abonnement Unibet Coolblue
pi_188633294
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:35 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Grote kans dat die eerder genoemde man zich zo gedraagd in een relatie omdat dat hoort en zich daarnaast net zo gedraagd als jij :P
Vast niet :)
pi_188633321
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik pleit niet voor zoveel mogelijk verschil. Alleen de gedachte dat emancipatie hoort gaat mij wat ver.
Ik heb graag een gelijkwaardige relatie, waarin zorgtaken verdeeld zijn. En ondanks dat ik met mijn gedrag soms een halve vent ben heb ik in een relatie wel echt een "dominante" man nodig omdat ik mij graag vrouw wil voelen. Ik heb namelijk de neiging om over mannen heen te lopen en dat is niet de bedoeling.
  maandag 26 augustus 2019 @ 14:40:50 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188633421
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:08 schreef Marsenal het volgende:
Joh als het voorover kan bukken ben ik bereid het te neuken, ik maak dan echt geen onderscheid. Gekke vraag eigenlijk anno 2019
Hoi ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188633498
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb graag een gelijkwaardige relatie, waarin zorgtaken verdeeld zijn. En ondanks dat ik met mijn gedrag soms een halve vent ben heb ik in een relatie wel echt een "dominante" man nodig omdat ik mij graag vrouw wil voelen. Ik heb namelijk de neiging om over mannen heen te lopen en dat is niet de bedoeling.
Een gelijkwaardige relatie is prima. Maar dat kan ook doordat je als man het vuilnis buiten zet, de klusjes in en om het huis doet, enz. En dat de vrouw zorgt voor lekker eten, enz.

Laten we wel zijn: we hebben allemaal dingen die we liever niet doen en dingen die wel prima vinden om te doen. Alles 50/50 lijkt mij zo niet echt optimaal.
pi_188633639
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een gelijkwaardige relatie is prima. Maar dat kan ook doordat je als man het vuilnis buiten zet, de klusjes in en om het huis doet, enz. En dat de vrouw zorgt voor lekker eten, enz.

Laten we wel zijn: we hebben allemaal dingen die we liever niet doen en dingen die wel prima vinden om te doen. Alles 50/50 lijkt mij zo niet echt optimaal.
50/50 hoeft ook niet maar wel gelijkwaardig als in, ik vind het prima om de man de man te laten zijn....Kan nog weleens opgevat worden als onderdanig zijn naar een man en zo bedoel ik het niet
pi_188633800
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

50/50 hoeft ook niet maar wel gelijkwaardig als in, ik vind het prima om de man de man te laten zijn....Kan nog weleens opgevat worden als onderdanig zijn naar een man en zo bedoel ik het niet
Nee joh, gewoon de man de vuilnis buiten laten zetten en de lampen laten vervangen en daar dan dankbaar voor zijn is vaak al genoeg :)
pi_188633924
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt van de vrouw af voor mij, net als met iedere afkomst. Zie blanke vrouwen die ik niks vind en zie donkere vrouwen die ik niks vind.

Maar hier in de buurt woont een enorm mooi Somalische vrouw, met van die krullen. Mooi figuur ook, perfecte hourglass en mooie ronde billen. Beetje zoals deze

[ afbeelding ]

Daar zou ik mezelf wel mee in een relatie zien.
Ziet eruit als een crackhoer. Wel een mooie, maar toch.
pi_188633951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat? De Nederlandse man is juist eerder doorgeslagen op het gebied van emancipatie.
Wat een onzin. Veel, heel veel Nederlandse mannen zoeken naar een vrouw die net iets minder opgeleid is, minder verdient, verwachten dat de vrouw het meeste in het huishouden doet en dat de vrouw maximaal 3 dagen/week gaat werken als er kinderen geboren worden. Nogal conservatief dus.
pi_188634712
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat een onzin. Veel, heel veel Nederlandse mannen zoeken naar een vrouw die net iets minder opgeleid is, minder verdient, verwachten dat de vrouw het meeste in het huishouden doet en dat de vrouw maximaal 3 dagen/week gaat werken als er kinderen geboren worden. Nogal conservatief dus.
Kun je dat ook nog onderbouwen?
pi_188635249
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat een onzin. Veel, heel veel Nederlandse mannen zoeken naar een vrouw die net iets minder opgeleid is, minder verdient, verwachten dat de vrouw het meeste in het huishouden doet en dat de vrouw maximaal 3 dagen/week gaat werken als er kinderen geboren worden. Nogal conservatief dus.
Ja iemand zal voor de kinderen en het huis moeten zorgen terwijl ik geld verdienen ben om al die mondjes eten te geven.
pi_188635275
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt van de vrouw af voor mij, net als met iedere afkomst. Zie blanke vrouwen die ik niks vind en zie donkere vrouwen die ik niks vind.

Maar hier in de buurt woont een enorm mooi Somalische vrouw, met van die krullen. Mooi figuur ook, perfecte hourglass en mooie ronde billen. Beetje zoals deze

[ afbeelding ]

Daar zou ik mezelf wel mee in een relatie zien.
dit is buitencategorie en voor jou wrs out of your league :D
pi_188636886
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ziet eruit als een crackhoer. Wel een mooie, maar toch.
Nou die neem ik dan wel voor een tientje. Want veel vragen ze meestal niet.
pi_188636922
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

dit is buitencategorie en voor jou wrs out of your league :D
Ja de meeste Somaliërs die ik zie lopen in zo'n tent met een hoofddoek erop. En dat laatste maakt niet uit want ik ben al voorzien.
pi_188637480
Ik vind ze vaak best sexy als ze een kleurtje hebben maar heb wel gemerkt dat ze een dermate andere cultuur hebben dat het voor mij niet werkt in een relatie. Wel een keer een relatie gehad met een indonesische. Was een pittige cultuurshock.(pun intended) ik blijf sommige mooi vinden maar geen relatiemateriaal meer.
pi_188644770
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kun je dat ook nog onderbouwen?
Kijk om je heen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef DePoependeHond het volgende:
Het liefst elke ochtend een nieuwe maar om het vrouwtje niet te veel te laten wassen doe ik ze geregeld 2 dagen aan. Indien er niet in gezweet is natuurlijk.
Q.E.D.
Verder: "het vrouwtje". En ook dingen als: "ik heb even een autootje gekocht voor mijn poppetje" :r
pi_188644795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Kijk om je heen.
[..]

Q.E.D.
Verder: "het vrouwtje". En ook dingen als: "ik heb even een autootje gekocht voor mijn poppetje" :r
Je roept dus maar wat. Fijn dat we dat vastgesteld hebben.
pi_188650491
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je roept dus maar wat. Fijn dat we dat vastgesteld hebben.
Nog eentje dan:
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:28 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Het oer gevoel wil maar 1 ding en dat is voortplanting. Als ze al zwanger is, dan is het beter om naar een ander vrouwtje te gaan om die zwanger te maken.
pi_188650948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nog eentje dan:
[..]

Als ik fok lees zie ik genoeg idiote opvattingen, maar om nu te denken dat de gemiddelde Nederlander zo denkt: nee.
pi_188651326
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nog eentje dan:
[..]

Excuus dat ik iets biologisch met jou wil delen...en je post in het verkeerde topic. Vast bewust?
pi_188651386
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:43 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Excuus dat ik iets biologisch met jou wil delen...en je post in het verkeerde topic. Vast bewust?
Je mist het punt (en dan bedoel ik niet je schrijffouten).
pi_188651600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:47 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Je mist het punt (en dan bedoel ik niet je schrijffouten).
En uit verband plaats je mijn bericht in dit topic.. Nee dat is geweldig :')
pi_188652266
Donkere vrouwen kunnen erg knap zijn, maar alleen als ze slank zijn en niet zn grof Afrikaans gezicht hebben. Met name de kaaklijn is vaak veel groter dan bij Nederlandse vrouwen
hardcoholic
pi_188655750
quote:
Q.E.D.
Verder: "het vrouwtje". En ook dingen als: "ik heb even een autootje gekocht voor mijn poppetje" :r
Mmm poppetje zit er nog niet in qua taalgebruik maar 'de vrouw' wordt vaak als negatief woord gebruikt.
En er zijn nogal wat grote vrouwmensen en vrouw-tje nuanceert dat mooi.
pi_188656367
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:31 schreef Ferdii het volgende:
Donkere vrouwen kunnen erg knap zijn, maar alleen als ze slank zijn en niet zn grof Afrikaans gezicht hebben. Met name de kaaklijn is vaak veel groter dan bij Nederlandse vrouwen
Eens
  woensdag 28 augustus 2019 @ 00:22:04 #175
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188661289
Helaas nooit ervaring gehad met een vrouw met een kleurtje, slechts blanke dames van autochtone herkomst.

Maar huidskleur maakt mij eigenlijk niet uit, meer dekenmerken van het gezicht. Een vrouw met donkere huid maar scherpe gelaatstrekken vind ik aantrekkelijker dan een blanke vrouw met een grove kop. Dus Tyra Banks, Beyoncé, JLo, Moemoe, etc graag!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')