Heb alleen moeilijke poep als ik te veel pindakaas eet, dan komt het er ook uit als pindakaas.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik niet dat er mensen zijn die geen anus douche hebben.
Zoveel schoner zou iedereen dan zijn.
klopt ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij haar niet even pushen, volgens mij heb je contact met haar via insta ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt ja.
moet wel lukken.
Dat boeit echt helemaal niemand hier, misschien kunnen ze je op discord verder helpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:27 schreef Rozevla het volgende:
Had braddie nou laatst weer stiekem een account aangemaakt ?
Oke bedankt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat boeit echt helemaal niemand hier, misschien kunnen ze je op discord verder helpen.
Of iemand die zich als hem voordeed.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:27 schreef Rozevla het volgende:
Had braddie nou laatst weer stiekem een account aangemaakt ?
Hij was wel binnen no time op vakantiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of iemand die zich als hem voordeed.
Terechtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij was wel binnen no time op vakantie
WEL KLOTE STRAKS KOMT ER ALLEMAAL WATER IN!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht nieuws. Het gaat niet goed met de Titanic.
https://nos.nl/l/2298455
Stel dat ‘ie zelfs zinkt. Dat zou helemaal klote zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WEL KLOTE STRAKS KOMT ER ALLEMAAL WATER IN!!!!!
Rosequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel dat ‘ie zelfs zinkt. Dat zou helemaal klote zijn.
Wel lullig dat ze die Jack gewoon liet verzuipen.quote:
Ze had toch al gepompt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze die Jack gewoon liet verzuipen.
Hij had ook niet echt een cent te makken verder dus verder ook niet echt interessant. Maar toch lullig.quote:
Je hebt de SC gekilledquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had ook niet echt een cent te makken verder dus verder ook niet echt interessant. Maar toch lullig.
Die was toch al dood?quote:
Ja kloptquote:
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt
Door falend mod beleid.
Wel lekker dat die vanilleflikker geen mod meer is!!!!scheelt een hoop.
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik VK een faalhaas mod vindquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |