Ik ben hier in SHO nog niemand tegengekomen die hem sympathiek vindt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)d-uit-naar-bas-smit/
Ik ben het niet vaak eens met Angela, maar hier heeft ze wel een punt
Toch geloof ik wel dat het een leuke vader is voor die kinderen. Vindt hem alleen nogal seksloos en suf.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben hier in SHO nog niemand tegengekomen die hem sympathiek vindt.
Youtubers in het algemeen hebben welquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:16 schreef ZarB het volgende:
Katja Schuurman: heel verstandig om te stoppen met je medicatie voor je bipolaire stoornis omdat je per se nog een kind wil op je hoogbejaarde leeftijd. Wat een egoisme.
Toch vond ik die eerst wel leuk maar dat coming-out filmpje vond ik heel erg geregisseerd en nep.quote:
quote:
Ik heb het ook vooral over na dat hele transgender gebeuren idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch vond ik die eerst wel leuk maar dat coming-out filmpje vond ik heel erg geregisseerd en nep.
Haar make-up tutorials zijn vaak wel spontaner.
Dat is wel echt de domste kut van Nederland ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:16 schreef quirina het volgende:
Laura Ponticorvo
Verkoopt mondmaskers van aliexpress voor 50¤
https://www.buylau.nl/col(...)protective-mask-kn95
Dit wordt nu breder bekend:quote:Op zondag 3 mei 2020 17:16 schreef quirina het volgende:
Laura Ponticorvo
Verkoopt mondmaskers van aliexpress voor 50¤
https://www.buylau.nl/col(...)protective-mask-kn95
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:12 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dat is wel echt de domste kut van Nederland ja.
Dat “tuin interview” kan wat mij betreft niet vaak genoeg herhaald worden
Deze parodie is nog leukerquote:
Superbedanktquote:
Die parodie is om te gierenquote:
Wat voor hond is het?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Die parodie is om te gieren. Wat zullen die gasten een lol hebben gehad
![]()
écht hè! Maar die valt voor mij onder de noemer lekker ergeren. Stomme doos!quote:Op maandag 4 mei 2020 18:02 schreef Burdie het volgende:
Ontopic trouwens nog even: Nikkie Plessen.
En dan toch blijven kijken en lelijke dingen roepen naar de tv als ze er op is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:35 schreef Ole het volgende:
[..]
écht hè! Maar die valt voor mij onder de noemer lekker ergeren. Stomme doos!Ook alleen maar omdat ze bekend is en daarom haar kleding via bekende vriendjes aan de man kon brengen. Daarom kon ze ook wegkomen met haar plagiaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, ik heb een zelfde soort hekel aan Kristina Bolizovic (?) en die schijnt ook ooit als VJ te zijn begonnen.
Wat heeft die opeens gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:48 schreef Burdie het volgende:
Maargoed, ik heb een zelfde soort hekel aan Kristina Bolizovic (?) en die schijnt ook ooit als VJ te zijn begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |