Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent zo geweldig, jij kan alles zijn, dus ik dacht vraag het maar even.
Niet zo hoog van de toren blazenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.
Je bent niet zo groot toch? Beetje credit stelen van mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.
Whaaa waaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt wel aan de inhoud. Als je me dan gaat commanderen dat ik je moet bespelen sowieso.
Zal jouw toren blazenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blazen
Is al goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot toch? Beetje credit stelen van mij![]()
Komt goed
Vertelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik zit met een dillema
Smoooooth CRIMINAL!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Loop ik te hard van stapel?
Sowieso ben jij dan de eerste game op de stapel
Dilemmaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik zit met een dillema
Donderdag ga ik naar de kuip natuurlijk maar omdat ik 2 weken niet kon trainen beetje welvaartsbuikje gekregen. Maar wil ook wel een biertje drinken daar maar dan word ik nog dikker en spierverzuring. Wat moet ik nou doen?quote:
Overal een antwoord opquote:
Hihahoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien bedoelt hij wel een ma die van dille houdt?
That's me, babehquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Donderdag ga ik naar de kuip natuurlijk maar omdat ik 2 weken niet kon trainen beetje welvaartsbuikje gekregen. Maar wil ook wel een biertje drinken daar maar dan word ik nog dikker en spierverzuring. Wat moet ik nou doen?
[..]
Overal een antwoord op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |