Wat is lattiz?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Op het werk schuimen we de melk zelf niet op maar hebben we een lattiz en zelfs daar kan ik nog net hartjes schenken. Meer figuurtjes lukt echt niet met dat schuim
I know, ik gun die man een eigen toko. Hij is eindbaas in die industrie en neemt het behoorlijk serieus. Ik hou daar van.quote:
Handig. Scheelt het veel tijd?quote:
Ja, dat ook, maar het is vooral handig omdat je dan altijd dezelfde consistente kwaliteit hebt. Als je hem zelf opschuimt zit er toch meer speling in. In het hotel werken we met relatief groot team van ontbijtmamma's tot dagjesjongens en meisjes die na schooltijd een avondje komen.quote:
Weet je dat ik daar eigenlijk totaal geen ambitie toe heb, mijn eigen zaak? Over 10-20 jaar werk ik liever ergens op een horecaschool om nieuwe jasmijntjes en timmetjes klaar te stomen voor het vak. Ik heb altijd al een ontstellend gebrek aan ambitie gehad, ik help liever anderen vooruit dan zelf uit te willen blinkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:50 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
I know, ik gun die man een eigen toko. Hij is eindbaas in die industrie en neemt het behoorlijk serieus. Ik hou daar van.
Je weet nu wel wat een lattiz is. Is booming in horeca nederland, dus je zal het nog wel eens tegenkomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee vroeg mij al bijna af in welk topic ik nu terecht was gekomen.
Jippy.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet nu wel wat een lattiz is. Is booming in horeca nederland, dus je zal het nog wel eens tegenkomen
Ik heb je altijd gezien als een Herman, Herman den Blijker, ook een eindbaas. Ik zie het wel voor me ja. Je zou een goede leraar zijn, een harde maar wel uit het hart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar eigenlijk totaal geen ambitie toe heb, mijn eigen zaak? Over 10-20 jaar werk ik liever ergens op een horecaschool om nieuwe jasmijntjes en timmetjes klaar te stomen voor het vak. Ik heb altijd al een ontstellend gebrek aan ambitie gehad, ik help liever anderen vooruit dan zelf uit te willen blinken
Dan ben je mijn prinses, Anck Su Namun.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Horeca is maar kut. In mijn volgend leven doe ik het anders.
Volle maan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:03 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan ben je mijn prinses, Anck Su Namun.
Nee, voor altijd. De maan is trouwens altijd vol alleen zien wij dat niet. Feit en nutteloze informatie.quote:
*swiped naar links*quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, voor altijd. De maan is trouwens altijd vol alleen zien wij dat niet. Feit en nutteloze informatie.
Ik maak je Cleopatra, meisje. Ik heb goede connecties met Anubis, ik ben opgegroeid met die shit dus ik heb er een beetje verstand van. En dat Duitse, ja dat maakt het eigenlijk af heh.. Goffedomme wat slecht. Gaan we samen een duizend jaren rijk maken? #tinderquotes
Nee links s niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:28 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Is dat goed? Ik swipe nooit, ik druk op knopjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Een barista die geen leuke figuurtjes kan schenken?
Die kan echt bar weinig.Heb je die zelf verzonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Een barista die geen leuke figuurtjes kan schenken?
Die kan echt bar weinig.Ik moest hardop lachen. Fijn dat je er weer bent jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:32 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Fijn dat je er weer bent jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |