same herequote:Op maandag 19 augustus 2019 12:44 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik draag nooit een onderbroek. Dat is makkelijker als ik moet schijten.
Nou ik heb reet/kont haar! En die tarrels gaan tegen de stof van mijn boxer zitten wat resulteerd in remsporen!quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:08 schreef Albert86 het volgende:
Ben je zo incapabel om zelf te schijten op een wc? Hoezo heb je 2 onderbroeken per dag nodig?
Er hangt bij de meeste wc's papier om je reet mee af te vegen. Hoe je niet een onderbroek voor te gebruiken hoor.
Ik heb ook geen glad geschoren reet ofzo. Maar ik heb daar dus helemaal geen last van. Beter schoonmaken na het schijten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef Therenciousone het volgende:
[..]
Nou ik heb reet/kont haar! En die tarrels gaan tegen de stof van mijn boxer zitten wat resulteerd in remsporen!
Wat dacht je van 'sochtends en 'savonds?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:59 schreef Tja..1986 het volgende:
En hoe doe je dat dan? Tijdens de lunchpauze op je werk even een andere onderbroek aantrekken?
Dus je (of TS) doet voor een paar uurtjes 's avonds nog een schone onderbroek aan? Redelijk overdreven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:55 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'sochtends en 'savonds?
Hele dag soppen op de bank doet wat met lingerie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus je (of TS) doet voor een paar uurtjes 's avonds nog een schone onderbroek aan? Redelijk overdreven.
Of TS slaapt graag in brandschoon ondergoed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus je (of TS) doet voor een paar uurtjes 's avonds nog een schone onderbroek aan? Redelijk overdreven.
Dit lijkt mij het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon iedere dag een schone
Maar niet de 4e dag van je proeftijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:25 schreef Henno het volgende:
Als je 'm omdraait en binnenstebuiten keert haal je de 4 dagen wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |