receptje? klinkt interessantquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mexicaanse tortilla soep, met shredded chicken, avocado, koriander en limoen.
meh maar hopelijk vind je het lekkerquote:
samequote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar word ik rustig vanin mn hoofd
hard in je kont geneukt worden is ook goed maar boren is gewoon foutquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry, liet me ff gaan
wat dacht je van "wel geil dat je tedere sodomie met haar mocht bedrijven, badend in de tedere clair obscur-verlichting van het leeslampje"
Vast wel, mijn vriendin maakt het.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
receptje? klinkt interessant
[..]
meh maar hopelijk vind je het lekker
https://www.24kitchen.nl/recepten/mexicaanse-tortillasoep-met-kipquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
receptje? klinkt interessant
[..]
meh maar hopelijk vind je het lekker
en soms wil ik me als klein kindje verstoppen, iig mn hoofd want als die weg is dan ben ik er ook niet meerquote:
was post-ironischquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hard in je kont geneukt worden is ook goed maar boren is gewoon fout
Was niet iets voor iedere dag, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry, liet me ff gaan
wat dacht je van "wel geil dat je tedere sodomie met haar mocht bedrijven, badend in de tedere clair obscur-verlichting van het leeslampje"
goeie torrie gapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was post-ironisch
net zoals "jonko" tegen een joint zeggen en "bro" tegen je vrienden
thanks, klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.24kitchen.nl/recepten/mexicaanse-tortillasoep-met-kip
Met de harde straal naar binnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn ex was het niet altijd even gemakkelijk.
Die had geen gevoel daar. Dus altijd even douchen van te voren.
[..]
Onder de douche?
quote:
ja sws, je hebt toch ook nog een ander gatquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet iets voor iedere dag, natuurlijk.
Moest wel speciaal blijven.
Vond het wel raar, eerste keer dat ze het vroeg.
Vond het erg smakelijk gisteren.quote:
Als jij dat lekker vindt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met de harde straal naar binnen?
Beter dan andersom iig.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
ja sws, je hebt toch ook nog een ander gat![]()
oh nice, heb wel nepkip maar in soep vind ik dat enkel wat toevoegen voor de bite en niet voor de smaakquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het erg smakelijk gisteren.
Zonder de kip is het ook nog prima smakelijk.
[..]
Als jij dat lekker vindt.
[..]
Beter dan andersom iig.
Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.quote:
hopelijk niet onaangekondigd? maar ook geen fan van neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.
Moet je eens doen en dan richting je navelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.
Moet het eerste nepvlees nog tegenkomen dat ik goed vind smaken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nice, heb wel nepkip maar in soep vind ik dat enkel wat toevoegen voor de bite en niet voor de smaak
Jawel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hopelijk niet onaangekondigd? maar ook geen fan van nee
echt niet oké natuurlijkquote:
vind je niks lekker?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet het eerste nepvlees nog tegenkomen dat ik goed vind smaken.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt niet oké natuurlijkje steekt hem toch ook niet vanachter erin als ze niet kijkt
Surprise buttsexquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt niet oké natuurlijkje steekt hem toch ook niet vanachter erin als ze niet kijkt
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je niks lekker?of niks goed als vervanger voor vlees
dikke rtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.
Het is alleen niet hetzelfde als vlees. Je kunt vaak beter het vlees er uit laten dan vervangen.
hehe truequote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.
Het is alleen niet hetzelfde als vlees. Je kunt vaak beter het vlees er uit laten dan vervangen.
WOW WAT TOEVALLIGquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben pizza aan het eten nu
mag ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Een big sausage pizza?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
\Google maarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wasda
[..]
heb hem al op sorry
Ik niet dat er mensen zijn die geen anus douche hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je als je stevige poep hebt en er wat achter blijft hangen?
Heb alleen moeilijke poep als ik te veel pindakaas eet, dan komt het er ook uit als pindakaas.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik niet dat er mensen zijn die geen anus douche hebben.
Zoveel schoner zou iedereen dan zijn.
klopt ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij haar niet even pushen, volgens mij heb je contact met haar via insta ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt ja.
moet wel lukken.
Dat boeit echt helemaal niemand hier, misschien kunnen ze je op discord verder helpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:27 schreef Rozevla het volgende:
Had braddie nou laatst weer stiekem een account aangemaakt ?
Oke bedankt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat boeit echt helemaal niemand hier, misschien kunnen ze je op discord verder helpen.
Of iemand die zich als hem voordeed.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:27 schreef Rozevla het volgende:
Had braddie nou laatst weer stiekem een account aangemaakt ?
Hij was wel binnen no time op vakantiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of iemand die zich als hem voordeed.
Terechtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij was wel binnen no time op vakantie
WEL KLOTE STRAKS KOMT ER ALLEMAAL WATER IN!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht nieuws. Het gaat niet goed met de Titanic.
https://nos.nl/l/2298455
Stel dat ‘ie zelfs zinkt. Dat zou helemaal klote zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WEL KLOTE STRAKS KOMT ER ALLEMAAL WATER IN!!!!!
Rosequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel dat ‘ie zelfs zinkt. Dat zou helemaal klote zijn.
Wel lullig dat ze die Jack gewoon liet verzuipen.quote:
Ze had toch al gepompt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze die Jack gewoon liet verzuipen.
Hij had ook niet echt een cent te makken verder dus verder ook niet echt interessant. Maar toch lullig.quote:
Je hebt de SC gekilledquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had ook niet echt een cent te makken verder dus verder ook niet echt interessant. Maar toch lullig.
Die was toch al dood?quote:
Ja kloptquote:
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt
Door falend mod beleid.
Wel lekker dat die vanilleflikker geen mod meer is!!!!scheelt een hoop.
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik VK een faalhaas mod vindquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bent
Nee in VBL bedoel ikquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik VK een faalhaas mod vind
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daar mag ik over een maand weer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |