abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188644813
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
zo'n 3 maanden geleden liep ik een vrouw tegen het lijf die ik nooit eerder gezien had op het werk, ze checkte mij heel opzichtig helemaal uit van top tot teen :') dus ik glimlachte maar, wat moet ik anders? Paar dagen later komt ze dingen vragen die niet relevant zijn met een rood hoofd, alsof ze een soort van interesse toonde, toen dacht ik, flikker maar op 5- 10 -15 jaar geleden moesten jullie mij ook niet, ik ben niet meer beschikbaar.

Ik heb alfgelopen tijd 2 vrouwen gehad die uit het niks tegen mij begonnen te praten op het werk, eentje voelt zich zo vertrouwd in mijn aanwezigheid dat ze meteen met allerlei levensverhalen kwam aanzetten :') Ik snap er niks van waarom er nu opeens vrouwen zijn die wel tegen mij praten terwijl ik daarvoor nooit voor ze bestond terwijl ik nu juist helemaal niet meer open sta voor contacten en helemaal afgesloten ben.
Ja, je klinkt helemaal niet verzuurd ofzo...
pi_188644856
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
Overal ter wereld vind je mooie vrouwen.

Russische vrouwen verwachten wel een echte man. Veel meer traditioneel. Een kunstje wat de meeste Nederlandse mannen niet verstaan. En als je het wel verstaat, dan zijn Nederlandse vrouwen net zo goed trouw.

Dat Russische vrouwen allemaal graag naar Nederland willen komen is volgens mij niet waar en als dat al zo is: niet zo relevant. Je wil een vrouw die jou wil en niet ‘naar Nederland’. Want dan ben je als ze hier is wel enorm inwisselbaar.

Heb jij überhaupt relevante ervaring met Russinnen?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:26:32 #178
80382 manny
30 is best veel
pi_188644885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Oudere vrouwen gingen mij altyd makkelijk af maargoed ik wil over 10 jaar ook nog wel iets wat past zegmaar milf is leuk voor tijdje
dat is de manier waarop vrouwen graag willen dat je naar ze kijkt. goed bezig !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188644922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Overal ter wereld vind je mooie vrouwen.

Russische vrouwen verwachten wel een echte man. Veel meer traditioneel. Een kunstje wat de meeste Nederlandse mannen niet verstaan. En als je het wel verstaat, dan zijn Nederlandse vrouwen net zo goed trouw.

Dat Russische vrouwen allemaal graag naar Nederland willen komen is volgens mij niet waar en als dat al zo is: niet zo relevant. Je wil een vrouw die jou wil en niet ‘naar Nederland’. Want dan ben je als ze hier is wel enorm inwisselbaar.

Heb jij überhaupt relevante ervaring met Russinnen?
GC / Russin naar NL laten komen
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:58:09 #180
80382 manny
30 is best veel
pi_188645058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.
late reply. maar heb je wel eens gekeken, al dan niet bewust, naar een shownieuws programma / per abuis op dat deel van een website geklikt ?

daar wemelt het van de bn’rs en celebrities die hun leven totaal niet op orde hebben, maar wel een mooie vrouw.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188645062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

late reply. maar heb je wel eens gekeken, al dan niet bewust, naar een shownieuws programma / per abuis op dat deel van een website geklikt ?

daar wemelt het van de bn’rs en celebrities die hun leven totaal niet op orde hebben, maar wel een mooie vrouw.
Geld maakt gelukkig denk ik.
Roem waarschijnlijk ook.
pi_188645317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:59 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Geld maakt gelukkig denk ik.
Roem waarschijnlijk ook.
Geld maakt het leven makkelijker dus zeker gelukkig
Get
pi_188645454
quote:
Je hebt dus nog geen relatie gehad met een Russin, alleen wat contact via de app en dat ging al vrij snel fout. En toch raad je Russische vrouwen aan?

Mijn vriendin is Russisch. Ze is eind vorig jaar hier in Nederland een bedrijf gestart en kort daarna hebben wij elkaar leren kennen. Wat zij mij vertelt over hoe 95% van de Russische vrouwen in Nederland tegen hun Nederlandse man aankijkt, daar word je eng van. Pure minachting en de meesten dromen van hem aan de kant schoppen zodra ze een definitieve verblijfsstatus hebben. Dat gaat dan natuurlijk om vrouwen die hierheen gehaald zijn door mannen die hier op datinggebied mislukt zijn en dan maar over de grens gaan kijken. Een recipe for disaster.

Mijn vriendin heeft vanaf haar 19e gewoond in het westen (eerst langere tijd in de VS, daarna in Portugal, Frankrijk, België, Zweden en Noorwegen), spreekt vloeiend Engels en heeft meerdere relaties gehad met westerse mannen, dus heeft veel meer begrip van de culturele verschillen en nog steeds is het minder simpel.

Begrijp me goed, ze is geweldig. Superslim. We hebben veel lol samen. En ja, ook bloedmooi (maar ook als we in Rusland zijn valt duidelijk op dat ze bij de <1% mooiste vrouwen behoort, echt het verschil is niet zo groot, behalve dan dat Russische vrouwen zich doorgaans wat mooier presenteren). Maar ik blijf erbij: een Russin zoeken daar omdat het daar zoveel beter zou zijn als het om vrouwen gaat: kletskoek.

Als ik jouw draadje zo lees lijkt het ook alsof je vooral met je pik denkt in dezen.

En helaas is het draadje dicht, want boy oh boy, wat een onzin lees ik daar weer. Vooroordelen te over, zelden gebaseerd op de realiteit.
pi_188645514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

Als Donald Trump alleen maar een narcistische vetklep was, dan zou er ook geen vrouw op klimmen. ;)
pi_188647181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt dus nog geen relatie gehad met een Russin, alleen wat contact via de app en dat ging al vrij snel fout. En toch raad je Russische vrouwen aan?

Mijn vriendin is Russisch. Ze is eind vorig jaar hier in Nederland een bedrijf gestart en kort daarna hebben wij elkaar leren kennen. Wat zij mij vertelt over hoe 95% van de Russische vrouwen in Nederland tegen hun Nederlandse man aankijkt, daar word je eng van. Pure minachting en de meesten dromen van hem aan de kant schoppen zodra ze een definitieve verblijfsstatus hebben. Dat gaat dan natuurlijk om vrouwen die hierheen gehaald zijn door mannen die hier op datinggebied mislukt zijn en dan maar over de grens gaan kijken. Een recipe for disaster.

Mijn vriendin heeft vanaf haar 19e gewoond in het westen (eerst langere tijd in de VS, daarna in Portugal, Frankrijk, België, Zweden en Noorwegen), spreekt vloeiend Engels en heeft meerdere relaties gehad met westerse mannen, dus heeft veel meer begrip van de culturele verschillen en nog steeds is het minder simpel.

Begrijp me goed, ze is geweldig. Superslim. We hebben veel lol samen. En ja, ook bloedmooi (maar ook als we in Rusland zijn valt duidelijk op dat ze bij de <1% mooiste vrouwen behoort, echt het verschil is niet zo groot, behalve dan dat Russische vrouwen zich doorgaans wat mooier presenteren). Maar ik blijf erbij: een Russin zoeken daar omdat het daar zoveel beter zou zijn als het om vrouwen gaat: kletskoek.

Als ik jouw draadje zo lees lijkt het ook alsof je vooral met je pik denkt in dezen.

En helaas is het draadje dicht, want boy oh boy, wat een onzin lees ik daar weer. Vooroordelen te over, zelden gebaseerd op de realiteit.
Ieder zijn ding. Ik vind de vrouwen daar echt knapper dan hier gemiddeld. Voor de TS ene goede optie en anders naar Oekraïne waar een enorm overschot is aan vrouwen ;)
pi_188648004
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:48 schreef Craptacular het volgende:
iemand die nog nooit geneukt heeft of een relatie heeft gehad
100% van de bevolking dus. :)
pi_188648054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als Donald Trump alleen maar een narcistische vetklep was, dan zou er ook geen vrouw op klimmen. ;)
Donald trump is billionaire hij heeft macht😭😭😭
Get
pi_188649068
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, je klinkt helemaal niet verzuurd ofzo...
Zelfs als ik een droomvrouw tegen het lijf zou lopen zou ik kiezen voor het leven dat ik nu leid. Ik moet niks van vrouwen weten :r
Graag verwijderen
pi_188649106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zelfs als ik een droomvrouw tegen het lijf zou lopen zou ik kiezen voor het leven dat ik nu leid. Ik moet niks van vrouwen weten :r
En altijd alleen blijven en handkarren dus?
pi_188649125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:23 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En altijd alleen blijven en handkarren dus?
Ja, gelukkig wel,
Nee, al ruim 4 jaar niet meer actief deelgenomen aan seksualiteit dus ook geen solo :P
Graag verwijderen
pi_188649149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel,
Nee, al ruim 4 jaar niet meer actief deelgenomen aan seksualiteit dus ook geen solo :P
Mijn keus zou het niet zijn.
pi_188649291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Ik vind de vrouwen daar echt knapper dan hier gemiddeld. Voor de TS ene goede optie en anders naar Oekraïne waar een enorm overschot is aan vrouwen ;)
Ben je al eens in Rusland geweest dan? Want ik las in jouw draadje dat je misschien naar Praag wenst te reizen voor die Russin, maar toch zeker niet naar Rusland zelf.

Dus op basis waarvan denk jij toch te weten dat Rusland utopia is als het gaat om daten?
pi_188649314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou ja, ieder zijn meug.

Ik vind vrouwen dan weer geweldig. :)
pi_188649667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, ieder zijn meug.

Ik vind vrouwen dan weer geweldig. :)
Zonde om zo'n zwakte te hebben :P
Graag verwijderen
pi_188650206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:54 schreef -Deluzion- het volgende:

Zonde om zo'n zwakte te hebben :P
Ge wit nie wa ge mist. :P
pi_188652742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:26 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Mijn keus zou het niet zijn.
Live and let live.
Graag verwijderen
pi_188653008
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Probeer je jezelf zo ook dagelijks te overtuigen?
Het is een hogere macht dat mij een gevoel van onoverwinnelijkheid heeft gegeven. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Ik ben sterk want ik denk dat 99% van de mensen in mijn situatie het al jaren geleden voor gezien hadden gehouden.
Dit werkt voor mij en dit gevoel wordt ook met de dag sterker.
Graag verwijderen
pi_188653069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is een hogere macht dat mij een gevoel van onoverwinnelijkheid heeft gegeven. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Ik ben sterk want ik denk dat 99% van de mensen in mijn situatie het al jaren geleden voor gezien hadden gehouden.
Terwijl je eerder nog zei dat je soms wel aandacht krijgt van vrouwen?
pi_188653107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Terwijl je eerder nog zei dat je soms wel aandacht krijgt van vrouwen?
Ja, klopt paar maanden geleden opeens, maar ik ga er niet op in. Ik ben niet meer beschikbaar.
Graag verwijderen
pi_188653154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja, klopt paar maanden geleden opeens, maar ik ga er niet op in. Ik ben niet meer beschikbaar.
Oke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')