Dit is de FB Bob.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tevens goed nieuws dat Milan Donie tegenwoordig wel kan dalen.
Soms een grappig bedoelde post over een mogelijke blessure moet kunnen maar het is nu wel leuk geweest ja. (iemand kanker wensen kan sowieso niet, die had verwijderd moeten worden, mea culpa).quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer is het normaal om mensen ernstige blessures te gunnen? Zelfs in VBL wordt dit niet toegestaan.
Het duurde even maar nu gedaan.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:46 schreef Pino112 het volgende:
Mogen de volgende topics aan deze reeks worden toegevoegd?
Topicreeks: Wielerprono
WLR / Wielerprono 2022 #1 Op één
WLR / Wielerprono 2022 #2 Kasseien
WLR / Wielerprono 2022 #3 Heuveltje op, heuveltje af
WLR / Wielerprono 2022 #4 NK en daarna richting Tour
WLR / Wielerprono 2022 #5 NK en daarna richting Tour
WLR / Wielerprono 2023 #1 Met zwoksels prepareren voor de Omloop
WLR / Wielerprono 2023 #2 Het einde van het voorjaar nadert
WLR / Wielerprono 2023 #3
WLR / Wielerprono 2023 #4
WLR / Wielerprono 2025 #1 Met nieuwe opzet
Dan kunnen deze eigenlijk weg:
Topicreeks: Wielerprono 2022 #1 Op één
Topicreeks: Wielerprono 2023 #1 Met zwoksels prepareren voor de Omloop
Topicreeks: Wielerprono 2025 #1 Met nieuwe opzet
Even hierheen, anders krijgen wordt het rommelig.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je dit echt oke als moderator?
[..]
Na de edit kan ik het enigszins begrijpen, al blijft mensen medeplichtig aan genocide verklaren omdat ze wielrennen kijken en bespreken in het wielrensubforum niet heel wenselijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Even hierheen, anders krijgen wordt het rommelig.
Ik had het onbehoorlijke deel van deze post al verwijderd, wat er nu stond valt binnen de vvmu volgens mij. Een boude stelling, dat wel.
Nee dat klopt, maar gezien de protesten en de discussie in het topic geen onlogisch onderwerp. Het is ook niet mijn mening maar ik vond zo algemeen gesteld dat ik het niet verwijderd heb.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Na de edit kan ik het enigszins begrijpen, al blijft mensen medeplichtig aan genocide verklaren omdat ze wielrennen kijken en bespreken in het wielrensubforum niet heel wenselijk.
Dat was voor ik postte over het nieuwe topic. Jij kwam met een totale offtopic post daarna.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:24 schreef Idisrom het volgende:
Mijn post is verwijderd. Okay, maar ik vind ook dat dan de foto van the Black Panther op de OS Mexico 1968 hier verwijderd moert worden.
Ik had jouw oproep toen nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was voor ik postte over het nieuwe topic. Jij kwam met een totale offtopic post daarna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |