Ik ben mij geenszins bewust van het feit dat ik daar ook aan zou kunnen passen. Volgens mij mag ik dat maar in 1?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat
Flogging![]()
Ging je bewust voor de letter Q of was het toeval?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best lastig maar beter te doen dan de W.
Ik doe het hele alfabet, ben bij a begonnen en nu bij de q.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ging je bewust voor de letter Q of was het toeval?
Netjes manquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe het hele alfabet, ben bij a begonnen en nu bij de q.
Die kan ermee door als amandelstaaf met sinterklaasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:27 schreef VarkensHart het volgende:
Vanochtend om 06:53 een prachtige bruine staaf geproduceerd. Lengte plusminus 20cm en mooie constante diameter van plusminus 3,5 cm.
Trots op
Als in dropjes?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kan ermee door als amandelstaaf met sinterklaas![]()
![]()
![]()
Gisteravond kwamen er bij mij wat keutels uit.
Ja net als in dropjes. Net weer gedraaid. Kwamen de krieltjes uit die ik gisteren had gegetenquote:
Moest je veel vegen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:43 schreef VarkensHart het volgende:
Zo net de tweede dump gedaan. Deze was zelfs nog wat langer, tegen de 25cm bruine massa. Beetje kleverig
Zeker 8 keer. Heb een de wc een keer gespoeld zodat het niet ging verstoppen. Duim zat er ook onderquote:
Man man man, pas toch op. Een duim is niet gemaakt om in een gat te steken!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:23 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zeker 8 keer. Heb een de wc een keer gespoeld zodat het niet ging verstoppen. Duim zat er ook onder
Geen ijzeren maag hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:50 schreef Fancy2 het volgende:
Vies topic dit hoor. Niet klikken wanneer je eet
quote:M'n kunstwerk is klaar!
Het is weliswaar niet mijn eigen stront (ik ben nog niet incontinent en bovendien is dit niet mijn maat luier), maar ik ben er toch trots op:
Kan je de geur nog herinneren?quote:Op woensdag 1 juli 2020 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn kunstwerk uit 2013 mag hier niet ontbreken:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|