Meh, krijg je nagenoeg niets voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verkopen op Marktplaats?
Vond je moeder ook lekker vannachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:26 schreef ToT het volgende:
Ik voel me trouwens best wel gay aangezien ik vandaag een Kwakje heb doorgeslikt en het nog lekker vond ook:
[ afbeelding ]
Moet ik nou met een regenboogvlag gaan wapperen en een flossende roze leren veter in m'n reet gaan dragen?
Ik zal het onthouden mocht ik ooit zelf kaal gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, krijg je nagenoeg niets voor.
Ach ik kijk wel. Misschien ga ik het ooit weer gebruiken, hoewel die Wilkinsons me verdomd goed bevallen. Blijven ook VEEL langer scherp dan die safety mesjes.
Heeft iemand t hek weer open laten staan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
Is het hele KLB-rotzootje naar WLR verhuisd, zag ik?
Blijkbaar. Het hele hangriedeltje zit daar nu herrie te schoppen. Mooi zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft iemand t hek weer open laten staan?
Nu Vanillekwark op zwart geschopt is of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft iemand t hek weer open laten staan?
Oh, niet vrijwillig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu Vanillekwark op zwart geschopt is of zo?
Geen idee, die mededeling in [MED] sprak over verschillen van opvattingen enzo en dat hij daarom op zwart ging.quote:
Ohja ik zie het. Ja het hele team is sowieso vrij vaag in mijn ogen. Hoe je mods kan hebben die subfora verzieken is me een raadselquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, die mededeling in [MED] sprak over verschillen van opvattingen enzo en dat hij daarom op zwart ging.
Ja misschien dat hij ze zelf een dikke middelvinger heeft gegeven, geen idee.
Ontgroeningquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
Ach zie [KLB]-mods in [ONZ] die hun postcounts hier zitten op te krikken!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja ik zie het. Ja het hele team is sowieso vrij vaag in mijn ogen. Hoe je mods kan hebben die subfora verzieken is me een raadsel
Dat kan nog netquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zie [KLB]-mods in [ONZ] die hun postcounts hier zitten op te krikken!
Kwarkgodquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:10 schreef ToT het volgende:
Kwak wordt trouwens nog wel als modje van [KLB] vermeld in het overzicht van de subfora.
Hij was gewoon een goede mod.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij is toch niet helemaal opgesodeflikkerd, toch?
Maar als modje snap ik het wel ja!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou tieten, die wesp is zelf weggegaan
Of hij zat verstopt en vliegt nu door mijn kamer
Je maakt wat mee hè meidquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou tieten, die wesp is zelf weggegaan
Of hij zat verstopt en vliegt nu door mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |