Kijk maar eens naar interviews. Zij heeft echt het intellect van een stoeptegel.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Doutzen Kroes, wat een enorm domme vrouw.
quote:
NIKKIETUTORIALS WIJST TRIJNTJE OOSTERHUIS TERECHT NA TRANSGENDEROPMERKING
https://www.linda.nl/nieu(...)ansgender-opmerking/
Inderdaad, ook die.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar interviews. Zij heeft echt het intellect van een stoeptegel.
Nikki Tutorials kan ik wel noemen. Zie onderstaand bericht. Take a fucking joke dude...
[..]
Ze leek me in dat opzicht altijd gewoon 'normaal' (haar zouteloze stem laat het erger lijken dan het waarschijnlijk is), maar nu deed ze wel een beetje dom:quote:Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Doutzen Kroes, wat een enorm domme vrouw.
Doutzen make up loos die sorry zegt. Het lijkt een standaard recept om zo "naturel" mogelijk zeggen dat je het verneukt hebt.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze leek me in dat opzicht altijd gewoon 'normaal' (haar zouteloze stem laat het erger lijken dan het waarschijnlijk is), maar nu deed ze wel een beetje dom:
https://www.ad.nl/show/do(...)-thank-you~a929032f/
En bij Anna Nooshin kwam er een vervolg:
https://www.mediacourant.(...)in-is-een-leugenaar/
Vreemden wezens die Youtubers, Doutzen ook, lijkt wel een wedstrijd wie de domste onzin kan uitkramen voor zoveel mogelijk volgers.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Doutzen make up loos die sorry zegt. Het lijkt een standaard recept om zo "naturel" mogelijk zeggen dat je het verneukt hebt.
Miljuschka?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Alleen om die Mil kan ik wel lachen.
Ja, dat hoeft van mij ook niet zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Miljushka anders vrij irritant. Elke keer post ze weer een foto van haar half blote lijf zodat we weer een vetrolletje kunnen aanschouwen. Onder het mom van 'je hoeft niet slank te zijn om mooi te zijn'. Op een gegeven moment weten we dat wel.
Lekker wijf joh, mooi manquote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Miljushka anders vrij irritant. Elke keer post ze weer een foto van haar half blote lijf zodat we weer een vetrolletje kunnen aanschouwen. Onder het mom van 'je hoeft niet slank te zijn om mooi te zijn'. Op een gegeven moment weten we dat wel.
Ironisch genoeg doet die haviksneus hetzelfde als al die fitgirls.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een halve zool.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rosanna Voorwald.
https://www.shownieuws.nl(...)m-corona-te-stoppen/
Deze inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 23:51 schreef Bottendaal het volgende:
Ik wil Ellie Lust nog toevoegen, wat een irritant mens, en waarvan is zij bekend?
Ze is bekend geworden door Opsporing Verzocht. Later kreeg ze ook eigen programma's. Erg irritant figuur idd.quote:Op maandag 6 april 2020 23:51 schreef Bottendaal het volgende:
Ik wil Ellie Lust nog toevoegen, wat een irritant mens, en waarvan is zij bekend?
Ellie Lust was persvoorlichter bij de politie. Toen ze steeds meer werk voor de televisie verrichte kreeg ze van de politie de keuze te kiezen voor politiewerk of televisiewerk. Ze koos dat laatste en werd kwaad op de politie omdat ze haar 'vak' niet meer kon uitoefenen.quote:Op maandag 6 april 2020 23:51 schreef Bottendaal het volgende:
Rare keuze trouwens. Als je zo’n gedreven politievrouw bent, wat kan dat televisiewerk je dan boeiend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ellie Lust was persvoorlichter bij de politie. Toen ze steeds meer werk voor de televisie verrichte kreeg ze van de politie de keuze te kiezen voor politiewerk of televisiewerk. Ze koos dat laatste en werd kwaad op de politie omdat ze haar 'vak' niet meer kon uitoefenen.
nu zie je Ellie Lust overal ter wereld verkleed als agente in eigen televisieprogrammaatjes
Zij is gemaakt in Wuhan? Waar heeft ze het over!?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rosanna Voorwald.
https://www.shownieuws.nl(...)m-corona-te-stoppen/
Naar mens inderdaad, typische Bekende Nederlander dus die het ver schopt.quote:Op maandag 6 april 2020 23:51 schreef Bottendaal het volgende:
Lil Kleine is zeker irritant , maar laten zien dat hij veel geld heeftquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rare keuze trouwens. Als je zo’n gedreven politievrouw bent, wat kan dat televisiewerk je dan boeiend.![]()
Heb trouwens een hekel aan Lil Kleine. Dat arrogante bakkes alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |