Niet goed slapen is wel slopend idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Last van mijn rug, slaap wat slechter deze week.
Eerst koken met sajasaus en azijn en daarna sauteren met tomaat, ui en tomaat en daarna peper, suiker en zout er overheen. (Slechts 5 minuten koken, in totaal 20 minuutjes werk.)quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Inktvis zooo lekker!
Hoe bereidt ze dat?
Zeg dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet goed slapen is wel slopend idd.
Haha, verkeerde standjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Last van mijn rug, slaap wat slechter deze week.
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst koken met sajasaus en azijn en daarna sauteren met tomaat, ui en tomaat en daarna peper, suiker en zout er overheen. (Slechts 5 minuten koken, in totaal 20 minuutjes werk.)
Welcome to my life!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet goed slapen is wel slopend idd.
Ik heb het doorgegeven.quote:
Zo erg met ToTje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Welcome to my life!
THC-druppels hebben daar gelukkig wel een enorme verandering in gebracht, maar dan moet ik niet om 5.00 's ochtends opstaan om mijn vrouw naar het werk te brengen!
Dan sla ik die druppels liever een keer over en slaap die nacht hooguit 2 uur.
Maar die druppels + een blikkie Gladiator en ik slaap vrij redelijk.
Ik ken het hoor. Heb een neef half Filippijnsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven.
Haar antwoord: "Hihihi, maybe she won't like it! It's a Filipino recipe!"
Alternatief: grillen met tomaat er in, en ui en peper en zout.
Of calamari van maken.
Of er kaas en tomaat in proppen en het in de oven flikkeren.
Ah!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Heb een neef half Filippijns
Ah!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh. is gewoon standaard met mij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |