Het juichen is een beetje verspreid door de topics gebeurd. Het staat je natuurlijk vrij om een juichtopic aan te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:17 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we al een juich topic om feest te vierwn dat we eindelijk een eigen subforum hebben?
Ok.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:23 schreef Evertjan het volgende:
er moet een wielerpodcast topic komen
oke niet gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok.
WLR / [podcasts] Over wielrennen.
Het staat je vrij om er een te openenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:03 schreef Jason22 het volgende:
Ik mis nog een gezamenlijk topic waar we over de commentatoren van verschillende zenders kunnen discussiëren.
Ben bezig.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:03 schreef Jason22 het volgende:
Ik mis nog een gezamenlijk topic waar we over de commentatoren van verschillende zenders kunnen discussiëren.
Welke kennis mis je?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis nog een WK-topic. (en de nodige kennis om een fatsoenlijke OP te schrijven)
Wielerkennis. Jij bent daar beter in.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke kennis mis je?
Ik duik de komende weken in de Vueltamodus, dus niet meteen tijd en zin om het WK alvast uitgebreid te bespreken. Je zou wel alvast een topic kunnen openen met in de OP de data en de profielen en de foto van de ingestorte brug, dan hebben we alvast een begin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wielerkennis. Jij bent daar beter in.
Akkoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik duik de komende weken in de Vueltamodus, dus niet meteen tijd en zin om het WK alvast uitgebreid te bespreken. Je zou wel alvast een topic kunnen openen met in de OP de data en de profielen en de foto van de ingestorte brug, dan hebben we alvast een begin.
Dus jij maakt een topicje?quote:
Ja ik ga er maandag even één maken. Dat Afrikaanse wielrennen kun je met één zin wel afdoen toch? Uit dat licht, weg dat continent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus jij maakt een topicje?
Mijn vingers jeuken ook heel erg om Afrikaans wielrennen #1 alvast in elkaar te zetten, maar ik moet nu echt aan de Vuelta gaan beginnen.
Ik verwacht een enorme monoloog over Biniyam Ghirmayquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ga er maandag even één maken. Dat Afrikaanse wielrennen kun je met één zin wel afdoen toch? Uit dat licht, weg dat continent.
Eens even kijken hoe dat noten werkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ga er maandag even één maken. Dat Afrikaanse wielrennen kun je met één zin wel afdoen toch? Uit dat licht, weg dat continent.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe dat noten werkt.
Je kan ook positieve notes uitdelen, vergeet dat niet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe dat noten werkt.
Ik heb maar één idiote post kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan er aub iets gedaan worden aan alle reacties van het type “zie je wel wielren tokkies” in het Jakobsen topic. Als men zo graag wil flauwekullen is er ONZ of KLB
(Ik ga er voorzichtig vanuit dat jullie het hier ook wel mee eens zijn maar ik zag er zo snel een paar dus geen zin om allemaal TRs te zetten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |