Ze kunnen niet allemaal seksgoden zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is mij dus serieus nooit gelukt om een ONS te beperken tot een enkele keer.
Kan misschien door leeftijdsverschillen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is mij dus serieus nooit gelukt om een ONS te beperken tot een enkele keer.
Echt hé. Zijn ook meestal de mensen dat het in het echte leven geen ruk lukt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen zich in dit soort topics geroepen voelt om te etaleren hoe goed ze in de markt liggen en dat hun het wel allemaal lukt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen zich in dit soort topics geroepen voelt om te etaleren hoe goed ze in de markt liggen en dat hun het wel allemaal lukt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.
Daarnaast ruik je nu naar wanhoop en onzekerheid. Dat stoot ook enorm af.
Kortom, breng je leven op orde, zorg dat je leven als single leuk is en je daar geen ander voor nodig hebt en ga vanuit die positie eens op zoek naar een echt leuke vrouw.
Ik ben 39 en een negatieve, cynische lul die alles al heeft opgegeven dus met TS en jou is het zo slecht nog niet gesteld hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:12 schreef Scrapyard het volgende:
JeetjeHier dertig, zeven (!!) jaar vrijgezel, maar eigenlijk nog niet echt erovrer nagedacht dat er misschien wat mis is met mij? Door dit topic ga ik ineens aan mezelf twijfelen
Vind het best normaal eigenlijk. En dan heb ik ook nog geeneens neukseks met milfs enzo. Ja, op tinder kan ik ze wel fixen, vind het soms wel spannend om een beetje met ze te ouwehoeren, maar ga niet serieus met ze liggen wippen
![]()
Maar dit topic gaat niet over mij... sorry![]()
Tip die ik je wél kan geven : neem het leven zoals het komt broDat is 1 ding dat ik wel heb geleerd de laatste paar jaar. Je kunt mega erg stressen of je wel aan de levensstandaard / verwachtingen van iedereen voldoet, maar het leuke is nou dat dit stressen je kansen alleen maar kleiner maakt (is fucked up voor je mood & psyche enzo).
Inderdaad. Hier begin 30 en vrijgezel sinds het begin (“relaties van 3 weken niet meegeteld). Af en toe wel een meid die interesse had maar afhaakte omdat ik me niet aan hun eisen voldoe (dan is het weer dat ik niet knap ben, niet mijn werk wil opzeggen, niet wil verhuizen etc en zo is er altijd wel iets om alles af te kappen). Al een jaar of 4 heb ik er vrede mee. Als er iemand komt doe ik mijn best maar als diegene niet wilt dan houdt het op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:12 schreef Scrapyard het volgende:
Tip die ik je wél kan geven : neem het leven zoals het komt bro
Nog in het bos geneukt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:48 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik ben 39 en een negatieve, cynische lul die alles al heeft opgegeven dus met TS en jou is het zo slecht nog niet gesteld hoor.
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.
En op elke site zijn er ook ontzettend veel leuke vrouwen. Je moet ze alleen wel zelf selecteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....
Dan is het misschien ook jouw type.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En op elke site zijn er ook ontzettend veel leuke vrouwen. Je moet ze alleen wel zelf selecteren.
Dat bedoelde ik ook, ordinair volk is niet eigen aan 1 app. 't is maar wat je zelf swiped.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het misschien ook jouw type.
Ik heb verder geen idee, alleen ervaring met Tinder en dat dateert ook alweer van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |