Dit is sowieso het E3 2019 topicquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:14 schreef Pheno het volgende:
Dus als ESA het bekend maakt moet ik dit topic op slot zetten. NOOOOOOOOOOOO
Niet meer. Nu nog een passende OP-update...quote:
Maak de OP maar leeg. Het gaat toch niet doorquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet meer. Nu nog een passende OP-update...
Sony created the corona virus...quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:56 schreef over_hedge het volgende:
Sony dus weer de e3 gewonnenwant die zouden sowieso al niet komen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:56 schreef over_hedge het volgende:
Sony dus weer de e3 gewonnenwant die zouden sowieso al niet komen
Misschien dat het nu wel 1x per jaar puur digitaal gaat worden........quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
RIP Legende. Ik vind het echt jammer als de E3 nu definitief voorbij is. Paar avonden conferenties kijken, ouwehoeren op FOK! tot de late uurtjes.
Dat zou ook wel tof zijn. Gewoon een dag lang aankondigingen kijken. Lijkt me mooi met een paar maten. Biertje erbij. Chippie. Dippie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien dat het nu wel 1x per jaar puur digitaal gaat worden........
Zou wel leuk zijn, 1 dag puur op gaming gericht, want de e3 zelf was natuurlijk al jaren gewoon kut
En meteen Europese tijden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ook wel tof zijn. Gewoon een dag lang aankondigingen kijken. Lijkt me mooi met een paar maten. Biertje erbij. Chippie. Dippie.
Andere rotzooi waar ze oorspronkelijk vandaan komen staat ook al op omvallen , konden amper hun blaadje nog uitgeven deze maand . dubbel genotquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Dan gaat Gamekings failliet.GENOT. @:PowerLoungen
Zouden ze jaren geleden al moeten zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Dan gaat Gamekings failliet.GENOT. @:PowerLoungen
Heb dat niet gevolgd. Linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andere rotzooi waar ze oorspronkelijk vandaan komen staat ook al op omvallen , konden amper hun blaadje nog uitgeven deze maand . dubbel genot
Wat is er genot aan dat bedrijven failliet gaan? Wat hebben ze jou ooit aangedaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andere rotzooi waar ze oorspronkelijk vandaan komen staat ook al op omvallen , konden amper hun blaadje nog uitgeven deze maand . dubbel genot
omdat het een stel bedelaars zijn gewordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er genot aan dat bedrijven failliet gaan? Wat hebben ze jou ooit aangedaan
Dat je de content niks vind is prima natuurlijk. Maar om nou blij te zijn dat mensen hun baan verliezen is een ander verhaal
Huilen huilen huilentwitter:jasonschreier twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:51:41More news from me: Warner Bros. Games was planning to do an E3 press conference this year for the first time, to talk about Batman, Harry Potter, and Rocksteady's game among others. Remains to be seen what they'll do now https://t.co/OIry5zgB6p reageer retweet
Ik begin onderhand medelijden met je te krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef DKUp het volgende:
Huilen huilen huilentwitter:jasonschreier twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:51:41More news from me: Warner Bros. Games was planning to do an E3 press conference this year for the first time, to talk about Batman, Harry Potter, and Rocksteady's game among others. Remains to be seen what they'll do now https://t.co/OIry5zgB6p reageer retweet
Dan kijk je niet. Merk je er niks vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat het een stel bedelaars zijn geworden
twitter:XboxP3 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:54:37E3 has always been an important moment for Team Xbox. Given this decision, this year we'll celebrate the next generation of gaming with the @Xbox community and all who love to play via an Xbox digital event. Details on timing and more in the coming weeks https://t.co/xckMKBPf9h reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begin onderhand medelijden met je te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |