Dat moet je wel mooi vinden dan, er is geen enkele werking dus dat is allemaal verspild geld voor die industriequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Binnen de farmaceutische industrie wordt hard gewerkt aan een manier om de cannaboiden zo te bewerken dat ze het kunnen patenteren en de prijs kunnen opdrijven, zonder iets aan de werkzaamheid toe te voegen. We weten allemaal hoe deze beursgenoteerde dealers en pushers miljoenen mensen verslaafd hebben gemaakt aan veel zwaardere pijnstillers dus het lijkt me dat ze het wel verdiend hebben om hier ook dik aan te verdienen.
Oh ja big pharma kan ook gewoon kapot vallen. Heb liever dat iemand een natuurlijk middel gebruikt zoals cannabis voor de THC of CBD.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Binnen de farmaceutische industrie wordt hard gewerkt aan een manier om de cannaboiden zo te bewerken dat ze het kunnen patenteren en de prijs kunnen opdrijven, zonder iets aan de werkzaamheid toe te voegen. We weten allemaal hoe deze beursgenoteerde dealers en pushers miljoenen mensen verslaafd hebben gemaakt aan veel zwaardere pijnstillers dus het lijkt me dat ze het wel verdiend hebben om hier ook dik aan te verdienen.
[..]
Nee, dat weten ze niet. Het is namelijk niet verboden.
Slecht idee, dat wekt de suggestie dat er iets medicinaals aan zou zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beste oplossing lijkt mij gewoon legalisatie, helemaal voor medicinaal gebruik. Of toestaan dat mensen voor medicinaal gebruik thuis een paar planten mogen hebben.
Precies, afschaffen dus ook al die opiaten. Weet je hoeveel misbruik ervan gemaakt wordt? Dat is echt niet meer als medicinaal aan te merken!quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Slecht idee, dat wekt de suggestie dat er iets medicinaals aan zou zijn.
Moet jij nodig zeggen, ouwe snoeshaanquote:
Het is toch eigenlijk van de zotte zoiets. Oh even een -OH groepje ergens aan het THC molecuul plakken zodat we er patent op kunnen aanvragen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Veel liever gewoon natuurlijke cannabis dan synthetische cannabinoiden. Zoek maar eens op wat voor troep dat is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja big pharma kan ook gewoon kapot vallen. Heb liever dat iemand een natuurlijk middel gebruikt zoals cannabis voor de THC of CBD.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, ouwe snoeshaan
Ik prefereer cannabis boven ritalin. Van dat laatste wordt je na enige tijd behoorlijk krankjorem en agressief dus ja voor mij is het medicijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen enkel idee hebben waar je over praat, maar wel graag je mening willen geven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:30 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, nu zijn mensen die klagen over die graflucht ook NSB'ers
Genieten weer
Precies, zo is het ook nog eens. Als het hennep was, dan is de politie gewoon buiten z'n boekje gegaan. Benieuwd hoe ze dat recht willen gaan breienquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:45 schreef sig000 het volgende:
Het gaat inmiddels al niet meer over 2 planten waar nog nog geen enkele verboden top inzit.
Hennep voor de vezels en touw is gewoon legaal.
In ieder geval wel aantoonbaar medicinaler dan de chemische pijnstillers die artsen voorschrijven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, het is geen medicijn. Het is placebo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik prefereer cannabis boven ritalin. Van dat laatste wordt je na enige tijd behoorlijk krankjorem en agressief dus ja voor mij is het medicijn.
Morfine komt ook uit een plantje. Dat is zonder plant nagemaakt en wat sterker gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:06 schreef n__n het volgende:
[..]
In ieder geval wel aantoonbaar medicinaler dan de chemische pijnstillers die artsen voorschrijven.
Er kan niets meer onwaar zijn dan dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:06 schreef n__n het volgende:
[..]
In ieder geval wel aantoonbaar medicinaler dan de chemische pijnstillers die artsen voorschrijven.
Je weet blijkbaar niet wat een placebo is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, het is geen medicijn. Het is placebo.
https://www.ggznieuws.nl/(...)-vervangen-bij-adhd/quote:Dat cannabis zeer behulpzaam is voor ADHD-patiënten is nu vastgesteld door onderzoekers van Brown University in Rhode Island. ADHD’ers gebruiken meer dan gemiddeld wiet, maar niet om de redenen die je misschien denkt. Ze hangen er helemaal niet lusteloos door rond, maar kunnen dankzij de marihuana juist dingen doen die ze normaal niet goed kunnen
Allemaal onzin en zeer lage kwaliteit onderzoek. Er is nog nul wetenschappelijke onderbouwing voor al dit geneuzel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wat een placebo is.
[..]
https://www.ggznieuws.nl/(...)-vervangen-bij-adhd/
Cannabis kan na het drogen zó geconsumeerd worden, geen chemische bewerkingen voor nodig. Er hangen helaas veel stigma's omheen die ervoor zorgen dat mensen de voordelen niet kunnen of willen zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er kan niets meer onwaar zijn dan dit.
Dat gaat niet eens over ADHDquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Allemaal onzin en zeer lage kwaliteit onderzoek. Er is nog nul wetenschappelijke onderbouwing voor al dit geneuzel.
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2338251
of anders dit onderzoekquote:Conclusion:For adult patients with ADHD, who experience side effects or do not profit from standard medication, cannabis may be an effective and well-tolerated alternative
Misschien even wat beter lezen. Er staat juist in dat onderzoek dat het overgrote deel van de zogenaamde onderzoeken naar cannabis enorm biased zijn en de methodes zeer slecht. Zoals dit dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens over ADHD![]()
Maar doen we toch nog een onderzoek:
Milz E, Grotenhermen F. Successful therapy of treatment resistant adult ADHD with cannabis: experience from a medical practice with 30 patients. Abstract book of the Cannabinoid Conference 2015, September 17-19, Sestri Levante, Italy, page 85.
http://cannabis-med.org/nis/data/file/abstractbook.pdf
[..]
of anders dit onderzoek
http://www.cannabis-med.org/english/journal/en_2008_01_1.pdf
Maar Fir3fly blijft natuurlijk volhouden dat hij het beter weet dan alle wetenschappers bij elkaar![]()
Verkeerd om, er hangt een soort mythe van panacea omheen die totaal niet onderbouwd is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 02:38 schreef n__n het volgende:
[..]
Cannabis kan na het drogen zó geconsumeerd worden, geen chemische bewerkingen voor nodig. Er hangen helaas veel stigma's omheen die ervoor zorgen dat mensen de voordelen niet kunnen of willen zien.
Zo mag je het natuurlijk zien. Wat ik me afvraag; wat weet je zelf precies van cannabis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 03:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verkeerd om, er hangt een soort mythe van panacea omheen die totaal niet onderbouwd is.
Ik heb jouw toestemming niet nodig om de waarheid te zien.quote:
Toestemming? Ik vraag me gewoon af of je zelf wel tot enige kennis over cannabis beschikt, dan zou je misschien begrijpen dat het allemaal wat genuanceerder ligt. Ik vind het interessant om te weten waarom je er zo negatief tegenover staat, kun je het misschien onderbouwen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 03:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb jouw toestemming niet nodig om de waarheid te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |