Dat je zelf zegt dat je stabieler bent geworden, en dat je een bepaalde afstand bewaart, zal daar veel mee te maken hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:Ik snap er niks van waarom er nu opeens vrouwen zijn die wel tegen mij praten terwijl ik daarvoor nooit voor ze bestond terwijl ik nu juist helemaal niet meer open sta voor contacten en helemaal afgesloten ben.
Je zit op een doodlopend spoor. Geleuter over MILF's die je makkelijk afgaan is iets van 16-jarigen wier hormonen de hersenfunctie nog overschreeuwen. Dat is als een kleuter die groot en sterk wil worden maar bij 'eten' alleen maar aan de Jamin denkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef Ivo1990 het volgende:
Oudere vrouwen gingen mij altyd makkelijk af maargoed ik wil over 10 jaar ook nog wel iets wat past zegmaar milf is leuk voor tijdje
Ik kijk gewoon naar de looks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je al eens in Rusland geweest dan? Want ik las in jouw draadje dat je misschien naar Praag wenst te reizen voor die Russin, maar toch zeker niet naar Rusland zelf.
Dus op basis waarvan denk jij toch te weten dat Rusland utopia is als het gaat om daten?
Je bent nog nooit in Rusland geweest. Staar je je niet iets teveel blind op de foto's die op de datingsites voorbijkomen?quote:
Nee joh past juist bij hem. Hij heeft het over vrouwen in meervoud. Daarom zou een vrouw die hem ook als inwisselbaar en 1 van de velen ziet juist heel passend zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
Overal ter wereld vind je mooie vrouwen.
Russische vrouwen verwachten wel een echte man. Veel meer traditioneel. Een kunstje wat de meeste Nederlandse mannen niet verstaan. En als je het wel verstaat, dan zijn Nederlandse vrouwen net zo goed trouw.
Dat Russische vrouwen allemaal graag naar Nederland willen komen is volgens mij niet waar en als dat al zo is: niet zo relevant. Je wil een vrouw die jou wil en niet ‘naar Nederland’. Want dan ben je als ze hier is wel enorm inwisselbaar.
Heb jij überhaupt relevante ervaring met Russinnen?
Ongezonde levensstijl, ongezond voedingspatroon, weinig beweging, overgewicht, isolatie, depressies. Allemaal factoren die Diabetes kunnen uitlokken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Misschien erg persoonlijk. Maar hoe heb je diabetes 2 gekregen?
Dat laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef DonnaNoble het volgende:
Wil je een leuke vaste relatie of wil je zoveel mogelijk makkelijke seks?
Nah in mijn geval is het zo dat ik een onaantrekkelijk hoofd heb, lang, smal, vergroeide kaakbotten, geen kapsel dat mij staat, onaantrekkelijke gezichtsuitdrukking etc. Dat is de main reason dat ik 35 jaar single ben, anderzijds heb ik ook een persoonlijkheid dat geen mensen aantrekt. Maar het is vooral mijn fysieke verschijning dat ver ondermaats is. Vroeger vond ik het verschrikkelijk nu boeit het mij niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:25 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Dat je zelf zegt dat je stabieler bent geworden, en dat je een bepaalde afstand bewaart, zal daar veel mee te maken hebben.
Veel vrouwen willen best contact met mannen, ze zijn alleen bang dat ze van sommige kerels niet meer afkomen of dat mannen een praatje verwarren met een uitnodiging tot seks. Als jij (zoals je zelf zegt) stabiliteit, rust en zelfvertrouwen hebt maakt dat je interessanter.
Ontwijken mensen jou ook bv in de bus om naast je te zitten?quote:Op woensdag 4 september 2019 07:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nah in mijn geval is het zo dat ik een onaantrekkelijk hoofd heb, lang, smal, vergroeide kaakbotten, geen kapsel dat mij staat, onaantrekkelijke gezichtsuitdrukking etc. Dat is de main reason dat ik 35 jaar single ben, anderzijds heb ik ook een persoonlijkheid dat geen mensen aantrekt. Maar het is vooral mijn fysieke verschijning dat ver ondermaats is. Vroeger vond ik het verschrikkelijk nu boeit het mij niet meer.
So complicatedquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Je zit op een doodlopend spoor. Geleuter over MILF's die je makkelijk afgaan is iets van 16-jarigen wier hormonen de hersenfunctie nog overschreeuwen. Dat is als een kleuter die groot en sterk wil worden maar bij 'eten' alleen maar aan de Jamin denkt.
Een volwassen kerel die een duurzame relatie zoekt begint zich ook af te vragen welke vrouwen daarvoor interessant zijn en hoe hij de interesse van die vrouwen op kan wekken.
Vanwaar deze vraag aan hem?quote:Op zondag 8 september 2019 08:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ontwijken mensen jou ook bv in de bus om naast je te zitten?
Praktijk is in deze dingen vaak wel lastiger ja. Zeker omdat de concurrentie groot is.quote:Op maandag 9 september 2019 12:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het idee althans, de uitvoering kan lastiger zijn ja.
Als mensen in het openbaar, in een bus of tram, hem ook ontwijken dan zal het inderdaad (ook) met een uitstraling o.i.d. te maken hebben. Dan weet hij waar hij aan kan werken. En kunnen we hem gerichter tips geven over hoe en wat.quote:
Mwoa, ik probeer er juist altijd voor te zorgen dat er niemand naast me gaat zitten in het OV wanneer het niet noodzakelijk is. Zegt niks over mij in sociale situatiesquote:Op maandag 9 september 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Als mensen in het openbaar, in een bus of tram, hem ook ontwijken dan zal het inderdaad (ook) met een uitstraling o.i.d. te maken hebben. Dan weet hij waar hij aan kan werken. En kunnen we hem gerichter tips geven over hoe en wat.
Snap het aan de ene kant wel hoor. Ben je rustig en stil dan val je niet op en gaat iemand anders er met de buit vandoor.
Ik heb een hekel als iemand naast mij komt zitten, tenzij het een leuke vrouw is.quote:Op maandag 9 september 2019 16:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa, ik probeer er juist altijd voor te zorgen dat er niemand naast me gaat zitten in het OV wanneer het niet noodzakelijk is. Zegt niks over mij in sociale situaties
Dit, verbinden is eng en je moet afscheid nemen van van alles.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee joh past juist bij hem. Hij heeft het over vrouwen in meervoud. Daarom zou een vrouw die hem ook als inwisselbaar en 1 van de velen ziet juist heel passend zijn.
Wat leuk voor je! Ben benieuwd naar jullie kinderen.quote:Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
Goede avond allemaal , jullie geloven het niet maar ik ben gisteren in een relatie gestapt
Met een vrouw van 23 Via opstap gaan in eindhoven leren kennen.
Zo slecht ben ik dus tog nog niet.
Bedankt voor jullie steun en deluzion dont give up
Totale onzin in mijn geval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.
Nou ja zeg, wat een onnodige sneer naar hem. Hij is gewoon blij en dat mag ook wel.quote:Op woensdag 11 september 2019 02:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Ben benieuwd naar jullie kinderen.
Van harte! We gunnen het jou (en iedereen).quote:Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
Goede avond allemaal , jullie geloven het niet maar ik ben gisteren in een relatie gestapt
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
Welke hobby's en welk soort verenigingen?quote:Op maandag 9 september 2019 18:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Eerst vrolijker in het leven staan, dan sociale kring verbreden (dmv hobby's/ verenigingen) en via via leuke mensen tegenkomen. Neem de tijd om ze te leren kennen voor je iets met ze doet. Spontaan op dames afstappen kan je denk ik helpen tegen onzekerheid, je hebt toch niks te verliezen.
Na hoeveel dates?quote:Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |