abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188565666
Waar werk je? Wil ook wel sales doen. 70k lijkt me ook niet verkeerd. Ik zit bij de overheid en die betalen shit.
pi_188568597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 23:37 schreef Santello het volgende:
Waar werk je? Wil ook wel sales doen. 70k lijkt me ook niet verkeerd. Ik zit bij de overheid en die betalen shit.
Maakt niet uit want ik zit (nog) niet aan 70k :D
pi_188570230
Heb je na je proefmaanden geen gesprek gehad?
Lijkt me duidelijk als je dingen ziet in die periode wat je niet bevalt wel even ten horen laat brengen.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 12:40:24 #54
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188570940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:23 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Bekend met de Amerikaanse bedrijfscultuur? :D
Als dat zo is zou ik maar eens vaart gaan maken om zelf achter dingen aan te gaan, zelf die klanten binnen te halen, zelf targets te zetten.

Is dit topic gelul in de ruimte of zo?

Je verdient veel maar makkelijk te ontslaan, da's wel apart. Ja het kan, ook voor Amerikaanse firma's maar met de dingen die je hier typt vraag ik me af of je dat geld dan wel waard bent.
Want als je dat wel zou zijn, had je dit topic niet hoeven te starten.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188572464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:08 schreef Hamzoef het volgende:

Vanaf Q1-2020 zal euro-zone vermoedelijk in recessie raken, en keren je kansen.
:')
Bangmakerij. Waar baseer je dit op?
pi_188572748
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:00 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Bangmakerij. Waar baseer je dit op?
Op basis van eigen gevoel en voorspellingen van mensen met een bewezen track-record op dit gebied . Zal beginnen in Duitsland.
pi_188572760
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Op basis van eigen gevoel en voorspellingen van mensen met een bewezen track-record op dit gebied . Zal beginnen in Duitsland.
Duitsland =/= Nederland. Dienstensector in Duitsland groeit ook gewoon nog, weliswaar afnemend.
pi_188572797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:27 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Duitsland =/= Nederland. Dienstensector in Duitsland groeit ook gewoon nog, weliswaar afnemend.
Ik had het over de euro-zone, niet over Nederland, Goed lezen. En natuurlijk hangt dit volledig met elkaar samen.
pi_188586468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:40 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als dat zo is zou ik maar eens vaart gaan maken om zelf achter dingen aan te gaan, zelf die klanten binnen te halen, zelf targets te zetten.

Is dit topic gelul in de ruimte of zo?

Je verdient veel maar makkelijk te ontslaan, da's wel apart. Ja het kan, ook voor Amerikaanse firma's maar met de dingen die je hier typt vraag ik me af of je dat geld dan wel waard bent.
Want als je dat wel zou zijn, had je dit topic niet hoeven te starten.
Als je begrijpend lezen onder de knie had, had je deze reactie niet hoeven te posten.

Zoals ik al heb gemeld. Alles werkt met verticals en ik mag niet zomaar hunten op nieuwe klanten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')