jaaaaquote:
Ja hoor, ik heb daar nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:47 schreef Lovegirl96 het volgende:
Vinden jullie een donkere vrouw aantrekkelijk en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere vrouw of niet?
Dezelfde dingen als een blanke dame: Gezicht, de drie B's, persoonlijkheid.quote:Zoja of nee, wat maakt ze wel of niet aantrekkelijk?
Iedereen heeft toch een andere lichaamsgeur?quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:30 schreef firefly3 het volgende:
Donkere vrouwen hebben een andere geur. Ik vind de geur al niet fijn.
Onzin. Er zijn heel veel modellen in Afrika die voldoen aan ons mode beeld zoals jij het beschrijft, maar er is niet echt een correlatie met kleur.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
Ik val op typisch vrouwelijke eigenschappen zoals zachte contouren, schattige neusjes en een zacht huidje. Europeaanse en Aziatische vrouwen voldoen hier het vaakst aan en donkeren vrouwen helaas toch wel aanzienlijk minder. Hoe donkerder, hoe groffer, lijkt wel.
Culturele gronden?? Wat is dit voor raar racisme??? TS zegt werkelijk niets over afkomst maar alleen over kleur!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zou ik een 'donkere meid' daten? Heb al een vriendin, maar mocht dit misgaan, dan zou ik zo iemand wel daten. Ten minste als ik ook een kans meende te zien voor de langere termijn. Denk vooral op culturele gronden dat het lastig zou kunnen worden. Mijn beeld is een beetje gekleurd door wat ik op tv zie. Dus dan verwacht ik echt een links-activistische vrijgevochten dame, met kitsche sieraden en tatoeages, dat zou dus echt niets worden. Als ze een nagenoeg verkaast is en daarnaast ook wat heeft met het katholicisme (vaak bij Antilianen) dan zie ik mooie potentie. Puur op uiterlijke gronden zou het verder ook wel zeker iets kunnen worden. Ik val op kleiner dan gemiddeld, donker haar, bruine ogen, flinke heupen, grote boezem en enigszins exotisch is wel een +.
Merk ooit wel dat mijn zeer blanke dorpse omgeving dan wel een flinke schakeling zou zijn. Er is minder racisme dan je zou denken, maar soms hoor je ooit mensen praten.. tja.. te denken valt aan apenopmerkingen of iets dergelijks. Of je hebt mensen die het niet eens menen, maar het als grapje doen dat is nog treuriger.
Rihanna vind ik overigens wel echt een lelijke vrouw.
Waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Blackman het volgende:
[..]
Culturele gronden?? Wat is dit voor raar racisme??? TS zegt werkelijk niets over afkomst maar alleen over kleur!!
Inderdaad,quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:31 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Westerse Donkere vrouwen kunnen best aantrekkelijk zijn. De rest kan optyfen.
Dat zullen vrouwen zijn die uit een beter milieu komen waarschijnlijk. Die mensen zien er over het algemeen wat beter uit ongeacht afkomst.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Ben al op vakantie geweest in Afrika en de Caraiben, en vindt die vrouwen niet zo aantrekkelijk.
Maar als ik door Parijs, London, Brussel of Amsterdam wandel vind ik de donkere vrouwen daar heel mooi.
Zie het zo. Een man heeft maar een beperkte hoeveelheid bloed in zijn lichaam. Het lichaam stuurt dit bloed altijd naar het belangrijkste orgaan. Als dit orgaan groot is, dan krijgt de rest inclusief de hersenen tijdelijk minder zuurstof. Daarom lijkt zo iemand dommer, terwijl eigenlijk gewoon het lichaam bezig is met resource allocationquote:Op zondag 8 september 2019 18:27 schreef VlaamseStoofvlees het volgende:
[..]
Ja,
https://www.worlddata.info/average-penissize.php
Langs de andere kant:
https://brainstats.com/average-iq-by-country.html
In Afrika vindt je de langste penissen en de laagste IQ's
In Oost Azië vindt je de kleinste penisen en de hoogste IQ's
Ti's maar wat je het belangrijkst vindt
Als je niet op dezelfde golflengte ligt dan wordt het natuurlijk niets op de lange termijn. Eerlijk gezegd met aantrekkelijkheid of eventueel daten kijk ik er altijd naar of er samen een toekomst kan zijn. Uiterlijk is maar een deel en heeft niet het laatste woord. Net zoals ik geen match zou zijn met de meeste blankse stadsmeisjes zou ik vermoedelijk dus ook geen match zijn met de meeste zwarte meisjes in NL.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Blackman het volgende:
[..]
Culturele gronden?? Wat is dit voor raar racisme??? TS zegt werkelijk niets over afkomst maar alleen over kleur!!
Het valt mij ook wel op dat als ik in Amsterdam ben, ik veel meer knappere donkere vrouw zie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Inderdaad,
Ben al op vakantie geweest in Afrika en de Caraiben, en vindt die vrouwen niet zo aantrekkelijk.
Maar als ik door Parijs, London, Brussel of Amsterdam wandel vind ik de donkere vrouwen daar heel mooi.
Sextoerist spottedquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
Ik val op typisch vrouwelijke eigenschappen zoals zachte contouren, schattige neusjes en een zacht huidje. Europeaanse en Aziatische vrouwen voldoen hier het vaakst aan en donkeren vrouwen helaas toch wel aanzienlijk minder. Hoe donkerder, hoe groffer, lijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |