quote:
Op maandag 23 september 2019 15:11 schreef Burdie het volgende:Welkom en gefeliciteerd Jagar!
Vraagje, als jullie een weekend weg gaan (kind mee), hoe laat komen jullie dan zondagavond weer thuis als de volgende dag weer een gewone schooldag is?
Met een weekend weg proberen we wel thuis te eten de laatste dag. Maar we hebben ook regelmatig bezoekjes van 1 dag aan vrienden of familie die wat verder weg wonen, en dan eten we vaak nog daar en rijden dan naar huis. Kinderen vallen meestal in slaap in de auto en gaan bij thuiskomst meteen door naar bed. Als ze niet in slaap vallen in de auto, hebben we het de volgende dag wel moeilijk

.
quote:
Op maandag 23 september 2019 12:44 schreef Jagärtrut het volgende:Wij komen ons hier aanmelden! T werd vrijdag vier, en heeft super genoten van z'n verjaardag.
Het is zo'n lekker ding en ik geniet zo van hem, de verbanden die hij legt, de dingen die hij onthoudt, en z'n mooie lach. Kijk uit naar het komende jaar!
Nog gefeliciteerd met T
GM, wat zijn ze beide groot inderdaad! Mooie kinders

.
Exode, wat balen dat er weer een hormoonzalfje nodig is. A. heeft het als baby ook een tijdje gehad, ik vind het naar spul. Maar hopelijk helpt het goed!
A. zit sinds 2 weken op kleutertheater. De eerste les vond hij het ontzettend spannend, hing alleen aan mij en hij deed nauwelijks mee (de laatste 5 min kwam hij een beetje los). Maar de docente bleef heel rustig, begripvol maar probeerde hem wel te blijven betrekken. Het was een proefles, dus ik dacht dat het hierbij zou blijven. Maar we zaten nog maar net in de auto terug naar huis, toen hij al vol overtuiging zei: mama, ik wil de volgende keer weer naar theaterles! Hij vond het dus heel leuk

. De tweede les stond hij nog wel even op de drempel te dralen, maar eenmaal los en binnen deed hij fantastisch mee. Zo leuk om te zien

.
[ Bericht 21% gewijzigd door Phaidra op 25-09-2019 10:54:23 ]