En tweede positie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh en boys, geen tweede nationaliteit!
Als ik in-game een speler selecteer staat er gewoon off the ball.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Off the Ball is dus Movement geworden.
Die zie ik in de editor van FM19 niet staan, raar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als ik in-game een speler selecteer staat er gewoon off the ball.
Maar goed, geen idee.
Een logische, dus als je centrale verdediger hebt kun je er verdedigende mid bij pakken. Als centrale mid hetzelfde (anders wordt het echt teringdruk op AMC). Linkshalf kan AML erbij pakken. Etc.quote:
Verdomme moest VMC zijn ipv DMquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Nog even voor de duidelijkheid, primaire- en secundaire posities die gekozen kunnen worden:
DM
VL/VVL
VC/VMC
VR/VVR
ML/AML
MC/VMC
MR/AMR
ST/AMC
Anders gaat men elkaar in de weg lopen als je bijv. MC/AMC of ST/AMR kiest.[/modbreak]
Ik had het al door, hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdomme moest VMC zijn ipv DM
Moet er nog steeds een keuze gemaakt worden tussen scenario 1 en 2?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het al door, hoorIk hanteer zelf vaak de term VMC voor een DM (defensive midfielder), bedoelde er dus geen keeper mee. Ik verander de modbreak wel ff.
edit: zo.
Ik wil geen tweede positie, mag dat ook. En anders wil ik spits en keeper als dat magquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Nog even voor de duidelijkheid, primaire- en secundaire posities die gekozen kunnen worden:
GK
VL/VVL
VC/VMC
VR/VVR
ML/AML
MC/VMC
MR/AMR
ST/AMC
Anders gaat men elkaar in de weg lopen als je bijv. MC/AMC of ST/AMR kiest.[/modbreak]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Moet er nog steeds een keuze gemaakt worden tussen scenario 1 en 2?
Dan pak je 1 positie, en nee, keeper + spits gaat nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:53 schreef Ciscus het volgende:
Ik eil
[..]
Ik wil geen tweede positie, mag dat ook. En anders wil ik spits en keeper als dat mag
Zijn er Verborgen vaardigheden in fm 19. zoals consistency en important matches?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dan pak je 1 positie, en nee, keeper + spits gaat niet
Yup, zitten er nog gewoon in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn er Verborgen vaardigheden in fm 19. zoals consistency en important matches?
Zie antwoordquote:
neger-enquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Je hebt 2 dm's van mij. De eerste kan je negeren.
Geregeld op het forumquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ik reserveer vast de naam Mi Ha Hoen Te Lang als Maleisische naam voor mn speler [ afbeelding ]
Hiha TeLang zal de wereld veroverenquote:
Wel iets als sake?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hiha TeLang zal de wereld veroveren
Geen vodka voor deze jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |