Misschien las ik er te snel overheenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb maar één idiote post kunnen ontdekken.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
WLR / [wielrennen] Overige NK's 2019
Haal dit eens naar WLR. En wel nu. @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend
In TDF staan nog een hoop topics verstopt. Lijkt er wel op dat er ieder jaar een nieuw topic werd aangemaakt. En het lijkt er sterk op dat scorito een stille dood is gestorven, want het topic van vorig jaar heeft liefst 16 posts weten te genereren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al wat gezocht in de archieven maar is er ergens nog een Scorito topic? Kon alleen een gedeeltelijk Scorito/sportpools topic vinden van de giero. (die van Sportpools heb ik wel boven water weten te halen)
Oh dan laat ik het zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In TDF staan nog een hoop topics verstopt. Lijkt er wel op dat er ieder jaar een nieuw topic werd aangemaakt. En het lijkt er sterk op dat scorito een stille dood is gestorven, want het topic van vorig jaar heeft liefst 16 posts weten te genereren.
WLR / Sportpools - Het Tourspel waarin kennis en gemak samenkomenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ging ineens snel vandaag.
Als iemand nog ergens een topic vindt dat in TDF hoort, laat maar weten.
Het was een keuze tussen traditie en extra aandacht of het gemak van WLR. De keuze is dus gevallen op het eerste.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er komt blijkbaar wel een TDF.
MED / Tour de France 2020
Het voetvolk wint altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een keuze tussen traditie en extra aandacht of het gemak van WLR. De keuze is dus gevallen op het eerste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet een algemeen verzameltopic (over meerdere grote rondes)?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:56 schreef Pino112 het volgende:
WLR / Rellende_Rotscholier's pareltjes
Deze kan dan wel of unsticky (want 2019) of naar TDF
Wen er maar aan. Je nieuwe topic schop ik ook even naar TDF.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
Naar de user wordt niet meer geluisterd.
[..]
TDF in WLR > TDF
Mijn schuld geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
Naar de user wordt niet meer geluisterd.
[..]
TDF in WLR > TDF
We leven in een dictatuur hierquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je nieuwe topic schop ik ook even naar TDF.
Dat kunnen wij niet. Morgen gewoon verder in het goede topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey mods, mogen deze posts naar het Aziatische wielrennen topic verplaatst worden?
WLR / [Wielrennen] #456 Met Julian in de regenboog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |