Wat zeggen ze dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is wel jammer, al krijg ik soms wel complimentjes lol. Maar hou niet zo van squatten
Laughing Out Loudquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Je hebt wel kontje hoor' beetje dat soort onzin lol
Mooie billen zijn mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje achterlijk. Krijg liever complimenten over het bovenlichaam natuurlijk
Ben ik!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mooie fancys zijn leuk lief en mooi
Jij mag het nog wel zeggen vind ik, je liegt niet, dat is anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben ik!
(Ik ben besmet door haags)
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij mag het nog wel zeggen vind ik, je liegt niet, dat is anders.
Je hebt weer een sojakuurtje genomen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaa testosteron is gezakt dan ben ik weer aardig
1,5 uur gesport, ben verrotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt weer een sojakuurtje genomen?
Operatie, lagere testosterongehalte.....moeten we je al met mevrouw aanspreken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1,5 uur gesport, ben verrot|
Was 2 weken niet geweest door die operatie, maandag even licht begonnen en vandaag weer keihard. Viel tegen maar hey
Zo erg is het nog nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Operatie, lagere testosterongehalte.....moeten we je al met mevrouw aanspreken?
[ afbeelding ]
"IT'S MA'AM! IT'S MA'AM!!!"
Ah, dus je bent een behaarde gorilla met een vleespet?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog nietLager testosteron betekent meer dat ik nu op een normaal persoon level zit
Tja, als je op gewenning iets gewend bent dan is het even confronterend als je met iets anders in aanraking komt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
CultuurshockjeGelukkig zijn mijn ouders 'westers' . Kan prima dealen met de Grote Stad.
Scheelt niet veel neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus je bent een behaarde gorilla met een vleespet?
Ik heb sinds m'n puberteit al een aardig behaarde borst (en rug!quote:
Ja heb ik ook lol, aardig behaard, ook baard enzo. Maar vleespet niet echt, heb best lang dik haar met had het laatst 3mm geschoren dus wel bijna kaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb sinds m'n puberteit al een aardig behaarde borst (en rug!) en idd ook een vleespet, maar ik scheer me tegenwoordig gewoon helemaal kaal; staat een stuk beter.
Ik rag met m'n Wilkinson Hydro 5 Sense over m'n schedel heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook lol, aardig behaard, ook baard enzo. Maar vleespet niet echt, heb best lang dik haar met had het laatst 3mm geschoren dus wel bijna kaal
Verkopen op Marktplaats?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rag met m'n Wilkinson Hydro 5 Sense over m'n schedel heen.
Eerst deed ik het met een ouderwetse safety-razor en Feather mesjes, maar Wilkinson is toch wel prettiger. Je snijdt je minder snel en voor gewoon scheren vind ik het onder de neus ook een stuk fijner. Met die safety-mesjes wordt het daar snel voor een paar dagen rood.Nu zit ik alleen met tientallen Feather mesjes die ik niet meer gebruik. Ja mijn vrouw gebruikt ze voor haar wenkbrauwen, maar 1 zo'n mesje gaat echt vele maanden mee als je het alleen daar voor gebruikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |