Haha ja, december is prachtig met alle versierde etalages, de kans op wat sneeuw, en uiteraard de skating rinks in de parken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:32 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Thanks voor de tips, ben inmiddels al wel over de drempel heen om het aan te durven![]()
Ik wil expres in de decembermaand gaan idd, ik ben sowieso wel van die overdreven sfeeraankleding, verlichting etc.
Vliegen jullie altijd via Reykyavik, of direct? Die prijzen via Ijsland zijn wel aantrekkelijk, en dan zou ik daar ook een dagje kunnen meepakken. Of zijn dat echt nare krappe vliegtuigen op die routes?
Ja hoor. September zelfs. Eu laat vanaf volgende week ook USA toe. Kwestie van tijd voor wederzijds is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Fugue het volgende:
Nog steeds oranje.![]()
Zouden jullie durven boeken voor rond oktober?
Bron?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja hoor. September zelfs. Eu laat vanaf volgende week ook USA toe. Kwestie van tijd voor wederzijds is.
Het is inderdaad erg stil... Ik volg diverse websites en fora, maar zie nog niets echt concreets helaas.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:06 schreef Fargo het volgende:
Het blijft stiekem toch weer lang stil helaas.
Heb voor mezelf wel voorgenomen dat wanneer ik deze week niks verneem, dat ik de boel voor september annuleer. Het wordt dan toch redelijk kortdag en ben bang dat als ze het na deze week bekend maken, de prijzen voor tickets meteen sky high zullen zijn. Dan maar hopen dat het voor november wat gunstiger uitpakt allemaal.
Het is niet dat ik niet tot het laatste moment wil wachten, maar stel dat ze media augustus pas zeggen dat we welkom zijn, en ik daarna alleen maar op peperdure vliegtickets stuit, dan ben ik ook bijna al te laat met een alternatief.
Wij gaan altijd graag in september. Nog steeds lekker weer, maar niet te heet. Goedkoper ook dan de zomervakantie of rond kerst. Ook mooi om daar te zijn op 9/11 voor de herdenking en zo.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:56 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste / leukste maanden om naar New York te gaan? Ook weer technisch
November / december is het weer natuurlijk wat minder, maar ga je wel richting de Black friday/ kerst tijd wat het volgens mij ook wat duurder maakt
Juni - augustus is het volgens mij erg heet
Januari - februari weer erg koud.
Ik ben nu 9x in New York geweest, in veel verschillende maanden, namelijk: april, mei, juni, augustus, september, november en december. Ik vind elke periode / maand heel prima, hoewel het in de zomer wel echt heet is. In december was het juist zeer koud, maar de kerstsfeer is echt fantastisch daar. Als je wil gaan voor niet te warm en niet te koud dan raad ik echt het voorjaar en najaar aan. Ik vond het in april en november heerlijk wat dat betreft.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:56 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste / leukste maanden om naar New York te gaan? Ook weer technisch
November / december is het weer natuurlijk wat minder, maar ga je wel richting de Black friday/ kerst tijd wat het volgens mij ook wat duurder maakt
Juni - augustus is het volgens mij erg heet
Januari - februari weer erg koud.
Zou mooi zijn! Het plan was eigenlijk om begin augustus naar de VS te gaan, maar ik ga er van uit dat - ook al mocht er rond de 21e een aankondiging komen - het pas een paar weken later open zal gaan. Ben ook benieuwd onder welke voorwaarden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:43 schreef MissJ het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ban-biden/index.html
Oeh spannend! Binnenkort hopelijk eindelijk concreet en goed nieuws
Nagenoeg twee weken verder en nog weinig nieuws helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:43 schreef MissJ het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ban-biden/index.html
Oeh spannend! Binnenkort hopelijk eindelijk concreet en goed nieuws
Gemist? https://eu.usatoday.com/s(...)engen-uk/8034481002/quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nagenoeg twee weken verder en nog weinig nieuws helaas
Yes, gemist. Maar geen goed nieuws helaas.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gemist? https://eu.usatoday.com/s(...)engen-uk/8034481002/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |