abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188550988
pi_188550993
Zeg mini.. is dat zwangerschap energie of heb je dat altijd wel?

Vandaag nog beetje druk doen en morgen lekker he-le-maal niks.. de werkster komt ook lekker een dag later dus heerlijk in mn eigen ei O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188550996
Overigens lijkt het me geen rare meds-combi mnBarrel.
pi_188551002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 07:47 schreef Barreltje het volgende:
Zeg mini.. is dat zwangerschap energie of heb je dat altijd wel?

Vandaag nog beetje druk doen en morgen lekker he-le-maal niks.. de werkster komt ook lekker een dag later dus heerlijk in mn eigen ei O+
Ineens supervroeg wakker absoluut hormonaal sinds zwanger geraakt. Er energiek bij zijn is een vaste ingebakken eigenschap ;) #duracellkonijntje
(En gediagnosticeerd ADHD :Y )
Let me see you stripped down to the bone
pi_188551012
Bakzin! Hoop wel dat mijn Turk gemalen maanzaad heeft, want koffiemolentje is stuk }:| Al schijnt meppen met een deegroller ook een optie te zijn.
pi_188551182
Beterschap Sarabi, dat is schrikken :*

En goedemorgen, even koffie zetten c_/ nog geen idee wat ik verder ga doen op deze mooie dag.
pi_188551233
De koffie op kantoor is er wel een tikkie op achteruitgegaan tov de vorige baan :+

#enigeminpuntjetotopheden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 augustus 2019 @ 08:28:35 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188551248
Koffie c_/
Gewoon ouderwetsche filterkoffie hier. En dat is prima, mits niet te slap gezet :P.
Filterkoffie > meeste automaten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:38:10 #9
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188551343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:28 schreef borisz het volgende:
Koffie c_/
Gewoon ouderwetsche filterkoffie hier. En dat is prima, mits niet te slap gezet :P.
Filterkoffie > meeste automaten.
Wij hebben prima koffie, voor zo'n grote organisatie. Ik had verwacht dat het slechter was. Op de andere locatie zijn er ook koffie corners met (betere machines) en koffie.
pi_188551368
Wij hebben van die zwaar verouderde Douwe Egberts apparaten, blugh. Contract loopt wel bijna af en dan komen verse bonenmachines maar er is nog geen overeenkomst tussen beide partijen dus het is uitgesteld -O-
pi_188551385
Niks mis met mijn filterkoffiezetapparaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188551400
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Niks mis met mijn filterkoffiezetapparaat.
Nou, dat. Ik hou ook van de mijne :Y

Ennn hoe was Lowlands?! *O*
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:43:43 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188551404
Thuis zet ik het gewoon met een plastic filter houder en het water uit een kokend water kraan :+
pi_188551414
Turk had geplet maanzaad ^O^
Alweer thuis. Dudes nog steeds samen onder zeil :)
pi_188551442
Mogge! Koffie op kantoor is prima, zowel de bonenmachine als de automatenkoffie. Maar een ochtendje thuiswerken en de nespresso is toch lekkerder.

Eerst maar eens ontbijten.

@PdeHoog, wat leuk allemaal!
We have far more in common than that which devides us..
pi_188551447
Wij hebben de moka pot meegenomen, want die gekke Engelsen doen niet aan fatsoenlijke koffiezetapparaten }:|

Die taart zit er tof uit mini! * Clubsoda bookmarkt
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188551478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:44 schreef minilot het volgende:
Turk had geplet maanzaad ^O^
Alweer thuis. Dudes nog steeds samen onder zeil :)
Ahw, ik wilde nog zeggen dat je altijd even een stukje om mag rijden. Wij hebben (ook?) zo'n antiek DE-malertje aan de muur hangen (nog van mijn oma O+ ) die we gebruiken voor lijnzaad :D

Mogguh trouwens. :O Eens kijken of een douche zo de slaap uit mijn ogen/hoofd gespoeld krijgt. Ik ben ook even een dagje naar school geweest hoor :') Jezus. Maar goed.

Vandaag wordt m'n nieuwe laptop bezorgd, alleen er staat dus 'Wednesday, before the end of the day"..... }:| . De vorige keer dat ik een dag op een laptop zat te wachten en uiteindelijk toch maar even ging douchen, kwam precies op dát moment de bezorger.

En P, wat leuk, je geslaagde koffiedate! *O*
pi_188551501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, dat. Ik hou ook van de mijne :Y

Ennn hoe was Lowlands?! *O*
Vermoeiend. :D
Maar gaaf. We waren met mooie mensen, veel gelachen, toffe dingen gezien. O+ Als festival op zich wordt het wel steeds minder 'mijn' festival, maar met leuke mensen is het nog steeds tof. :Y
pi_188551522
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188551537
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vermoeiend. :D
Maar gaaf. We waren met mooie mensen, veel gelachen, toffe dingen gezien. O+ Als festival op zich wordt het wel steeds minder 'mijn' festival, maar met leuke mensen is het nog steeds tof. :Y
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival? :)

En kennelijk werkt de Fok! wet ook hier :D laptop werd zojuist bezorgd.
pi_188551577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival? :)

En kennelijk werkt de Fok! wet ook hier :D laptop werd zojuist bezorgd.
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
pi_188551612
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Ik snap het helemaal. :Y
Je zou je op zich niet moeten storen aan de toenemende hoeveelheid lui die evenementen vooral lijken te zien als een manier om content voor hun Insta te genereren, maar het heeft wel z'n weerslag op de algehele sfeer..
pi_188551645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal. :Y
Je zou je op zich niet moeten storen aan de toenemende hoeveelheid lui die evenementen vooral lijken te zien als een manier om content voor hun Insta te genereren, maar het heeft wel z'n weerslag op de algehele sfeer..
Precies. :Y En gelukkig zijn er ook nog flink veel andere mensen hoor. Maar je merkt het wel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 augustus 2019 @ 09:08:57 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188551662
Komend weekend trouwens Proefpark Haarlem. https://www.proefparkhaarlem.nl
Er is altijd wat te doen in de stad :P. Waarschijnlijk ga ik zondag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')