Echt van alles; csgo, GTA, Siege, Sims en op dit moment ook helemaal verslaafd aan Armelloquote:
Welke GTA speel je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt van alles; csgo, GTA, Siege, Sims en op dit moment ook helemaal verslaafd aan Armello
Zou je dan aub een foto willen croppen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je geen abo hebt
Nu ben ik benieuwd hoe je aan die pc komt lol. Heb je dat echt specifiek uitgezocht?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeee ik wacht nog altijd op bevestiging van jou en Frans reageert niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou je dan aub een foto willen croppen?
Het gaat ook om de MP toch lol fuck die singleplayer, nep verhaal als je GTA SA hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb het al bijna uitgespeeld eigenlijk. Ik speel er niet meer mee.
Nieuwe gekocht pas, hebben mijn vrienden en broer voor mij uitgezocht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu ben ik benieuwd hoe je aan die pc komt lol. Heb je dat echt specifiek uitgezocht?![]()
Of gewoon een vrij nieuwe gekocht?
Valt niet mee om dat 50 kb te krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen abo.
Past niet denk ik.
Zal je zeggen wanneer ik daar weer tijd voor ga vrij maken. Ben nu bezig met No Man's Sky.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de MP toch lol fuck die singleplayer, nep verhaal als je GTA SA hebt gespeeld.
Fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om dat 50 klb te krijgen
Oh vandaar. Nice nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nieuwe gekocht pas, hebben mijn vrienden en broer voor mij uitgezocht.
JA TIJD ZAT JOHquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je zeggen wanneer ik daar weer tijd voor ga vrij maken. Ben nu bezig met No Man's Sky.
Dat valt tegen idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om dat 50 kb te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |