heel goed”, knikt vader Vansevenant. “Als prof begin je van nul. Maar ik ben er vrij gerust op dat het op die stage wel goedkomt met hem. Ik zou niet weten waarom hij zenuwachtig zou moeten zijn. Dat is zijn stijl niet. Hij is aan de nuchtere kant. En er zijn er daar veel West-Vlamingen. Dat helpt, West-Vlamingen onder mekaar. Hij gaat zich daar amuseren. Ik heb daarom ook geen tips meegegeven. Dat hij het allemaal zelf maar ontdekt. Dat is veel belangrijker. ” En er valt wat te ontdekken. Een eerste stage is sowieso een atypische stage, voor alle renners. De eerste drie dagen gaan straks bijna uitsluitend naar allerhande fotosessies. “Dat combineren we met core stability-oefeningen”, aldus trainer Koen Pelgrim. “Met een globale gezondheidsscreening, met cardiotesten en allerlei andere testen die moeten duidelijk maken hoe de renners uit het tussenseizoen zijn gekomen. Pas na drie dagen start de echte training, waarbij de renners, afhankelijk van hun doelen, verderop in het seizoen in groepjes worden ingedeeld.

Echte start: 1 juli

Mauri Vansevenant dreigt in dat geval een groepje op zichzelf te worden. Want met Remco Evenepoel mag er dan een renner bij Deceuninck-Quick Step zijn die in jaren nóg jonger is dan Vansevenant, daar stopt meteen ook elke vergelijking tussen de twee, benadrukt vader Wim. Evenepoel is na één jaar bij de profs al een fenomeen, Mauri Vansevenant keert na deze stage zelfs nog zes maanden terug naar de beloften. “Hij zal natuurlijk wel in contact blijven met de ploeg, en misschien dat er nog wel een stage volgt, maar het echte werk begint pas vanaf 1 juli. En dan nog zal het in het begin heel rustig aan zijn.” Op dat moment zal zijn zoon ook afgestudeerd zijn. Momenteel zit Mauri in zijn laatste bachelorjaar in de richting elektromechanica. Is zo’n stage te combineren met de drukke examenperiode die er na Nieuwjaar op hem afkomt? “Hij heeft zijn schoolboeken mee”, besluit vader Vansevenant. “En hij kan zijn examens zelfs desnoods via Skype afleggen. Met dank aan de school en zijn topsportstatuut. Dat gaat allemaal heel soepel.”
Het avontuur gaat beginnen.
  Moderator dinsdag 10 december 2019 @ 12:55:12 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_190361344
Grote klasse. :)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191149565
Mauri zijn kalender staat op punt
https://www.directvelo.co(...)se-sa-saison-en-deux
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 14:35:32 #19
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_193923357
deceuninck_qst twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 11:48:25 Join us in giving a warm welcome to our newest member of #TheWolfpack, Giro della Valle d'Aosta winner @MVansevenant99, who will turn pro with Deceuninck - Quick-Step on July 15: https://t.co/JIKVsWL4Os
Photo: @GettySport https://t.co/QEdQetpflB reageer retweet
MauriGOD heeft z'n bachelor binnen, het schroeien kan beginnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 16:51:50 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_195346855
MauriGOD _O_

Zonder valpartij wint ie gewoon, naar eigen zeggen dan. Je zou voor minder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 17:23:06 #22
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_195347352
Uitstekende fotoreportage van Sporza, met ook de bijbehorende fraaie teksten.

quote:
"De overwinning zat er zeker in, maar het noodlot besliste er anders over. In de finale neem je alles op de limiet, omdat je weet dat het om seconden gaat. Ik kwam de bocht te rap in en had mijn fiets niet meer onder controle. Ik reed recht in de doornenstruiken."

"De schade valt nog mee, maar die verloren tijd kun je natuurlijk niet meer goedmaken. Die kwam ik op het einde tekort."

"Ik heb zeker van de zege gedroomd. Ik denk dat ik zeer veel kans had om het tot een goed einde te brengen. 30 seconden voorsprong aan de voet, dat had voldoende moeten zijn. Maar ja..."
https://sporza.be/nl/2020(...)-over~1601477102849/



Dit is een foto voor de eeuwigheid.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_195347782
Handen onderin de beugel?
pi_195351241
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:45 schreef showtimer het volgende:
Handen onderin de beugel?
Zo was 'ie ook de Muur op geknald, Mauri Pantani.
Jack does it in real time...
pi_195351759
Zeer sterk gereden vandaag, maar hij heeft het wel een beetje hoog in zijn bol gekregen.

"Ik heb zeker van de zege gedroomd. Ik denk dat ik zeer veel kans had om het tot een goed einde te brengen. 30 seconden voorsprong aan de voet, dat had voldoende moeten zijn. Maar ja..." :')
pi_195351779
Sterk gereden maar winnen had hij met deze voorsprong nooit gedaan.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 21:02:09 #27
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_195351798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:00 schreef Chiappucci het volgende:
Zeer sterk gereden vandaag, maar hij heeft het wel een beetje hoog in zijn bol gekregen.

"Ik heb zeker van de zege gedroomd. Ik denk dat ik zeer veel kans had om het tot een goed einde te brengen. 30 seconden voorsprong aan de voet, dat had voldoende moeten zijn. Maar ja..." :')
Jeugdig enthousiasme noemen we dat. Mauri is en blijft een sympathieke, minzame mens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_195351884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Jeugdig enthousiasme noemen we dat. Mauri is en blijft een sympathieke, minzame mens.
“Papa is altijd tevreden als ik koers maak. Dus zal hij nu wel content zijn, denk ik.”
pi_195367097
“Kwiatkowski kwam in de koers aan Tim Declercq vragen waar die stagiair naartoe reed. Ik denk dat ze Mauri nu wel zullen kennen, zeker?”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 18:47:40 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 18:50:58 #31
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 16:20:06 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_198019901
quote:
Mauri Vansevenant maakt indruk als luxeknecht van Alaphilippe: “Zelf geschrokken van de stap die ik heb gezet”

Grote onderscheiding voor Mauri Vansevenant (21) op de Mont Ventoux, met felicitaties van de wereldkampioen. De luxeknecht van Julian Alaphilippe bij Deceuninck – Quick-Step verbaasde in de Tour de la Provence met een achtste plaats in het eindklassement. “Ik heb onderweg een paar records gebroken.”
quote:
Na de wedstrijd was de Franse wereldkampioen dan ook dankbaar voor het beulwerk van zijn ploeggenoot. "Dat Mauri aan mijn zijde bleef tot de slotkilometers, hielp me veel", klinkt het.

"Ik ben erg trots op de manier waarop hij reed. Hij was zo sterk en indrukwekkend. Hij verdient die achtste plek in het algemene klassement."
quote:
Mauri Vansevenant heeft in de Tour de La Provence indruk gemaakt. Op de achtste plaats was de 21-jarige renner van Deceuninck-Quick-Step de jongste renner in de top tien. Over zijn progressie zijn ze bij zijn ploeg erg optimistisch.

“Mauri was vroeger verre van geobsedeerd door koers. Daarom is zijn marge gigantisch. Terwijl die bij veel jonge renners al grotendeels is weggevaagd”, zegt ploegleider Rik Van Slycke van Deceuninck-Quick-Step in Het Nieuwsblad. Zo reed zijn pupil bij de junioren op een oude fiets van zijn vader Wim, die tussen 2004 en 2008 vijfmaal van start ging in de Tour de France. Bij de beloften droeg de jonge Mauri nog altijd zijn schoenen.

Van Slycke zag in de afgelopen ploegstages al dat Vansevenant een nieuwe stap had gezet, nadat hij afgelopen najaar al veel indruk maakte in de Waalse Pijl. “In de klimgroep willen de ego’s al eens opspelen”, vertelt de ploegleider. “Dan beginnen ze ineens te demarreren en nooit zakte Mauri erdoor. Ook als je hem vroeg om blokjes te maken aan vaste wattages, hield hij dat steeds vol. Je zag: die jongen is klaar.”
quote:
Vansevenant over zijn gestage ontwikkeling: “Ik heb na een goede winter zeker een stap vooruit gezet. Die eerste maanden bij de elite hebben me deugd gedaan. Ze lieten me toe om wat motor te kweken. Ik denk dat ik vanaf nu alleen maar sterker kan worden.” De Belg zal na een korte break weer koersen in de Trofeo Laigueglia en de GP Industria & Artigianato.
De HYPE is aan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_198020784
Sterke Patbonus, lol.

Als is Mauri wel een leuke knul.
Jack does it in real time...
pi_198376545
Een nieuw tijdperk is begonnen.
  zondag 7 maart 2021 @ 15:48:23 #35
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_198376592
Blijft wel bizar hoe snel al die jonge gasten doorbreken tegenwoordig.
pi_198376836
Afgelopen woensdag al sterk en vandaag winnen. _O_
Ik ben benieuwd naar zijn optreden in het Waalse werk, althans ik neem aan dat hij dat opnieuw zal rijden.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 16:32:06 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_198377561


Het Godenkind.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 7 maart 2021 @ 18:46:20 #38
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_198380052
Remco vs. Mauri gaat België verscheuren gelijk vroeger Anquetil vs. Poulidor.
  zondag 7 maart 2021 @ 19:47:28 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381193
twitter
  zondag 7 maart 2021 @ 19:50:31 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_198381237
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een aanstellerij. Welke taal is dit trouwens @capuchon_jongen?
pi_198381260
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat een aanstellerij. Welke taal is dit trouwens @:capuchon_jongen?
Dit is de taal die ik spreek in het dagelijks leven. Hij woont letterlijk een dorp verder van bij mij.

Het heet: West Vlaams
pi_198381301
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]


Wat een aanstellerij. Welke taal is dit trouwens @:capuchon_jongen?
Komaan broer, perfect, je kan het, ook al is het geen podium, maakt niet uit! rijden gewoon, je kan het, hij is daar! OMG ik ga moeten huilen. Komaan broer jaaah oohhhh!!!
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 20:00:54 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_198381404
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
WimGod

Zusse is wel vreselijk irritant, afvoeren die handel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_198381455
(lol)
  zondag 7 maart 2021 @ 20:24:25 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198381899
Belgen blijven toch wel enigszins zwakzinnige mensen he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198382864
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

WimGod

Zusse is wel vreselijk irritant, afvoeren die handel.
Gatver wat een ranzige roeptoeter dat zusje Vansevenant
pi_198383031
Fotootje van zusje "Steffi"
twitter
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 21:10:46 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_198383054
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef The_Undertone het volgende:
Fotootje van zusje "Steffi" [ twitter ]
Dit is gewoon Mauri met lang haar en lippenstift.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 21:11:56 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198386974
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:24 schreef Szura het volgende:
Belgen blijven toch wel enigszins zwakzinnige mensen he
Ze hebben nog net geen...nou ja, eigenlijk gewoon wel ja, als je dit zo hoort.
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')