Je hebt de SC gekilledquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had ook niet echt een cent te makken verder dus verder ook niet echt interessant. Maar toch lullig.
Die was toch al dood?quote:
Ja kloptquote:
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt
Door falend mod beleid.
Wel lekker dat die vanilleflikker geen mod meer is!!!!scheelt een hoop.
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik VK een faalhaas mod vindquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat je ook op andere plekken vrienden aan er maken bent
Nee in VBL bedoel ikquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik VK een faalhaas mod vind
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daar mag ik over een maand weer posten
Wat dan? Met lunch in het verschiet en zonnetje buiten zou je helemaal in je hummetje moeten zijnquote:
Liever regenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat dan? Met lunch in het verschiet en zonnetje buiten zou je helemaal in je hummetje moeten zijn
Dit weekend is werkweekend.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt een prachtig weekend aan. Idee om naar Drievliet te gaan?
Goed smeren hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga mn best doen om niet te verbranden dit weekend
ja doe mn best, heb wel echt hekel aan zonnebrand. Vies spulquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed smeren he
Waar ga je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |