abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188560451
Bekeringen kunnen nog effectiever zijn om een religie te verspreiden dan voortplanting. Zo stamt het gros der joden ook af van bekeerlingen.

Bij de islamisering van Europa gaat het zelfs om een drievoudig proces. Enerzijds worden via migratie en gezinsvorming jaarlijkse honderdduizenden moslims naar Europa gehaald. Anderzijds planten de bestaande moslims zo snel mogelijk voort. En de derde tak wordt gevormd door de bekeerlingen. Dat zijn voornamelijk, maar niet uitsluitend, vrouwen.

Er zijn mensen die dit een vervelende boodschap vinden. Als reactie op dit bericht zullen ongetwijfeld ook weer scribenten zijn die zeggen dat ik overdrijf, dat het zo'n vaart niet loopt, dat het überhaupt niet waar is, enzovoort.

Maar iedereen die de lagere school heeft afgemaakt, kan op de achterkant van een sigarendoosje uitrekenen wanneer Europa een overwegend islamitisch continent zal zijn geworden.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 19:10:21 #177
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188560510
Het decadente, moreel verarmde Westen heeft natuurlijk ook weinig te bieden tegenover de jonge kracht van de islam.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188560582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik moet altijd denken aan de Nazgul uit Lord of the Rings als ik een plaatje zie van zo'n burkadraagster...

:')
'De vrouw van Darth Vader'
pi_188560779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jammer dat ik niet weet hoe laat en waar ze instapt, had ik er vanavond gestaan voor een burgerarrest en de buschauffeur een bloemetje aan te bieden.
Deze regel is van hetzelfde niveau als dat je in 1940-1945 geen anjer mocht dragen. Burgertje pesten.
En burgerarrest plegen voor het regeltje dat je geen nikab mag dragen is hetzelfde als een burger verraden omdat hij of zij naar de radio luisterde..

Dus ik juich het toe als mensen hun menselijkheid tonen en nikabdraagsters juist steunden.. Vooral omdat extreem rechts doet alsof het dragen van een nikab komt doordat mannen hun vrouwen onderdrukken. Terwijl veel vrouwen het gewoon uit vrije wil doen.
En ze snappen voor de rest ook niet dat de regel van het niet dragen van een nikab uit de koker van mannen komt die niks van die cultuur snappen. In feite onderdrukken blanke mannen de allochtone vrouwen die uit vrije wil iets doen. Maar goed, dat is te hoog gegrepen voor onze extreem rechtse figuren die alles wat religieus is (en vooral moslims aan gaan) willen verbieden..

Het grappige is ook dat deze regel geldt voor 1% van de moslimvrouwen.. Maar ja, "befehl is befehl". Wat dat betreft is extreem rechts nog niets veranderd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 22-08-2019 08:50:36 ]
pi_188560834
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bekeringen kunnen nog effectiever zijn om een religie te verspreiden dan voortplanting. Zo stamt het gros der joden ook af van bekeerlingen.

Bij de islamisering van Europa gaat het zelfs om een drievoudig proces. Enerzijds worden via migratie en gezinsvorming jaarlijkse honderdduizenden moslims naar Europa gehaald. Anderzijds planten de bestaande moslims zo snel mogelijk voort. En de derde tak wordt gevormd door de bekeerlingen. Dat zijn voornamelijk, maar niet uitsluitend, vrouwen.

Er zijn mensen die dit een vervelende boodschap vinden. Als reactie op dit bericht zullen ongetwijfeld ook weer scribenten zijn die zeggen dat ik overdrijf, dat het zo'n vaart niet loopt, dat het überhaupt niet waar is, enzovoort.

Maar iedereen die de lagere school heeft afgemaakt, kan op de achterkant van een sigarendoosje uitrekenen wanneer Europa een overwegend islamitisch continent zal zijn geworden.
Jezus zeg. Al 20 jaar wordt er geroepen dat Europa geislamiseerd wordt. Maar al 20 jaar ontbreken hiervoor de cijfers. Feit is dat er nu 2% meer moslims wonen dan 20 jaar geleden. Toen was het 5% van de samenleving en nu 7%. Is dat islamisering of niet?

Maar goed, angst is tot nu toe de enige emotie die er toe doet. Houdt de mensen bang en ze vergeten zelf na te denken.
pi_188560883
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:25 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Deze regel is van hetzelfde niveau als dat je in 1940-1945 geen anjer mocht dragen. Burgertje pesten.
En burgerarrest plegen voor het regeltje dat je geen nikab mag dragen is hetzelfde als een burger verraden omdat hij of zij naar de radio luisterde..

Dus ik juich het toe als mensen hun menselijkheid tonen en nikabdraagsters juist steunden.. Vooral omdat extreem rechts doet alsof het dragen van een nikab komt doordat mannen hun vrouwen onderdrukken. Terwijl veel vrouwen het gewoon uit vrije wil doen.
En ze snappen voor de rest ook niet dat de regel van het niet dragen van een nikab uit de koker van mannen komt die niks van die cultuur snappen. In feite onderdrukken blanke mannen de allochtone vrouwen die uit vrije wil iets doen. Maar goed, dat is te hoog gegrepen voor onze extreem rechtse figuren die alles wat religieus is (en vooral moslims aan gaan) willen verbieden..

Het grappige is ook dat deze regel geldt voor 1% van de moslimvrouwen.. Maar ja, "befehl is befehl". Wat dat betreft is extreem rechts nog niets veranderd.
Jij vindt het dus ook oke als er mensen met bivakmutsen in het OV zitten? Apart figuur ben je dan, bijna verdacht...

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 22-08-2019 08:50:56 ]
pi_188560954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij vindt het dus ook oke als er mensen met bivakmutsen in het OV zitten? Apart figuur ben je dan, bijna verdacht...
Een bivakmuts staat voor inbraak of andere criminele zaken. Dat is wat anders. Maar een nikaab is gewoon een cultureel gevalletje.
Je vergelijkt dus appels met peren.. En het is ook schrijnend dat veel rechtse mensen (ik weet niet of jij dat ook bent) dit dan verdacht vinden. Als je gewoon iedereen lief hebt en culturen lief hebt zoals de eigen cultuur dan ben je verdacht in de ogen van rechts gepeupel.
Zoals men mij ooit verdacht dat ik terrorisme goedkeurde :'(

Triest volk, dat rechts.
pi_188560977
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:34 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Een bivakmuts staat voor inbraak of andere criminele zaken. Dat is wat anders. Maar een nikaab is gewoon een cultureel gevalletje.
Je vergelijkt dus appels met peren.. En het is ook schrijnend dat veel rechtse mensen (ik weet niet of jij dat ook bent) dit dan verdacht vinden. Als je gewoon iedereen lief hebt en culturen lief hebt zoals de eigen cultuur dan ben je verdacht in de ogen van rechts gepeupel.

Triest volk, dat rechts.
Dus het geloof moet boven de wet staan, duidelijk. Het effect is immers hetzelfde, iemand is onherkenbaar in het openbaar.
pi_188561101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dus het geloof moet boven de wet staan, duidelijk. Het effect is immers hetzelfde, iemand is onherkenbaar in het openbaar.
Wat heeft de nikaab precies met geloof te maken? Leg me dat eens uit? Of ken jij de koran niet zo goed als ik dat ken?

Feit is dat de tsunami waar zo voor gewaarschuwd werd door onze grote Pim en door kleine Geert niet aan de hand is. Dat men zelfs bij grote rampen en oorlogen de moslims meestal in eigen buurt opvangt. In kampen waar men beter niet kan toeven, maar soit...

Dus men is al 20 jaar dezelfde kool aan het stoven. Vreselijk is dat.. En men denkt met kleine dingetjes als "je mag geen nikaab dragen" het gepeupel tevreden te houden dat met het verbieden van kleine culturele dingetjes bezig gehouden kan worden...
En dat gepeupel is er dan ook trots op dat men doet aan burgerarrest.

Zou dat gepeupel het ook doen als mensen met telefoons in de hand aan het fietsen zijn? Of denkt men dan niet mee met de politie?

Ik ben echt bang dat Nederland de kant van 1940 op gaat, waar men joden aangaf die geen ster dragen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 22-08-2019 08:51:43 ]
pi_188561111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:34 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Triest volk, dat rechts.
Geloof heeft niets te zoeken in politiek en de wet. Dat iemand gelooft in in een god is prima, maar dat doe je thuis. In het openbaar houd je je aan de regels van het land. Waarom mogen zij hun gezicht bedekken omdat ze een verzonnen god aanbidden en mag ik dat niet doen omdat ik atheïst ben?
Facts don't care about your feelings
pi_188561211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Geloof heeft niets te zoeken in politiek en de wet. Dat iemand gelooft in in een god is prima, maar dat doe je thuis. In het openbaar houd je je aan de regels van het land. Waarom mogen zij hun gezicht bedekken omdat ze een verzonnen god aanbidden en mag ik dat niet doen omdat ik atheïst ben?
De nikaab is geen geloofsuiting, het is cultureel..
Net zoals vrouwenbesnijdenis.
Maar dit is een onschuldig iets, en vrouwenbesnijdenis is iets ergs.
Als je toch zo tegen geloof in openbare ruimtes bent, waarom dan geen verbod op kruisjes zoals je bij de RK ziet?

En nogmaals, mensen die zich te buiten willen doen aan burgerarrest zijn dezelfde mensen die mensen verraden om hele kleine dingen. Zoals wildplassen. Ik snap best dat mensen dronken mensen klemrijden die in hun auto willen stappen. Omdat je daarmee jezelf en anderen in gevaar brengt. Maar nikaabs dragen heeft niks met criminaliteit te maken. Je brengt jezelf en anderen niet in gevaar.

In welke samenleving komen we als we mensen om kleine dingen al aangeven bij de politie? In welke samenleving komen we als we chauffeurs prijzen omdat een chauffeur zijn werk (rijden van punt a naar b) niet doet omdat iemand iets onschuldig verkeerd doet? Ik vind het ene kinderachtige actie van de chauffeur. Er zijn chauffeurs die merken dat hun passagiers door andere passagiers lastig gevallen worden. Dan rijden ze meestal door. Te laf om er iets van te zeggen. Maar dan is deze chauffeur een held door een vrouw in nikaab te weigeren?
We zijn toch niet beland in een communistisch bolwerk waar iedereen de ander aan kan geven?

Bij mij in de straat wordt drugs gedeald. Iedereen weet het, en niemand geeft het aan bij de politie. Waarom niet? Omdat we geen nsb-ers zijn. Omdat we mensen hun geluk gunnen. Dat noemen we ook wel menselijkheid. In communistische bolwerken daarentegen zou men meteen naar de politie stappen.. En ja, daar gaat het heen als we zo blijven doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 22-08-2019 08:52:27 ]
pi_188561339
Ik ben nu in een hotel in Baku, Azerbeidzjan. Het land is 95% islamitisch maar hoofddoekjes moet je in het gehele land echt zoeken. Alleen de toeristen en ouderen dragen ze.
In het hotel waar ik zit stikt het van de boerka's. Het zijn allen Arabische toeristen of vrouwen van zakenmannen uit de golfstaten.
Het is gewoon belachelijk om te zien hoe ze hun ontbijt naar binnen moeten werken.
Of in het zwembad waar manlief leuk speelt met zijn dochtertje en vrouwlief met boerka en Filipijns slavinnetje aan de kant zitten toe te kijken.
Ik denk dan; "meisje, geniet er nog maar van, als je 10/12 bent is het afgelopen met de pret".
Zo zal een god het toch nooit bedoeld hebben?
Racist
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:06:46 #188
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188561352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Maar ondertussen komt zo'n ziekenhuis wél negatief in het nieuws omdat het door velen wordt gezien als een discriminerende instantie. Als de islam echt zo vredelievend zou zijn, zou het vrouwen toestaan om - indien nodig - de nikab te kunnen verwijderen om zichzelf te kunnen tonen indien dat gewenst is. Maar daar hoor je niemand over, want het uitvoeren van het geloof staat boven alles, zelfs boven deze wet.
Islam en links hebben veel gemeen. Ze zijn heel aardig voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:12:08 #189
182233 thedeedster
pi_188561409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik moet altijd denken aan de Nazgul uit Lord of the Rings als ik een plaatje zie van zo'n burkadraagster...

:')
Ik hoor ze al spreken: "Alaaaaah, Mekkaaaa"
(denk aan "Frodo Baggins")
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188561474
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Aha, en wanneer is dat precies?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:19:49 #191
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188561542
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_188561582
Is al duidelijk wat ze deed voor "werk"?
Spook spelen in de Efteling?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:31:14 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188561694
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:12 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik hoor ze al spreken: "Alaaaaah, Mekkaaaa"
(denk aan "Frodo Baggins")
Zou wel mooi zijn geweest als de buschauffeur had gezegd 'You shall not pass!' >:)
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:31:34 #194
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188561701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:22 schreef CarbonC het volgende:
Is al duidelijk wat ze deed voor "werk"?
Spook spelen in de Efteling?
https://www.limburger.nl/(...)cht-dinsdag-weer-mee

Wat een akelig mens.....

quote:
Kempeners, die met haar vier kinderen in Geleen woont, zegt met niemand problemen te hebben. „Niet met de buren, niet met mijn familie. Van mijn bazin mag ik alleen werken, ik doe schoonmaakwerk, zodat ik mijn nikab af kan doen.”
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:32:52 #195
182233 thedeedster
pi_188561716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn geweest als de buschauffeur had gezegd 'You shall not pass!' >:)
_O- _O- _O-
  FOK!fotograaf woensdag 21 augustus 2019 @ 20:41:14 #196
842 Zorro
Z
pi_188561870
quote:
Angela Kempeners wist dat er toch niet gehandhaafd zou worden en stapte maandag, gehuld in nikab, in een lijnbus.
Daar begint het al mee.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:42:19 #197
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_188561890
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:10 schreef Ringo het volgende:
Het decadente, moreel verarmde Westen heeft natuurlijk ook weinig te bieden tegenover de jonge kracht van de islam.
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:48:45 #198
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_188562023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..

Bij mij in de straat wordt drugs gedeald. Iedereen weet het, en niemand geeft het aan bij de politie. Waarom niet? Omdat we geen nsb-ers zijn. Omdat we mensen hun geluk gunnen. Dat noemen we ook wel menselijkheid. In communistische bolwerken daarentegen zou men meteen naar de politie stappen.. En ja, daar gaat het heen als we zo blijven doen.
Zijn jullie in die buurt niet gewoon bang om naar de politie te stappen? Als ik weet dat er hier gedeald wordt meld ik dat gelijk. Weet echt niet waarom dat NSB gedrag zou zijn...
pi_188562046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:06 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Islam en links hebben veel gemeen. Ze zijn heel aardig voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig - ik vergelijk Islam altijd met rechts: het is altijd de schuld van een ander en zelfreflectie is een vies woord ;)
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:56:31 #200
182233 thedeedster
pi_188562190
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:49 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Grappig - ik vergelijk Islam altijd met rechts: het is altijd de schuld van een ander en zelfreflectie is een vies woord ;)
Ook een goeie. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')