Hebben wij dezelfde school?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:48 schreef lunapuella het volgende:
Jee SQ, en ik vond het gewone klassieke rooster al ouderwets en ouder-onvriendelijk. Maar jouw school was wel next level zeg.
Oef Shop, dat is duur inderdaad. Bij onze school kost overblijven ¤60 per JAAR.
Ah helder. Wat fijn dat dat kan! Hopelijk past hij beter op zijn nieuwe school.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd fijn. Ging het vandaag weer zo goed?
Nee, we stappen over naar een veel kleinere (Dalton)school, 100 meter verderop.
We merkten (samen met de juffen) dat de huidige basisschool niet goed bij T. paste. Te druk, te vol, te weinig aandacht, te klassikaal.
Dus, mooi moment om over te stappen
Daar had ik me ook op ingesteld maar dat bleef uit. Ik had ‘s ochtends uitgelegd hoe het zou gaan en dat bleek voldoende.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou met zon klassiek rooster hier vooral drama voorzien als ze weer terug moet. Zo is mijn kind wel.
Nou, tot nu toe is het al een ingewikkelde weg geweest door een fout van zijn hogeschoolquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:20 schreef Hupje het volgende:
Leuk en spannend, GotC! Mij is die opleiding goed bevallen, maar je moet als student goed voor jezelf opkomen. Docenten en stageplekken zijn er niet echt op ingericht.
Idd, ontzettend toffe stap, ik ben ook heel trots! Tegelijkertijd ook wel erg benieuwd hoe alles gaat lopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:14 schreef Crumpette het volgende:
Wow gotcwat een veranderingen! Jullie timmeren aardig aan de weg of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |