Ineens supervroeg wakker absoluut hormonaal sinds zwanger geraakt. Er energiek bij zijn is een vaste ingebakken eigenschapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:47 schreef Barreltje het volgende:
Zeg mini.. is dat zwangerschap energie of heb je dat altijd wel?
Vandaag nog beetje druk doen en morgen lekker he-le-maal niks.. de werkster komt ook lekker een dag later dus heerlijk in mn eigen ei
Wij hebben prima koffie, voor zo'n grote organisatie. Ik had verwacht dat het slechter was. Op de andere locatie zijn er ook koffie corners met (betere machines) en koffie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:28 schreef borisz het volgende:
Koffie![]()
Gewoon ouderwetsche filterkoffie hier. En dat is prima, mits niet te slap gezet.
Filterkoffie > meeste automaten.
Nou, dat. Ik hou ook van de mijnequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Niks mis met mijn filterkoffiezetapparaat.
Ahw, ik wilde nog zeggen dat je altijd even een stukje om mag rijden. Wij hebben (ook?) zo'n antiek DE-malertje aan de muur hangen (nog van mijn omaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:44 schreef minilot het volgende:
Turk had geplet maanzaad
Alweer thuis. Dudes nog steeds samen onder zeil
Vermoeiend.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, dat. Ik hou ook van de mijne
Ennn hoe was Lowlands?!
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vermoeiend.
Maar gaaf. We waren met mooie mensen, veel gelachen, toffe dingen gezien.Als festival op zich wordt het wel steeds minder 'mijn' festival, maar met leuke mensen is het nog steeds tof.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
O. mijn. god.
https://nos.nl/artikel/22(...)and-te-verkopen.html
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?![]()
En kennelijk werkt de Fok! wet ook hierlaptop werd zojuist bezorgd.
Ik snap het helemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Precies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal.
Je zou je op zich niet moeten storen aan de toenemende hoeveelheid lui die evenementen vooral lijken te zien als een manier om content voor hun Insta te genereren, maar het heeft wel z'n weerslag op de algehele sfeer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |