Als auto's een onderwerp is dat ook nog vaak voorbij komt, werk je bij mij (altijd wel iemand die bijna een nieuwe leaseauto mag, dus dan ontstaat de discussie weer)quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar awkward. Maar het gaat bij ons vrijwel altijd over voetbal (gaaap), het werk zelf, of er wordt dus op smartphones gestaard.
Haha, zeker ook herkenbaar ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als auto's een onderwerp is dat ook nog vaak voorbij komt, werk je bij mij (altijd wel iemand die bijna een nieuwe leaseauto mag, dus dan ontstaat de discussie weer)
De enige die geen leaseauto heeft is de secretaresse, dus die ziet die bui altijd weer hangen.quote:
In de jaren 50 wellichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Algemeen geaccepteerde kantoortijden
Met als gevolg een hoge werkdruk en relatief lage lonen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij in het ziekenhuis is er 24 uur iemand op een functie aanwezig natuurlijk en kan je niet zomaar even eerder naar huis gaan en de patiënten aan hun lot over latenZo van: 'maar ik heb geen pauze gehad hoor!'
Gewoon lekker komen wanneer ik zin heb? Ook al is de dienst van een collega nog niet klaar of ben ik nog niet vrij en is mijn aflossing er nog niet? Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:58 schreef Cothen het volgende:
Met als gevolg een hoge werkdruk en relatief lage lonen...
Net zoals onderwijzers zouden ook medewerkers in de zorg juist meer dat soort gedrag moeten vertonen en niet zo over zich heen laten lopen.
We hebben het in dit topic over eerder weggaan als je je pauze hebt moeten missen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon lekker komen wanneer ik zin heb? Ook al is de dienst van een collega nog niet klaar of ben ik nog niet vrij en is mijn aflossing er nog niet? Hoe zie je dat precies voor je?
Daarom hebben we ook de verplichte pauze. En bij een ziekenhuis heb je ook een overdracht van je dienst, dus je kunt niet zomaar even eerder weg gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic over eerder weggaan als je je pauze hebt moeten missen.
Als het om niet levensbedreigende situaties gaat lijkt het me prima dat je dan eerder weggaat. Als patiënt wacht ik liever op een verpleger of arts die fris begonnen is, dan dat ik behandeld wordt die iemand die na 8 uur aan 1 stuk werken mij ook nog maar even moet behandelen.
Maar wat nou als je die verplichte pauze niet hebt kunnen nemen, omdat je langer met een patient bezig was dan gepland. Moet je dan maar een half uur gratis voor de baas werken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:27 schreef Rolfieo het volgende:
Daarom hebben we ook de verplichte pauze. En bij een ziekenhuis heb je ook een overdracht van je dienst, dus je kunt niet zomaar even eerder weg gaan.
Nee, maar je kan dan wel gewoon in overleg gaan. Bijvoorbeeld een andere dag eerder naar huis als de bezetting het toe laat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maar wat nou als je die verplichte pauze niet hebt kunnen nemen, omdat je langer met een patient bezig was dan gepland. Moet je dan maar een half uur gratis voor de baas werken?
Bij de overheid is dit aan de orde van de dag maar daar heeft iedereen de hele dag pauze.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ken geen bedrijf waarbij dat mag.
Ik heb een keer gehad dat ik een uur verplicht pauze moest nemen onbetaald, geen uitzondering op mogelijk. Je mocht zelf kiezen of je ging werken in je vrije tijd pauze of niet.
ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maar wat nou als je die verplichte pauze niet hebt kunnen nemen, omdat je langer met een patient bezig was dan gepland. Moet je dan maar een half uur gratis voor de baas werken?
de corporate wereld is nog erger dan ambtenaren....quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bij de overheid is dit aan de orde van de dag maar daar heeft iedereen de hele dag pauze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |